חברת "הצורפים" מרחיבה את קו הייצור במפעל
בעקבות ביקושים ניכרים לקראת החג בחנויות הרשת בארץ ובחו"ל
לדברי דורון מרדינגר מבעלי הצורפים:"סקרים שערכנו, הראו כי חל גידול של כ-25% בסכום שמקצה הצרכן הישראלי למתנות החג בכלל ולמתנות יוקרה בפרט ולכן אנו צופים גידול של כ-30%
במכירות הרשת בחג הקרוב.
בנוסף משיקה החברה לקראת ראש השנה אריזות ושקיות מתנה מהודרות כחלק מאסטרטגיית "הטוטל קונספט" וסדרת כלי הגשה ואוכל מפורצלן יוקרתי בהיקף השקעה של 1 מיליון שקל.
רשת "הצורפים" המתמחה בעיצוב, ייצור ושיווק כלי כסף טהור, נערכת לקראת ראש השנה: מרחיבה את קו הייצור במפעל שבכפר דניאל ומשיקה אריזות ושקיות מתנה מהודרות וייחודיות, המתקשרות למוצרי החברה ומבליטות את ייחודם ויוקרתם, בהיקף השקעה של 1 מליון שקל, הכולל אמצעי פיתוח וייצור בטכנולוגיות מתקדמות.
דורון מרדינגר מבעלי חברת הצורפים מסר כי: "הרחבת קו הייצור מתבצע לאור הביקוש הנרחב, הבא לידי ביטוי בחנויות הרשת בארץ ובחו"ל ויתוגבר הן בכוח אדם והן במיכון ובמכשור".
לדבריו: "הצפי שלנו להגדלת המכירות בחג בכ - 30%, נשען על סקרים ומחקרים שביצענו, שהראו שבחג הקרוב יגדיל הצרכן הישראלי את סכום קניית מתנות החג בכ - 25%.
עוד עולה כי, מעל ל50% מקוני המתנות הצהירו כי הם מעוניינים בקניית מתנות יוקרה, כמו גם מתנות אישיות לעצמם עפ"י בחירתם וטעמם האישי, במטרה להעשיר ולפאר את סביבתם הקרובה במוצרי יוקרה המהווים תכשיטים לבית. בנוסף, הביקוש למתנות החג הוקדם השנה והחל כבר בסוף יולי, לעומת אמצע אוגוסט בשנים קודמות".
עוד הוסיף מרדינגר כי: "גם בקהילות היהודיות בחו"ל, בהן משקיעים בדרך כלל יותר במתנות לחג, יחול השנה גידול של כ-15% בקניית המתנות ואף שם הוקדם הביקוש לעומת שנים קודמות".
עוד לקראת החג, השיקה "הצורפים", ליין חדש של כלי אוכל והגשה מפורצלן בעיטור פלטינה. בקולקציות הצורפים, ניתן למצוא את הדוגמא המאפיינת את הקולקציה, על גבי חומרים שונים, עפ"י השימושים של המוצר, דוגמת: כסף ועץ, כסף וקריסטל, כסף ועור ועוד.
השקת הליין החדש, מחזק את עוגן החברה בקטגוריית תרבות האירוח והלייף סטייל בה מתמקדת הרשת בשנים האחרונות.
דורון מרדינגר: "השקת הליין החדש בתקופה זו מתבקש לאור עלייה משמעותית של כ-20% ברכישת כלי אוכל וכלים לאירוח לפני החג ובמהלכו".
לדבריו: השקת ליין הפורצלן, שהנו אחד החומרים היוקרתיים, האיכותיים והאלגנטיים, הינה המשך טבעי ומתבקש, לעיצוב ולייצור של כלי הכסף הנמכרים בהצלחה בארץ וברחבי העולם ולתפיסת החברה המשקפת ערכים כמו איכות, חדשנות, נצחיות, יוקרה ובינלאומיות בתרבות האירוח".
הליין החדש מציע, מערכות כלי אוכל, צלחות הגשה, כלי נוי, כלי אירוח ואביזרים נלווים.
מחיר למערכת אוכל, ל-12 סועדים-החל מ-4,500 שקל.
לדברי דורון מרדינגר: "גם בחג הקרוב, אנו ממשיכים לקדם את אסטרטגיית ה"טוטל קונספט" של "הצורפים", ששמה דגש על תפיסת כלי האירוח כתכשיטי בית ועל עיצוב סדרות הכוללות את כל מערכת האוכל באותה שפת אירוח, עובדה שמבליטה את הערך המוסף של רשת "הצורפים", המציעה פתרונות לאירוח מושלם ומעצימה את חווית האירוח. עוד במסגרת הטוטל קונספט שמנו דגש על אריזות למתנות המהוות חלק בלתי נפרד מהמוצר ומשדרות את אותם ערכים של יוקרה וסטייל".
לדבריו:" עוד הראו מחקרי שוק וסקרים שעשינו בקרב קהל היעד כי הנשאלים גילו מודעות גבוהה ליתרונות המוצר כמו ערכו הגבוה שנשמר דורות, וראו בו את אותן פונקציות של תכשיט או רכוש יקר המהווים חלק מסגנון חיים".
בית הצורפים הוקם בשנת 1952, מונה 12 סניפים ונמצאת בבעלות משפחת מרדינגר. הרשת מגלגלת מחזור של כ-80 מיליון שקל בשנה ומייצאת את מוצרי החברה לארה"ב ולאירופה.