X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בשיתוף: ליאור ישנו -"Yeshno SEO"
העולם כולו עבר לדיגיטל. זה קרה בתהליך הדרגתי שהגיע לשיאו בתקופת הקורונה שחייבה עסקים בכל רחבי העולם, לעבור לפעילות אונליין גם אם מעולם לא שקלו זאת קודם לכן. אלו המוכרים מוצרים בעיקר, יבחרו לעשות זאת בעזרת חנות אונליין - נכס דיגיטלי המאפשר לעסק לטפל במספר לקוחות בו זמנית, לספק שירותים בלחיצת כפתור ולהישאר נגיש, זמין ופעיל בכל זמן ומכל מקום.
ובכל זאת, כדי להצליח להביא בכלל את הלקוחות שירכשו בסופו של דבר, יש צעדים שבעל האתר חייב לבצע. שתיים מהן, הן:
אופטימיזציה למנועי חיפוש או בשמה המקצועי SEO - Search Engine Optimization
אופטימיזציה של יחס ההמרה באתר - CRO - Conversion Rate Optimization.
נשמע כמו סינית? בואו נעשה סדר.
SEO ואופטימיזציה של יחס ההמרה באתר
אני יודעת, עבור רבים, SEO ו- CRO נשמעים כמו שני מושגים שונים למדי ועם זאת, הם חולקים קשר עמוק שיכול להשפיע באופן משמעותי על ביצועי האתר. לפני הכל, בואו נבין את ההבדלים:
  • CRO - משמעותו כאמור שיפור יחס ההמרה באתרי איקומרס לצורך העניין. כלומר שיפור אחוז המבקרים באתר הנוקטים בפעולה הרצויה עבורנו - ביצוע רכישה או למשל, מילוי טופס לצורך הגרלה או פעילות.
  • SEO - קידום אתרים - היא אופטימיזציית האתר כך שיטפס במעלה הדירוג בדפי התוצאות של מנוע החיפוש, כך שתגדל התנועה האורגנית אליו.
מתחילים לראות את הקשר? בואו נצלול עמוק יותר.
למשל, תחום הקידום כולל בתוכו מחקר ושילוב של מילות מפתח במטרה לשפר את נראות האתר בעיניי מנוע החיפוש. את אותן מילות מפתח ניתן לשלב באופן אסטרטגי בעמודים השונים ובעיקר בתהליכים שאמורים להוביל להמרה באתר. למשל, בעמודי המוצרים השונים שאמורים להימכר. לכן, כשמדובר ספציפית באתרי איקומרס, אופטימיזציה לדפי מוצר היא הכרחית!
כלומר, אפשר לומר שהמטרה בשילוב שתי האופטימיזציות האלה, היא ליצור חווית משתמש לא פחות ממעולה. קידום האתר מעודד יצירת תוכן מדויק ומעניין שמטרתו להשאיר את הגולש באתר ככל האפשר וכך 'למצוא חן' בעיניי האלגוריתם של מנוע החיפוש, בעוד CRO מטרתו ליצור חוויה ידידותית לגלישה באתר כדי להגדיל את שיעורי ההמרה. כלומר, כאשר חווית הגלישה חיובית, יש סיכוי גבוה יותר שתתבצע פעולה באתר, שתוביל להמרה.
בשורה התחתונה, מטרתו העיקרית של בעל האתר היא לקדם אותו ככל האפשר - לבצע פעולות שיגרמו למנוע החיפוש לראות באתר בעל ערך של ממש, ובהתאם לכך ייוצרו המרות. המלצה נוספת אגב, היא להתאים את האתר למכשיר הנייד. הרי כולם מחזיקים כיום פלאפון משלהם, וגוגל מודעת לכך לחלוטין. כך, תינתן עדיפות לאתרים הידידותיים לנייד ובאופן טבעי, יש סיכוי גבוה יותר שתתבצע המרה ככל שגולשים יוכלו לנווט בקלות ולבצע רכישות גם דרך הנייד, כמובן אם הצלחתנו להביא את התנועה של הגולשים המתאימים - שמתעניינים במוצר או השירות שאתה מוכר.
סינרגיה מושלמת שמובילה להצלחה
שניהם יחד, הם צמד חמד שעובד בסינרגיה מושלמת במטרה למקסם את הצלחת החנות. בפועל, SEO מתמקד בנראות האתר והגדלת התנועה ומאידך-גיסא, CRO משפר את חווית המשתמש וכך, פועל לכך שיהיו המרות רבות יותר. כאשר נעשה שימוש בשתי האסטרטגיות הללו יחד, נוצר מסע-לקוח יעיל הרבה יותר המשלב בין מילות מפתח מדויקות המקדמות עמוד מסוים, ובין תהליך רכישה קל ואינטואיטיבי שמעלה את שיעור ההמרה.
זה בדיוק מה שאני עומדת לעשות גם עבורך! הרי המוצרים שלך מדהימים ויכולים באמת לשנות חיים של אחרים, הבעיה היא שהם פשוט לא מצליחים להגיע אליהם. עם הידע והניסיון שלי בעולם קידום האתרים והמידע שאקבל ממך, אבצע את הצעדים הנדרשים שיבטיחו שהאתר שלך ינוע בכיוון אחד קדימה. שנדבר?

[צילום: יח"צ]

ליאור ישנו מומחית קידום אתרים SEO המעניקה גם ייעוץ וליווי מקצועי עבור שיפור יחס המרה CRO לחברות וארגונים. מייסדת ומנכ"ל Yeshno SEO
למעבר לאתר >>
למעבר לפרופיל הלינקאדין >>

תאריך:  17/12/2023   |   עודכן:  17/12/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il