X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

להלן עובדה אחת מני רבות ביחס לקרן החדשה: מוחמד דחלה.
מי שייכנס לאתר הקרן החדשה בימים אלו ימצא הזמנה לתוכנית המשפטנים של הקרן החדשה הכוללת שנת לימודים בארה"ב ושנה של פעילות מעשית בישראל במסגרת אחד הארגונים העוסקים בתחום זכויות האזרח, המדובר בארגונים כמו 'בצלם', 'המוקד להגנת הפרט' וכיו"ב, ארגונים שרודפים את הפרויקט הציוני.
כמובן שאנשי הקרן והארגונים יטענו שהם פועלים למען ישראל צודקת יותר ואין יותר ציונות מזה.
ובכן, אחד מבוגרי תוכנית המשפטנים הינו מוחמד דחלה, אשר מתפקד כיום כמנכ"ל ארגון עדאלה. דחלה הוא גם אחד מחברי ועדת ההיגוי של תוכנית המשפטנים, להלן מספר פרטים על עדאללה ודברים שאמר מוחמד דחלה בראיון לארי שביט, תקראו ותשפטו:
משנת 1997 ועד היום תומכת הקרן בכספים רבים בארגון 'עדאלה' ('צדק' בערבית). מטרתו של ארגון עדאלה, על-פי הקרן, היא "להבטיח שוויון זכויות לאזרחי ישראל הערבים". אלא שמאחורי מתק השפתיים מצויה מציאות אחרת לגמרי. עדאלה הוא ארגון של משפטנים, שבחלקם הגדול הוכשרו על-ידי הקרן (לקרן תוכנית בינלאומית להכשרת משפטנים), המתפקד כחוד החנית של המגזר הערבי בזירה המשפטית. הוא מגיש עשרות בגצ"ים כחלק מלחץ מתמיד של הקרן, שנועד להביא לרפורמות מקיפות בחברה הישראלית באמצעות בית המשפט העליון, כלומר, בנתיב עוקף ממשלה.
אותו ארגון עדאלה מפרסם דוחות בינלאומיים במרווחי זמן קבועים, המכפישים את מדינת ישראל בעולם בקוראו להגן על הערבים מ"פשעי מלחמה" של ישראל, ממדיניות ה"אפרטהייד" וה"אפליה" שלה, מ"פשעים נגד האנושות", מן ה"כיבוש הבלתי חוקי", ועוד. דוחות אלה, כפי שנחשף במחקרים שנעשו (חלקם הוצגו בכנס יהודי העולם שנערך בירושלים), נקלטים ומצוטטים בדיווחי רשתות התקשורת הזרות.
בראיון לארי שביט (הארץ, ינואר 2003), מסביר מוחמד דחלה, ממייסדי עדאלה, כי "בסופו של דבר הפתרון יהיה פתרון דו-לאומי, מדינה אחת, דמוקרטית, בין הים לנהר... חובה להבין שאין כאן שוויון זכויות. מי שיש לו זכות עליונה הם הילידים, ולא המהגרים". וממשיך דחלה באיום מפורש: "אם תרצה ואם לא תרצה, אתה מיעוט במזרח התיכון... אז אתה באמת חושב שתוכל להמשיך ולהסתתר בתוך המבנה המעוות הזה של מדינה יהודית?"
הקשר של ארגון עדאלה לוועדת אור ותוצאותיה ידוע. כדי להבין את האופן שבו הבינו הקרן ועדאלה את מאורעות אוקטובר 2000 בגליל וביש"ע, ניתן לצטט מתוך מודעה שהפיץ הארגון, בחתימת ארגונים רבים הפועלים בחסות הקרן (ביניהם למשל אגודת הארבעים ומוסאווה). בעלון עשרה סעיפים המתחילים במילים "הציבור היהודי בישראל שותק מול...", "רצח יותר מ-90 פלשתינים בשטחים הכבושים... פוגרומים והתפרעויות של מתנחלים נגד פלשתינים... פורגרומים בכרמיאל, בחדרה, בתל אביב, ביפו [ועוד הרשימה נמשכת]".
מוחמד דחלה היה חלק מרכזי מהתעמולה הפלשתינית בהאג.
אתם מבינים מה קורה פה?
קיים בישראל אירגון אשר מכשיר את האנשים שכל תכליתם היא לחסל את המדינה היהודית, ארגון שברוב חוצפתו מנהל פרויקט צבוע של "חותמים מחדש" על מגילת העצמאות ושמאחורי הקלעים הוא עושה הכל להחריב את הבית היהודי.

תאריך:  01/03/2004   |   עודכן:  02/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל שרון
עומר כרמון
העיתונאי בוקי נאה מידיעות אחרונות, סיפר השבוע, כי מאבטחיו של שר החוץ, סילבן שלום, מגיעים למסעדת 'בויה' בתל אביב עם שולחן מיוחד, כדי שכבוד השר, המתעקש לשבת במסעדה באותן השעות בהן יושב במקום זאב רוזנשטיין, לא יתיישב בטעות ליד שולחן שמולכד על יד מבקשי נפשו של 'יעד המשטרה מספר 1'
עו"ד אברהם פכטר
העסקה בין המדינה לטננבאום היא עסקה רעה ומזיקה; המסר שצריך לעלות ממקרהו של טננבאום הוא שהמדינה לא תשכח ולא תסלח למי שהסגיר את סודותיה
ד"ר מיקי הרן
הנגיסה המתרחבת בשטחים הפתוחים של ישראל היא נזק חמור שאי-אפשר לתקנו
דליה זליקוביץ
נשאלת השאלה, מדוע גוף שאמור להגן על הציבור וליצג את האזרח, מפני אותם בנקים שבקרטל סמוי עושקים אותו יום יום, אינו יוצא להגן עליו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il