חברת סמל"ת, יבואנית פיאט, הקימה מחלקה עסקית שמטרתה להעמיק את הפעילות בענף המוניות ולהרחיב ואת מגוון הדגמים שישווקו על-ידה כמוניות. לפני מספר חודשים החלה סמל"ת לשווק את הפיאט דובלו כמונית בהצלחה. בששת החודשים האחרונים נמכרו יותר מ-100 מוניות. מחירה של פיאט דובלו כמונית הוא 74,990 שקל כולל מע"מ.
בקרוב תתחיל סמל"ת לשווק מגוון מכוניות נוסף כמוניות וביניהן פיאט דוקאטו שמחירה לא נקבע עדיין.
לצורך פיתוח תחום המוניות, הגדלת המכירות ופיתוח רשת הסוכנים והמוסכים לתחום זה, גוייס לעמוד בראש המחלקה משה נגל, לשעבר מנכ"ל סקודה וסמנכ"ל השיווק של מיצובישי בחברת כלמוביל. משה נגל הוא בעל ניסיון רב בעבר בשיווק מוניות כאשר החדיר לישראל את מכונית הסקודה.
סמל"ת תפתח מוסכים בלעדיים למוניות וקווים ייחודיים במוסכים קיימים, זאת כדי לקצר את זמן המתנת בעלי המוניות לטיפולים ותחזוקה.
מנהל אגף שיווק ומכירות פיאט בסמל"ת, אבי מוטולה, אמר כי החברה רואה בענף המוניות פוטנציאל גדול לשיווק מכוניות פיאט ולכן החליטה להשקיע משאבים רבים בתחום. "רכבי הטורבו דיזל של פיאט מתאימים לצרכיהם של נהגי המוניות. הם אמינים, עומדים בעומסים גדולים, פרקי הזמן בין הטיפולים ארוכים ולכן אחזקתם זולה." אמר אבי מוטולה.
בישראל נמכרות בשנה כ-2200 מוניות חדשות.