X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בקיץ הקרוב נהיה עדים להרעדת הבסיס הקיומי כלכלה ושווקים: מזל וגם אובדן עשתונות תחזית הכוכבים לשבוע 4.6.10-28.5.10
▪  ▪  ▪

היום (28.5.10) לפנות בוקר הירח המלא במבנה המעורר מתח. חששות אישיים מתחזקים מאיזושהי סיבה וקיימת תחושה של איום, עם צורך להתגונן ולבחור בשליטה עצמית. זו אנרגיה אמוציונאלית מאוד. הירח המלא במזל קשת, מגיע כשכוכב אורנוס מגיע למזל טלה. הצורך לטיולים מתעורר, תוכניות לקראת נסיעה, או פרויקטים חדשים, שינוי הדוחף להרחיב אופקים, לצאת לעצמאות ולביטוי עצמי.
כוכב סאטורן נעצר ומסתובב על עקביו בתאריך 30.5, משנה כיוון ומקבל אחריות. יום אחר-כך כוכב נפטון מתחיל בנסיגה, האחד הולך והשני מגיע. שימו לב, ברמה היומיומית צפויה חשיפה של אינדיבידואלים שיש רבב שלילי בתפקודם במקום העבודה, או בממסד, גם פרטי וגם מדיני, כאלה הנגועים בשחיתות, מעורבים בסקנדל, או מורחים את עבודתם. אנשים כאלה נבעטים החוצה ובמקומם מגיעים אנשים חרוצים ומעשיים.
משאלות הלב מתפוגגות נוכח המציאות הריאלית. כל אחד לומד מהו מקומו בחברה. הריקוד של שני אלה, יש בו ניסיון הדדי לתיאום, אבל במציאות, כוכב נפטון מתעב את כוכב סאטורן, והאחד מנסה לכוונן את השני, בעיקר כשכוכב נפטון יודע להתחפש, והתלבושת שלו יצירתית ומתעתעת.
בימים הקרובים כוכב מארס מגיע למולות עם כוכב נפטון ששיאו בתאריך 4.6. המנעד הזה זורע הרבה ספקות ומבוכה באוויר. הנפטון "מחסל" את האגו של המארס ומחליש אותו. אין אלה ימים אידיאליים לעימותים, או להיות במקום שצריך להתגונן, אלו יהיו ימים נכונים יותר ליוזמות על בסיס השראה רוחנית ויצירתית.
בתאריך 28.5 כוכב אורנוס במעלה 0 במזל טלה ואליו מצטרף כוכב יופיטר בתאריך 6.6 באותה נקודה. זוהי קומבינציה בת-מזל, שתוציא לאור את הצד החיובי של הדס ותחזק את היכולת לומר "לא" או לשלול נושאים שאינם מתאימים, או לא נכונים, או לא חיוביים לדעת הקהל. הדס גם שולט על ההמונים, על האיש הפשוט. השילוב של אורנוס, יופיטר והדס יביא להתעוררות האנשים, ההמונים, אלה המרגישים מקופחים, מובטלים או פליטים. קולם יישמע בנושאים יומיומיים של מים ומחירי המזון, וייתכנו גם מחאות בתחום הפוליטי או המדיני (יש כאלו כבר בתאילנד וביוון). את אלה נראה בתקופה הקרובה ולאורך זמן. נמשיך לשמוע על גלי אלימות שעלולה לגאות ומגמות של הרס פיזי (ונדליזם) בכל העולם.
אורנוס במעלת האפס, הנוגעת לעולם כולו, יביא לשינוי הפוליטיקה העולמית. ייתכן שזה יביא להתערבות או להפרעה גדולה יותר בחיי האזרחים, אולם אורנוס מסמל כוח רצון חזק המתנגד לפלישה של ממסד כלשהו לחייהם, כך שהדרישה לחופש תהיה דומיננטית והממשלות יחוו התנגדות המונית שתגרום לנסיגה מתוכניות או מכוונות שלהן.
כניסתו של כוכב אורנוס תביא לריגושים רבים בחיי היומיום. שימו לב למה שקורה לכם בהווה, אין ספק שההתפתחויות עתה הן הרמזים לשינויים שיחולו בחייכם.
לאורך הקיץ נהיה עדים לתופעות אינטנסיביות שאופיין מורכב מאורנוס הנפיץ ומיופיטר ה"מגזימן" - מבנה המרעיד את הבסיס הקיומי. זו תקופה מיוחדת בה נראה איך האינדיבידואל והקולקטיב שזורים זה בזה, המתחים הגדולים בעולם מתפתחים בעזרת המבנה המורכב של כל הכוכבים הנשמעים כאילו במערכת הגברה, מה שגורם לבעיות הפרטיות להיות סתמיות יחסית.
כוכב סאטורן נעצר ומשנה מגמה בתאריך 30.5, גורם לעומס ולאחריות במטלות אישיות, אותן אנחנו לוקחים על עצמנו בעיקר בזמן העצירה. נסו להתחיל פרויקטים חדשים מוקדם עד כמה שאפשר, מאחר שאתם צפויים בימים האלה לעיכובים או לדחיות לא צפויים. רוב הפרויקטים מכלים את זמנכם או צורכים מכם יותר שעות ממה שצפיתם.
בשבוע הקרוב, שימרו על עצמכם. היו זהירים בכל מקום בו אתם הולכים, נוסעים ובעיקר נוהגים.

השבוע...

28.5 השמועות היום מגיעות לכל מקום. יש שמץ של אמת בדברים, הקשיבו והשתמשו במסננת המתאימה. למרות שייתכן שגם לאלה אין כל משמעות. תגליות חדשות מגיעות לכל מקום, שינויים פתאומיים נחשפים, אולי קצת מפתיעים. יש רצון לצאת לטייל, להיות באוויר החופשי. ייתכן שקשה למממש את התוכניות שהיו. הספונטניות תהיה דומיננטית יותר. קחו אוויר עמוק לריאות, נישמו וחייכו. לפעמים גם הפתעות זה דבר מקסים.
29.5 קיים רצון לבלות בחברותא, לצאת לטייל בטבע, להכין ארוחת בוקר או בראנץ' חגיגי, או סתם לשבת ולפטפט עם חברים. רעיונות שעולים היום בשיחות סתמיות יכולים להתפתח לכיוון מעשי יותר בהמשך. מצב הרוח משתנה, רגע בוכים ואחר-כך צוחקים. נסו לדוג את הדברים המשמחים ולהסיק מסקנות מהעובדות העגומות. המילים יכולות להיות יותר אמוציונאליות והאינטואיציה, גם היא במעגל התקשורתי היום. הירח בטל משעה 19:36 עד שעה 21:43.
30.5 המגמה לאיפוק תאפיין את החלק הראשון של היום. ייתכנו מעשים מתוך כורח ורצוי לשאול מהי המוטיבציה למעשים כאלה. מותר להגיד "לא", אם אינכם חושבים שהמניעים מצדיקים עשייה כזאת. יש נטייה לאזן בין האתגרים השונים, לא כדאי להיחפז ולהיכנס למשהו שאינכם בטוחים בתועלת שיש בו, עדיף להירגע ואז לקבל החלטה. יש מגמה חיובית לקראת הערב המאפשרת התבוננות שקולה, והתבטאות ההולמת את ההרגשה.
31.5 רגש והיגיון שזורים היום זה בזה. קיימת תחושה נוחה של גלישה בנתיבים הרצויים, אתם חווים את התחושה שאתם יודעים מה אתם רוצים ומגיבים בהלימה לאירועים סביבכם. היציבות והחשיבה הקונסרבטיבית מועילות היום, ומפגשים עם עמיתים מקצועיים תומכים בתוכניות שעשיתם והכל קורה בהדדיות ובהערכה.
1.6 הירח בטל משעה 06:38 עד שעה 08:08. הרמוניה מאפיינת את היום וכדאי לשים לב לפרטים הקטנים, הדיבידנדים יגיעו בהמשך. כל מטלה היום מבוצעת בקפדנות, אבל החשיבה פתוחה, משולבת בהשראה, בעיקר בנושאים שאי-אפשר להוכיח אותם באופן לוגי. היום אתם לומדים שיש לכם ידידים הנכונים לעזור תמיד, אם פניתם הם לא שואלים שאלות, מתייצבים ומושיטים יד.
2.6 יום נחמד שזורם בקלילות, עם צורך בריגושים. החשיבה היא "מחוץ לקופסא" ומפגשים עוזרים לסיעור מוחות, אם כי קשה להגיע להסכמות. רצוי לא לקבל החלטות היום. הלשון חריפה, עלולה לעורר ביקורת, או חוסר טאקט מתוך מצבים החושפים אתכם לעלבונות ממקום של אי-הבנה. העדיפו היום לשמוע ולהשמיע, למרות שקשה להיות גמישים, סובלניים או לקבל עצות. מחר יום חדש.
3.6 הרגשות היום משפיעים על ההתבטאות ועל המילים, והנטייה להילחם ולהתווכח גורמת רק לבזבוז זמן. חוסר מנוחה, חוסר שביעות רצון, מצבי-רוח עגמומיים, סרקזם ולעג, אלה מאפיינים את סגנון הדיבור, מה שעלול לעורר זעם וטינה. עדיף היום לבלות בחברת עצמכם ולשמור על פרטיות בכדי להימנע מפגיעות. הירח בטל משעה 17:54 עד שעה 20:34.
4.6 המבוכה היום בולטת, כל ניסיון לתכנן משהו יותר תכליתי נתקל בסחבת. גם הניסיון לברר למה נתקל בסיפורים או במידע שיקרי. הדמיון היום חזק יותר, מתאים לאלה ביניכם היוצרים, או אלו שאוהבים לשמוע מוזיקה. רדו לשבת על שפת הים, קיראו ספר או הביטו על הגלים והצבעים של המים. כך לא תתאכזבו משום דבר.

כלכלה ושווקים

בתקופה האחרונה נכתב כאן לא פעם על הנדנדה הפראית של השווקים. בנחיתות אחרי ה-26.4 עם המולות המדויקת של סאטורן ואורנוס, שממשיכה להעיב ברקע עד הפעם הבאה, החמישית במספר ואחרונה בסוף חודש יולי. בינתיים הצמידות של הכוכבים יופיטר ואורנוס התחילה לתת את אותותיה ביום רביעי האחרון, והכל נסק מעלה-מעלה. אולם השינויים מתרחשים גם תוך כדי המסחר וזה מה שאתם חווים בימים אחרונים.
למעשה אנחנו נכנסים לתקופה שבין 25.6-30.5, בה כמה מבנים מתפתחים ואלו שוב יביאו את הנדנדה הפראית לשווקים. צמד הכוכבים שייכנס זה אחר זה למזל טלה, מסמל ספקולציה שיכולה להביא מזל גדול, ובאותה מידה לאובדן עשתונות. הקיצוניות תסמל את הזמן הזה. אבל לא נשכח שברקע מסוף יולי ולתוך חודש אוגוסט הגלישה עלולה להתבטא בבומרנג חוזר. אורנוס נכנס למזל טלה בתאריך 28.5, סאטורן משנה מגמה בתאריך 30.5, נפטון משנה מגמה בתאריך 31.5, בהמשך מארס מול נפטון בתאריך 4.6, ובתאריך 6.6 המפגש המדויק בין אורנוס ויופיטר, ועוד לא סיימנו...
הצמידות הנ"ל, תהיה שלוש פעמים עד שנת 2011 והיא תביא בזרועותיה אינפלציה, ספקולציות מוגזמות, בועות פיננסיות - וכל אלה יתבטאו במחירים של נכסים כלכליים ובמחירי המתכות היקרות.
המחשבה שאישורי הרגולציה הפיננסית בארה"ב, עם שיפוצי התקציב שם, תמנע התמוטטות כלכלית בעתיד, אולי תתממש, אבל רק עם הבנקים, שלא יגרמו שוב למשבר כמו זה שהיה בשנת 2008. אבל הממשלה שם, עם המדיניות שלה הקשורה לנדל"ן ולמשכנתאות, לא עשתה שינוי, הגירעון שם כבר מוכח וימשיך ויתרחב. האמונה של אנשי הממשל שאם הממשלה מבזבזת יותר, היא מניעה את הכלכלה, נכון רק לטווח הקצר.
המלכודת צפויה כשכוכב פלוטו הנע במזל גדי, כמו פיל בחנות חרסינה, יגיע למנעד עם כוכב אורנוס בשנת 2012 - מנעד שיחזור על עצמו שבע פעמים עד שנת 2015. כך שהמשבר הכלכלי יחזור והפעם כולם ירגישו אותו בלי יוצא מן הכלל, כמו קוביות דומינו שיפלו זו אחר זו בשרשרת. לצערי, הפעם זה לא ידלג עלינו כאן.

מחשבות אסטרולוגיות: העתיד לבוא

כוכב יופיטר (צדק) עובר בתאריך 6.6 למזל טלה. מעבר אופטימי, בעיקר כשיעלה על אותה מעלה בה נמצא כבר כוכב אורנוס מהתאריך 28.5. שילוב שמבטא חדשנות, חשיבה מקורית שתעזור לפתרון בעיות.
החולשה של מזל טלה זו המגמה שלו לראות את החיים דרך עדשה צרה. הוא נוטה להתעלם מכל מה שמפריע לו להתקדם. הטלה רוצה רק לכבוש את הטריטוריה החדשה והדחף הזה אינו מאפשר לו לראות את העולם, או להבין אותו עם פתיחות.
כוכב יופיטר במיטבו, הוא חשיבה פתוחה, דרישה לאמת וצדק. המעבר של כוכב יופיטר ממזל דגים הרוחני, למזל טלה הלוחמני, יביא גם שינוי למשל במדיניות משרד החינוך או ערכאות אחרות האחראיות על תוכניות לימודים. פחות אידיאולוגיה, יותר מדעים ועניין בחדש. ללמוד לחשוב! השילוב של אורנוס יופיטר במזל טלה, לצד עוד כמה מבנים של כוכבים, יביא רעיונות חדשים ובעיקר "יציאה מהקופסא". מה שיפרוש בפנינו תקופה מעניינת יותר - האומץ לחשוב בדרך שונה, חשיבה יצירתית, משולבת בתגליות חדשות, למשל בתחום הרפואה, להביט על החדש במקומות לא מוכרים, ולמעשה החודשים יוני עד אמצע אוגוסט יתנו לנו טעימה ראשונה לעתיד לבוא.
כל זה מעניין במיוחד אחרי שנתיים בהן המולות סאטורן-אורנוס שלטה על חיינו. הניסיונות לשבור את הסטאטוס קוו, הקוטביות שהתעצמה בין הרצון לשמר מצבים מוכרים וההבטחות לשינוי. אלה המאמינים בשינוי, מתקיפים את המוטיבציה של המתנגדים, אלה שרוצים לשמור על מה שכבר הוכיח את עצמו, תוקפים את אלה הרוצים בשינוי - ובמרווח הזה, כשלא מגיעים לשביל הזהב, הקונפליקט מסלים. הרבה הבטחות שמענו, הרבה נשברו ולמעשה, המפתח לנווט את ההצלחה הוא על הפרינציפ של שינוי ומהפך (אורנוס) ועל בסיס של מילה שנאמרה, כבוד ואמון (סאטורן).
עתה, כשאורנוס יהיה על מעלת האפס במזל טלה וסאטורן ממולו על מעלת האפס במאזניים, מאמצע יולי עד תחילת אוגוסט, צפויה תקופה מתסכלת, בעיקר לאלה הרוצים כל-כך בשינוי. אבל המולות הזו מסתיימת ומגיע כוח חדש שיגרום לשינוי רדיקאלי, התחדשות מאתגרת ולא צפויה. אפשר לצפות למרי בקנה מידה רחב בעולם כולו. הרבה ממשלות יתמודדו עם הרצון להשתלט על האזרחים הסוערים. אתגרים הנובעים מתהפוכות חברתיות, הקשורות בעיקר לבלגן הכלכלי, וזו רק ההתחלה...
"סימנו של החינוך האמיתי הוא שאין הוא כופה הר כגיגית על הרוח, אלא משחרר אותו" [רבינדראנאת טאגור].

תאריך:  28/05/2010   |   עודכן:  28/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הדרך המהירה מבזק בינלאומי לרילטי אקזקיוטיב    כך מתחלקות ההכנסות מדמי תיווך    הסוכן שעבר ברגע האחרון מחברה לחברה
ד"ר אברהם בן-עזרא
מקורות עתירי ממון בארגונים בינלאומיים משלמים לערביי חברון כספים מדי חודש על מנת שלא ינטשו את עיר האבות    הם היו מוכנים, ככל הנראה, לשלם כפל כפליים ליהודים על מנת שינטשו את חברון, אך הקשר בין היהודים לעיר האבות חזק הרבה יותר
דודו אלהרר
מי שעיניים לו בראשו חייב להבחין באנרכיה המתחוללת לנגד עינינו באין מפריע והיא שועטת אל מלחמת האזרחים הבלתי נמנעת    האם ניתן למנוע מלחמה זו? אם כן, כיצד?
אסתר שניאורסון גרי
האם ממשל אובמה עוין למדינת ישראל? האם נשיאים אחרים היו ידידותיים יותר? האמת היא שארה"ב מעולם לא הייתה ידידה של מדינת ישראל
דרור אידר
בין אויביה של ישראל יהודים, בעיקר כאלה המתכנים אינטלקטואלים, שאינם בוחלים לשבת בעצה אחת עם אנשי חיזבאללה או חמאס    לא הומניזם מדריך את מארגני משט השמאל אלא הרצון לפגוע ביכולת ישראל להתגונן מפני הטרור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il