סלקום במבצע קיץ אטרקטיבי במיוחד ליוצאים לחו"ל:
חצי מחיר בשיחות למספר אחד בישראל שהלקוח בוחר.
לראשונה בישראל - סלקום משיקה כוכבית ייעודית לחו"ל מופעלת קולית: הלקוח מדבר עם המערכת ולא נדרש עוד להקיש את מספרי התפריטים.
השקת המבצע תלווה בקמפיין טלוויזיה תחת המסר: "מדברים מחו"ל בחצי מחיר עם מספר שבוחרים".
סלקום יוצאת במבצע ייחודי, חצי מחיר בשיחה מחו"ל לישראל מתעריפי שירות חו"ל מוזל ליעד אותו בחר הלקוח. מבצע הקיץ של סלקום בחו"ל יתקיים בין התאריכים 28.6.2004 - 31.8.2004, זוהי תקופת הנסיעות החמה בה הישראלים מעוניינים לשמור על קשר עם יעד נבחר, כגון - הבית או העבודה. במהלך תקופת המבצע, לקוחות סלקום יוכלו ליהנות מהמבצע במספר נסיעות שונות וגם להחליף את היעד הנבחר מנסיעה לנסיעה, לפני הטיסה.
דוגמאות לתעריפי השיחות במבצע ביעדים פופולאריים: תעריף השיחה מלונדון ליעד הנבחר יהיה 0.21 ליש"ט, במקום 0.42 ליש"ט בתעריף חו"ל מוזל, מפאריז 0.27 ליש"ט במקום 0.55 ליש"ט ומטורקיה 0.195 ליש"ט במקום 0.39 ליש"ט. מהמבצע יכולים ליהנות לקוחות פרטיים (- ) ועיסקיים בשיחות מחו"ל לארץ באמצעות שירות חו"ל מוזל, ליעד אחד שבחרו.
ההצטרפות למבצע היא באמצעות חיוג למוקד סלקום בחו"ל כוכבית 001- שהחל מהשבוע מופעל בשיטה קולית. לקוח המתקשר לקבל שירות עושה זאת באמצעות אמירת הנושא והיעד המבוקשים. כאן מציגה סלקום, לראשונה בישראל, שירות חדשני וייחודי העונה על הצרכים השירותיים של לקוחותיה באופן מיטבי. הלקוח מדבר עם המערכת ולא נדרש עוד להקיש את מספרי התפריטים ומספרי המדינות. ההתחברות לשירות חו"ל מוזל הינה בחינם!
מבצע קיץ סלקום בחו"ל ילווה בקמפיין טלוויזיה קצבי באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת המסר: "מדברים מחו"ל בחצי מחיר עם מספר שבוחרים". הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי של סלקום בחו"ל המבוסס על שפת המילים הקצרות. הקו הפרסומי הוביל להישגים מרשימים בשנת 2003, הן ברמת האהדה והן בתוצאות העסקיות.