X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שטראוס
▪  ▪  ▪

אקטימל חוגג 10 שנים
שטראוס מחלבות משיקה לראשונה אקטימל מיקס פירות.
על הצלחת אקטימל בדנונה העולמית:
- אקטימל מבית דנונה העולמית חוגג 10 שנים להיווסדו (הושק לראשונה בבלגיה ב -94')
- נמכר ברחבי 32 מדינות שונות בעולם
- אקטימל הינו אחד המותגים הבינ"ל המצליחים בעולם.
- מוביל את השוק בכל מדינה בה הוא נמכר
- בכל שניה נצרכים 70 בקבוקים ברחבי העולם
מבין כל המדינות בעולם בהן נמכר אקטימל, ישראל היא אחת המדינות בהם הוא נחשב לסיפור הצלחה.
מכירות אקטימל בעולם על פני שנים:
נתוני צריכה לנפש 2003 (מס' בקבוקי אקטימל לנפש) - במדינות שונות בעולם:
- ישראל מדורגת מקום רביעי בעולם
- במהלך 2003 , נצרכו 6.7 בקבוקי אקטימל לנפש בישראל!
על הצלחת אקטימל בישראל:
על-פי נתוני נילסן לשנת 2003, צמחו מכירות אקטימל ב-30% לעומת 2002.
22.9% ממשקי הבית בישראל רכשו אקטימל מתחילת השנה (01-04/2004)
על-פי נתוני נילסן, אקטימל נמצא בדירוג עשרת המותגים הנמכרים ביותר כספית בתחום המזון והמשקאות בשנה האחרונה לבעלי רמת הכנסה 0-4000 שקל.
אקטימל הינו מותג הפונה לכל הגילאים.
- בקרב ילדים בגילאי 4-12, 37% צורכים אקטימל.
- 43% מצרכני אקטימל הינם ילדים בגילאי 1-12.
בהמשך להצלחה המסחררת של אקטימל בישראל, שטראוס מחלבות ממשיכה לחדש בתחום מוצרי החלב הפרוביוטיים עם טעם חדשני וקייצי:
שטראוס מחלבות משיקה לראשונה
אקטימל מיקס פירות
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום תדמיתי הכולל סרט פרסומת בטלויזיה ותכנית לקד"מ
סיגל שילוני מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות מסרה כי שטראוס מחלבות ממשיכה לחדש ולהוביל את שוק מוצרי היוגורט הפרו ביוטי עם השקת אקטימל מיקס פירות.
על אקטימל מיקס פירות
אקטימל מיקס פירות, כמו יתר המוצרים במשפחת אקטימל, כולל 10 מיליארד חיידקי L.CASEI התורמים לחיזוק מערכת ההגנה הטבעית של הגוף.
- אקטימל מיקס פירות - שילוב פירות מדהים של תות, אפרסק אננס ותפוז.
- מוצר המתאים לכל המשפחה
- טעם מצליח מאוד במדינות רבות בעולם.
אקטימל מיקס פירות זכה לציונים גבוהים במחקרי הטעימה.
מחיר מומלץ לצרכן - 12.79 שקל
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
נתוני רקע על אקטימל:
אקטימל הינו משקה יוגורט פרוביוטי אקטיבי. מולדתם של המוצרים הפרוביוטים היא יפן, שם הוחל בפיתוח מוצרים פרוביוטים כבר בשנות ה - 50. בעשור האחרון התחזק מאוד תחום זה בכל אירופה ולאחרונה גם בארה"ב.
אקטימל של דנונה העולמית, הושק לראשונה בבלגיה בשנת 94'. מאז הושק ב- 32 מדינות בהן: הולנד, גרמניה, אוסטריה, ספרד, קנדה, צרפת, אירלנד. מקור השם: מבוסס על המונח "ACTIVE MELK" "חלב פעיל" בפלמית. אקטימל של דנונה שטראוס הושק בישראל בסוף 98'.

תאריך:  11/07/2004   |   עודכן:  11/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il