X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המחנה יסיים נתק מפגשי נוער שהחל עם פרוץ האינתתיפאדה; במחנה ישתתפו 120 חניכים; המחנה מתקיים בסיוע וחסות ארגון הגג העולמי של תנועות נוער סוציאליסטיות
▪  ▪  ▪

רשת- Middle East Youth For Peace ("נוער המזרח התיכון למען שלום") בה חברים פעילי השומר הצעיר, "תנועת הנוער הערבי" מישראל, ו"איגוד הנוער העצמאי של פלשתין" מהרשות הפלשתינית נפגשו במטרה לסכם את פרטיו האחרונים של "מחנה שלום" שיתקיים בחודש הבא באירופה. המחנה יסיים נתק מפגשי נוער שהחל עם פרוץ האינתתיפאדה. במחנה ישתתפו 120 חניכים.
המחנה מתקיים בסיוע ובחסות S.E.I-I.F.M - ארגון גג עולמי של תנועות נוער סוציאליסטיות. המטרה ליצור התארגנות חינוכית-פוליטית בה יתקיימו מפגשים חינוכיים ותרבותיים בין בני נוער משני העמים, ולפרסם תוכנית שלום משותפת הכוללת המלצות ודרכי פעולה לסיום הסכסוך הישראלי-פלשתיני.
אולם למרות רצון שני הצדדים לא אפשר המצב הביטחוני את קיום תוכנית המפגשים בין הצדדים. כמו כן, הריסת התשתית הארגונית של התנועה הפלשתינית, הביאה בפועל לעצירת פעילות הרשת ולנתק כמעט מוחלט בין התנועות.
בדצמבר 2002 חודש הקשר במפגש הנהגות שהתקיים בברלין. נציגי התנועות החליטו על חיזוק הקשר, פנייה לתנועות נוספות להצטרף, ועל נקיטת פעילות ציבורית בה יועבר מסר של תקווה לעמים המסוכסכים וזאת באמצעות קיום מחנה שלום גדול בהשתתפות נוער ישראלי ופלשתיני בתיווכם של האירופאים.
בהכנה למחנה שהחלה בשבוע שעבר, דנו ראשי התנועות ומובילי המחנה בתוכניות גישור קונפליקטים, הכרת עולמו של "האחר", יצירת שפה משותפת ורב-תרבותית ובגיבוש תוכניות ההדרכה למחנה. כמו כן, הוחלט על צירופן למחנה של תנועות הנוער העובד והלומד הישראלית וארגון נוער "הסהר האדום" הפלשתיני כמשקיפות, כחלק מתהליך השתלבותן ברשת "Middle East Youth For Peace".
מימון השתתפותם של חניכי השומר הצעיר ותנועת הנוער הערבי במחנה השלום מתאפשר בסיוע תרומה של יוזמת ג'נבה, בה תמכו לפני שנה תנועות אלה פומבית כפתרון הנכון והצודק לסכסוך הישראלי-פלשתיני. השתתפותם של בני הנוער הפלשתינים והאירופים מתאפשרת בסיוע קרנות של האיחוד האירופי.
מזכ"ל השומר הצעיר, יניב שגיא אמר בתגובה, כי "הסיכוי לשלום בין העמים טמון בדור הבא - הנוער של היום. חובתנו לאפשר להם את ההזדמנות להכיר, לפתח דיאלוג, וליצור תשתית אנושית לשלום".

תאריך:  05/07/2004   |   עודכן:  05/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
בוגרי המחלקה יקבלו תואר ראשון בכלכלה וניהול; עד כה היו הלימודים בחסות אקדמית של אוניברסיטת בן-גוריון; בראש המחלקה יעמוד פרופ' אורי רגב
אלונה קורן
ארגון מגדלי העופות: ההתיקרות היתה מחויבת המציאות בשל העלייה במחירי המזון לעופות
גלית יצחק
כך פורסם ב-BBC; לדברי חוקרים, התפרצות קצרה של לחץ עשויה לשחזר את המערכת החיסונית של הגוף; ישנם לחצים פסיכולוגיים אשר יכולים להיות טובים לאדם
רנית נחום-הלוי
חבר הכנסת הנכנס ר'אלב מג'אלדה (העבודה) הושבע על רקע התפטרותו של אברהם בורג; בראיון ל-Nfc הוא אומר: "אין ייצוג הולם לציבור הערבי"
גל ברגר
12 שנה הוא סגור מאחורי סוגר ובריח בדמשק; כעת גובר הלחץ לשחרורו - ד"ר עבד אל-עזיז אל-ח'יר, עורך עיתון "הדגל האדום" הקומוניסטי, שפוט ל-22 שנות מאסר; מאבק ברוח הזמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il