X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם יפה אפרתי יחסי ציבור
▪  ▪  ▪

נייקי ישראל משיקה לקראת האולימפיאדה מהדורה מוגבלת של נעליים מדגם "SHOX", מהדגמים הפופולאריים ביותר המשווקים בישראל, ואת קולקציית speed לנשים וגברים המציעה מערכות לבוש שלמות או פריטים נפרדים: טי שרטים, גופיות ספורט עם חזייה פנימית בלתי נראית, חזיות ספורט, גופיות טריקו, בגדי גוף בגזרת חוטיני, מכנסי לייקרה בגזרת 3/4, מכנסי טריינינג בגזרה רחבה ונינוחה, שהושקו במיוחד לאולימפיאדה.
הנעל מדגם "שוקס" תשווק במהדורה מוגבלת ומופיעה בגוון לבן מבריק, בשילוב קפיצים כחולים או אדומים. על הנעל מוטבע סמל של 5 אתלטים בגווני טבעות האולימפיאדה, כאשר גווני הטבעות מעטרים גם את הסוליה. הנעל מעוצבת בהשראת מוטיבים חלליים ונחשבות לצעקה האחרונה בעולם עיצוב הנעליים בעולם.
נעל ה"שוקס" הינה נעל ייחודית, אשר קיבלה את שמה ממערכת בולמי הזעזועים המצויה בעקב שלה. המערכת המשוכללת מספקת בנוסף לריפוד שנותן הרגשה נוחה המצוי בתוך הנעל, דחיפה וכוח, על-ידי עקב הכולל ארבעה קפיצים ספוגיים, העשויים מחומר ייחודי וגמיש במיוחד המשמש גם ליצירת בולמי הזעזועים במכוניות מרוץ הפורמולה 1.
קולקציית הבגדים "speed" לנשים וגברים מבוססת על בדים המעניקים לספורטאי יכולת להיות מהיר יותר, בשל טכנולוגיה מתקדמת, המבוססת על - קלות משקל, אווירודינמיות, בדי DRI-FIT ושיטת BODY MAPING.
טכנולוגיית ה-"DRY FIT" משלבת בדי רשת המעניקים אוורור לגוף בעת הפעילות הספורטיבית ומאדים את הזיעה כלפי חוץ. במסגרת שיטת ה-"BODY MAPPING" - כל דגם מבוסס על לפחות 3 סוגים של בדים, ה"ממפים" את אזורי הגוף השונים. הדגמים כוללים תפרים הסובבים את הגוף ועוטפים את אזורי התנועה, כדי למקסם את המהירות והנוחות בפעילות ספורטיבית.
נייקי ישראל, נציגתה של נייקי העולמית, מאמצת את האתלטים הבכירים של ישראל שישתתפו במשחקים האולימפיים באתונה. חמשת האתלטיים האולימפיים הבכירים של ישראל המאומצים על-ידי נייקי הם: אלכס אברבוך (קפיצה במוט), נילי אברמסקי ואסף בימרו (מרתון), אירנה לנסקי (100 מטר משוכות) ויוגב קנזי שיתחרה בקפיצה משולשת באולימפיאדת הנכים.
נייקי ישראל פעילה בקרב קבוצה רחבה מאוד של ספורטאים לאורך כל השנה ובהם ספורטאים אולימפיים, ספורטאים נכים, כדורגלנים, כדורסלנים ועוד הזוכים לתמיכה וליווי צמוד של נייקי מזה תקופה ארוכה. נייקי ישראל רואה בפעילות זו הירתמות למען הספורט והקהילה.

תאריך:  27/07/2004   |   עודכן:  27/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il