הדוגמן איתי תירוש נבחר כפרזנטור של רנוAר MEN ויקבל לעונת החורף 55 אלף דולר
חברת רנואר בחרה בדוגמן איתי תירוש כפרזנטור החברה והוא יוביל את קמפיין רנוAר MEN לקולקציית סתיו - חורף 2005.
אלי ברקוביץ מנכ"ל החברה מסר כי: "במהלך החודשים האחרונים בחנו ברנואר עשרות מועמדים להובלת הקמפיין החל מדוגמנים ישראלים ובינלאומיים וכלה בסלבריטאים מפורסמים".
לדברי ברקוביץ: "לאחר בדיקות שוק ומחקרים מקיפים שערכנו עלה כי הגבר הישראלי הנחשב לאופנתי, מושפע מדעתן של נשים ומראייתן את הלוק הגברי "הנכון". כמו כן העלו המחקרים כי גברים מחפשים מודל שיוכלו להזדהות עימו ולא להרגיש מאוימים ולכן חיפשנו מודל גברי אליו נשים וגברים מתחברים כאחד".
עוד הוסיף ברקוביץ כי: "הסקרים הראו שאיתי תירוש נחשב לגבר הישראלי האולטימטיבי, למוביל דעה ואינטילגנט ויחד עם זאת מביא עימו ניחוח של חו"ל, תכונות אלו מתחברות באופן מושלם עם הערכים שמייצג המותג: גבריות, נחשקות, בינלאומיות ויופי".
השנה החליטו ברנואר לערוך קטלוג משותף של גברים ונשים.
לדברי אלי ברקוביץ: "הקונספט שנבחר להוביל את הקמפיין ממשיך את הקונספט של העונה שעברה - מסיבה, FUN, שמחה ואופטימיות כאשר אנו נשלב בקטלוג תמונות של נשים לבד, גברים לבד ושילוב של השניים".
במסגרת החוזה שנחתם יקבל תירוש 55 אלף דולר עבור קמפיין סתיו - חורף 2005.
המותג רנוAר MEN הושק לפני כשנה וחצי וכיום מונה הרשת 18 סניפים ברחבי הארץ, בעבר הוביל את הקמפיין שרון פרנס ולאחר מכן הובילו אותו גיא אריאלי ופלג רודברג.