X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרוקטר אנד גמבל
▪  ▪  ▪

מלך הפלאפל ומלך נוזלי הכלים
פרוקטר אנד גמבל עולה עם קמפיין טלוויזיה לנוזל הכלים פיירי בהשקעה מדווחת של 4 מיליון שקל.
הסרטון הנוכחי מהווה חלק שני בסאגת הסרטים המצליחה על
היריבות בין שני דוכני פלאפל.
פיירי, נוזל הכלים מספר 1 בעולם, מבית פרוקטר אנד גמבל, עולה בימים אלה עם קמפיין טלוויזיה חדש, בהשקעה בת 4 מליון ₪, באמצעות משרד הפרסום אדלר, חומסקי ורשבסקי.
הקמפיין, מהוה את החלק השני בסאגת הפרסומות, המתארות את המלחמות בין שני דוכני פלאפל יריבים, הטוענים לתואר "מלך הפלאפל" ומתחרים ביניהם בכל, אפילו בשטיפת הכלים. במשך השנה הקרובה צפויים, לעלות עוד 2 סרטים נוספים ובהם המשך העלילה.
בנוסף לקמפיין, יתקיימו פעילויות קד"מ ענפות ופעילויות נלוות אחרות, שיתבססו על דמויותיהם הציוריות של 2 גיבורי הסדרה.
מיכל בן מיור, מנהלת השיווק של פיירי, בפרוקטר אנד גמבל ישראל: "מחקרים שערכנו, למדו אותנו, כי קמפיין הפלאפל הקודם לפיירי, נחשב בעיני הציבור לקמפיין הטוב ביותר של פרוקטר אנד גמבל בישראל, בשל היותו ישראלי מאוד ומלא הומור.
גם במבחני הזכירות והקישור למותג, זכה הקמפיין בציונים הגבוהים ביותר, שהובילו את פיירי לשיא המכירות ונתח השוק שלו, בזמן הקרנת הפרסומת. לפיכך החלטנו להמשיך ולבנות את הטלנובלה, תוך שימוש באותו קאסט גם על פני הסרטים הבאים. הקמפין הנוכחי וההמשכונים, שיבואו אחריו מראים בצורה ציורית, כי בכל הנוגע להסרת שומנים בקלות ומהירות, פיירי הוא המלך בין כל נוזלי הכלים וכמאמר הסיסמא: "פייר, בניקיון אין כמו פיירי".

תאריך:  10/08/2004   |   עודכן:  10/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il