לראשונה במגזר החרדי: אסם משיקה את פארק "אסםלנד" בתקציב של מיליון ש"ח
איציק צאיג סמנכ"ל השיווק של אסם: ההשקעה הגדולה בפעילות הקיץ היא חלק מהאסטרטגיה שלנו להידוק הקשר עם המגזר החרדי.
אסם יוצאת במבצע ייעודי למגזר החרדי ומקימה את פארק "אסםלנד" ביער בן שמן - אתר שעשועים ואטרקציות מיוחד עבור המגזר. הכניסה לפארק תהיה חינם - תמורת 6 אריזות ממגוון מוצרי אסם וגלידות נסטלה.
הפארק יוקם בחורשת ענק ביער בן שמן ויפעל במשך חופשת "בין הזמנים" (המקבילה החרדית לחופש הגדול). זו הפעם הראשונה שחברה מסחרית מקימה פרוייקט בסדר גודל כזה עבור המגזר החרדי. הפרוייקט זכה לברכתם של הרבנים ולאישור מיוחד של אגודת משמרת הקודש והחינוך.
לדברי איציק צאיג, סמנכ"ל השיווק באסם: "המגזר החרדי מהווה שוק חשוב למוצרי אסם, ולכן אסם רואה חשיבות עליונה בהידוק הקשר עם המגזר החרדי. עריכת מבצעים ופעילות מיוחדת המתאימה לציבור זה, היא רק חלק ממכלול הפעולות השיווקיות שאנו מבצעים במגזר החרדי, הצורך בהקמת הפארק הגיע מתוך המגזר, אשר צמא לפעילות אטרקציונית ומוגבל באופן יחסי באתרי הבילוי שלו בימות החופשה".
ההערכה היא כי למעלה מ 50,000 איש יפקדו את הפארק בימי הפעילות, בהם משפחות, קייטנות ומוסדות חינוך.
הפעילות נערכת בשת"פ עם החברות נסטלה, פלאפון ואגף ההסברה של ארגון זק"א, אשר יפעילו בפארק מתחמים מיוחדים עם מגוון פעילויות, מתקנים ואטרקציות.
השקת הפארק תלווה בקמפיין פרסומי רחב באמצעות פרסום "אפיקים" המלווה את אסם במגזר החרדי בתקציב מדווח של כמיליון ₪, בפריסת מדיה רחבה: עיתונות, רדיו, דיוור רווי, פעילות קד"מ, שילוט חוצות ופעילות בנקודות המכירה.
מנהלת מגזרים באסם: אורנית רותם.
פרסום אפיקים: סופרוויזר: אביטל יזדי, תקציבאי בכיר: אפרים רוזנשטיין, פלנרית: יפית אודם, מנהל קרייאטיב: עופר ענו, קופירייטר: פיני יצחקי, מנהל סטודיו: רפי צרויה, מנהלת מדיה: שגית לוי, מחלקת יחסי ציבור: דבורה קורן.
תפעול הפארק חברת הקד"מ כפיים: מנהלת מגזרים: ליטל ארצי. תקציבאית: שירה סחייק. מנהלת הפקה: דוריס סספורטס.