סקר TGI האחרון (ינואר - יוני 2004) קובע עלייה מדהימה של 29% בשיעור החשיפה לשבועון "בשבע". "בשבע" הוא עיתון ארצי שבועי המיועד לציבור הדתי - לאומי וה"חרדל" בכל רחבי הארץ ומופץ לבתים מדי סוף שבוע בכ-135,000 עותקים. "בשבע" משלב כתבות אקטואליה וכתבות מגזין ראיונות, מאמרים, טורים אישיים של אנשי מקצוע, צילומים ועוד ונושא אופי יהודי ציוני.
העיתון הוקם ביולי 2002 על-ידי קבוצת משקיעים פרטית. עורך העיתון הוא העיתונאי עמנואל שילה (ששימש בעבר כעורך הראשי של מקור ראשון) וסגן העורך הוא העיתונאי דוד חרמץ.
סקר TGI קובע ש"בשבע" הוא העיתון המוביל בציבור הדתי והחרדי וקבע עלייה מדהימה של 29% בחשיפה לעיתון. מ-133 אלף ל-171 אלף קוראים. בהשוואת נתוני החשיפה שלו בחציון הראשון (ינואר - יוני 2002) מול החציון השני (יולי דצמבר 2003).
העיתון משמש כאמצעי התקשרות המוביל בציבור הדתי והחרדי שכן מנתוני הסקר עולה שכ-60% מקוראי העיתון אינם נחשפים כלל לעיתוני סוף השבוע החילוניים (ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ) ואינם צופים כלל בטלוויזיה. עבורם, העיתון משמש כאלטרנטיבה ראשונה במעלה לצריכת מידע, פרשנות ובידור.
בהתייחסות לעיתונות היומית מורה הסקר כי שלושה מארבעת העיתונים היומיים רשמו ירידה בחציון הראשון של 2004: "ידיעות אחרונות" ירד מ-44.7% בחציון 2003 ל-43.7% בחציון הנוכחי, "הארץ" ירד מ-8.6% ל-7.0% ואילו העיתון "גלובס" ירד מ-3.4% ל-3.1%.
העיתון "מעריב" רשם עלייה מתונה בחציון הנוכחי מול הקודם. 24.2% בחציון הראשון של 2003 מול 24.5% ב-2004. מן הסקר ניתן גם ללמוד על הנאמנות הגבוהה לה זוכה העיתון מקוראיו, למעלה ממחצית מן הקוראים הדתיים והחרדים קוראים את כל ארבעת הגיליונות במהלך כל החודש.
נתונים נוספים העולים מן הסקר:
70% מהקוראים הדתיים של "בשבע" הינם צעירים בגילאי 18 - 44.
85% מהקוראים הדתיים של "בשבע" הינם נשואים.
53% מהקוראים הדתיים של "בשבע" הינם בעלי משפחות המונות 5 נפשות ומעלה.
70% מהקוראים הדתיים של "בשבע" הינם בעלי השכלה של למעלה מ-13 שנות לימוד.
56% מהקוראים הדתיים של "בשבע" הינם בעלי הכנסה ממוצעת ומעלה.
בקרב הציבור הדתי - לאומי רשם העיתון גידול של 35% (מ-84 אלף קוראים ל-113 אלף) ובקרב הציבור הדתי / חרדי גדל "בשבע" ב-27% (מ-116 אלף קוראים ל-147 אלף). "מקור ראשון" נשאר עם 4% חשיפה בקרב כלל האוכלוסייה (142 אלף קוראים) ואילו "הצופה" (סוף שבוע) רשם ירידה של 11% (59 אלף קוראים בסקר הנוכחי מול 66 אלף בסקר הקודם) שיעור החשיפה לעיתונות החרדית נשאר יציב.
מאגר המידע השיווקי TGI נערך על-ידי חברת "מחקרי סינגל סורס" מקבוצת טלסקר. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצב של 10,000 מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18 + המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-3.5 מיליון נפש. סקר TGI בישראל נערך משנת 1998 ובנתונים החדשים מהווים את הגל ה-13 מאז השקתו. התוצאות מתפרסמות פעמיים בשנה.