הצלחה למבצע הצבירה של דור-אלון ורבוע כחול
חברות אלון-דור ורבוע כחול מדווחות על הצלחה רבה למבצע הסינרגיה השני המשותף שלהן. המבצע מבוסס על צבירת תדלוקים בתחנות דור-אלון וקניות בסניפי רבוע כחול, תמורתם קיבלו הלקוחות בולים המזכים אותם בפרסים.
דודי ויסמן, נשיא אלון-דור ויו"ר רבוע כחול נכסים והשקעות מסר, כי "הצלחתו הגדולה של המבצע מחזקת את הסינרגיות בין לקוחות רבוע כחול ללקוחות דור-אלון, והינה הוכחה ניצחת לערך המוסף של הסינרגיות בין החברות". המבצע זכה לביקושים מעל ומעבר להערכות המוקדמות של החברה, עד כדי כך, שבימים אלה הוזמנו עוד אלפי פרסים נוספים על מנת לעמוד בביקושים. עד כה, מומשו כ-50,000 פרסים, מתוכם כ-15,000 מכשירי DVD, כ-10,000 מכשירי טוסטר אובן, כ-15,000 קומקומים, 15,000 טוסטרים, ומאות חופשות וימי פינוק.
עוד נמסר, כי היעד שהציבה לעצמה החברה הוגשם, בעקבות דיווחים על תנועת לקוחות חדשים רבים בסניפי רבוע כחול ובתחנות דור-אלון. זאת, הואיל והמבצע זיכה בפרסים לקוחות אשר תדלקו 4 פעמים ב-100 שקל בתחנות דור-אלון וביצעו 4 פעמים קניות בשווי 300 שקל כל פעם בסניפי רבוע כחול.
זהו מבצע הסינרגיה השני בין אלון-דור ורבוע כחול, ומהווה חלק מהאסטרטגיה של החברה המאוחדת, אשר מדורגת כיום כחברה הקמעונאית הראשונה בגודלה בישראל, בעלת מחזור כספי שנתי בארץ בלבד של כ-10 מיליארד ₪. גם מבצע הסינרגיה הקודם, אשר נערך בתחילת שנת 2004, וכלל הטבות צולבות של שוברי תדלוק תמורת קניות ברבוע הכחול, קצר הצלחה רבה והביא להגברת תנועת הלקוחות בתחנות התדלוק והגדלת סלי הקניה בסניפי רשתות הרבוע הכחול.
לדברי דודי ויסמן, שיתוף פעולה כזה מקביל למציאות העסקית בכל העולם המערבי, שם קיימת סינרגיה משלימה בין עסקי המזון והדלק. מבצעי הסינרגיה הוכיחו עצמם בעולם כולו כתורמים להגדלת ההכנסות, הרווחיות ותנועת הלקוחות בסניפי החברות הסינרגטיות.