Oracle ישראל יוצאת בקמפיין אינטראקטיבי לפתרון למידה שלם לארגון ממשיכה להתמקד בקמפיינים לאינטרנט.
Oracle ישראל, חברת הבת של הספקית הגדולה בעולם לתוכנות ניהול מידע ארגוניות, יוצאת בימים אלה בקמפיין אינטראקטיבי ליישום פתרון למידה שלם לארגון, תוך שלושה חודשים בלבד.
כדי לתמוך במחויבותה של החברה לתחום האינטרנט, ולאחר הצלחת קמפיינים קודמים להקמת פורטל ארגוני ולפתרון ERP ו-CRM לעסקים קטנים ובינוניים, הוחלט בחברה למקד את הקמפיין לאינטרנט, והוא יעלה באתרי האינטרנט העסקיים המובילים YNET ו-גלובס. היקף הקמפיין 60,000 שקל והוא מלווה בפעילות קידום מכירות ובדיוור ישיר אינטראקטיביים.
היישום כולל: ניהול תוכן, ניהול משתמשים, אדמיניסטרציה של כיתות, שיגור למשתתף מתוך המערכת, יומן למידה אישי ודוחות מגוונים. המערכת מתאימה לעובדים, מרצים, מנהלים ויועצים.
נועם וקסר, מנהל Oracle University אומר כי "Oracle iLearning, מספקת לכל אדם, בכל עת ובכל מקום פתרון לימודים מבוסס-אינטרנט, שהנו נוח ויעיל מבחינת עלויות. מערכת Oracle iLearning מגדילה למקסימום את טווח פעולתו של הארגון באמצעות למידה עקבית וגלובלית של עובדים, לקוחות ושותפים עסקיים".