X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אלביט
▪  ▪  ▪

קבוצת אלביט מערכות, באמצעות חברת הבת VSI, זכתה בחוזה של בואינג בהיקף של 75.6 מיליון דולר לאספקת מערכות ראש JHMCS למטוסי קרב
אלביט מערכות הודיעה היום כי חברת הבת המשותפת לה ולחברת רוקוול קולינס -Vision Systems International LLC (VSI), זכתה בחוזה של חברת בואינג בהיקף של 75.6 מיליון דולר לאספקת למעלה מ-300 מערכות ראש JHMCS-
Joint Helmet-Mounted Cueing System. אספקת המערכות תחל במרץ 2005 ותימשך עד דצמבר 2006.
החוזה הנוכחי מהווה את תחילת שלב הייצור הסדרתי, FRP (Full Rate Production), שבמסגרתו תספק חברת VSI מערכות JHMCS, חלפים, תמיכה טכנית וציוד תמיכה. זאת בעקבות ארבעת החוזים הקודמים שהיוו את שלב הייצור הראשוני:
LRIP Low Rate Initial Production). עד כה, מסתכם היקף ההזמנות של מערכות JHMCS ביותר מ-1000 מערכות, מהן סופקו עד עתה למעלה מ-500 מערכות.
מערכות ה-JHMCS שיסופקו במסגרת החוזה החדש מיועדות להתקנה במטוסי ה-15-F, 16-F וה-F/A-18 הנמצאים בשימוש חיל האוויר והצי של ארה"ב. בנוסף, החוזה כולל אספקת מערכות JHMCS גם ללקוחות מחוץ לארה"ב, לאוסטרליה (למטוסי F/A-18), פינלנד (למטוסי F/A-18), פולין (למטוסי F-16), יוון (למטוסי F-16) ושוויץ (למטוסי F/A-18).
מערכת ה-JHMCS מאפשרת לטייס לכוון את מערכות הנשק של המטוס כנגד מטוסי אויב ומטרות קרקעיות ע"י הפניית הראש בלבד, ללא צורך בתמרון המטוס כולו. כמו כן מוצגים על גבי משקף הקסדה נתוני הטיסה הנחוצים לטייס לביצוע משימתו. בפעילות הצבאית בעיראק נעשה שימוש רב במערכת ה-JHMCS על-ידי הטייסים האמריקניים במשימות של תקיפת מטרות קרקעיות.
נשיא VSI, קן סטנסל, ציין: "המעבר לשלב הייצור הסדרתי של מערכות ה-JHMCS מצביע על אמונם של הממשל האמריקני ובואינג ביכולתה של VSI לספק מוצר איכותי בעל ביצועים מעולים, תוך עמידה בלוחות הזמנים". סטנסל הוסיף: "שילוב הזמנת ייצור משמעותית זו עם המשך מאמצי הפיתוח של מערכות הראש המתקדמות למטוסי ה-F-35 JSF, וכן האספקה השוטפת של מערכות הראש (Display and Sight Helmet) DASH מתוצרתנו, מעידים כי VSI הינה הספקית המובחרת של מערכות ראש למטוסי קרב".
נשיא אלביט מערכות, יוסי אקרמן, אמר: "חוזה זה של חברת בואינג לייצור סדרתי של מערכות ה-JHMCS מחזק את מעמדנו המוביל כספק מערכות ראש מתקדמות הנמצאות בחזית הטכנולוגיה למטוסי הקרב של הקו הראשון בארה"ב ובעולם. הישגיה של VSI מביאים לידי ביטוי את המשך שיתוף הפעולה המוצלח בין רוקוול קולינס ואלביט מערכות".
VSI הוקמה בשנת 1996 כמיזם משותף של EFW, חברת הבת האמריקנית של אלביט מערכות, ורוקוול קולינס על מנת לפעול בתחום מערכות הראש למטוסים ברחבי העולם. כיום, בהתבסס על 35 שנות ניסיון בפיתוח מערכות ראש, VSI הינה הספקית המובילה בעולם של מערכות מסוג זה למטוסי קרב. בנוסף למערכת ה-JHMCS, חברת VSI מפתחת מערכת ראש מתקדמת למטוס הקרב העתידי 35-F (JSF) של חברת לוקהיד מרטין, ומספקת ללוקהיד מרטין מערכות ראש מסוג DASH IV עבור מטוסי F-16I של חיל האוויר הישראלי.

תאריך:  10/08/2004   |   עודכן:  10/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il