X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מבצע שכזה לא נראה מאז מבצע סבתא, מי שהביאה לסיום, או נכון יותר לומר, לפתיחת הפרשייה מחדש היא כרמלה מנשה כמאמר הקלישאה "כלב השמירה של הדמוקרטיה" יש מי שמראה כי התקשורת היא גם כלב השמירה של הביורוקרטיה (קיפוד 35)
▪  ▪  ▪
האם מנשה תחליף את מזוז? [צילום: לע"מ]

"היועץ המשפטי לממשלה הורה לפתוח מחדש את תיק החקירה נגד נילי פריאל, רעייתו של שר הביטחון אהוד ברק, בחשד להעסקת עובדת פיליפינית שלא כחוק ולעשות כל מאמץ כדי לאתרה ולגבות ממנה עדות" (מן התקשורת).
ההנחיה החדשה של היועץ המשפטי נפלה על רשות ההגירה כברק ביום חם וכישלונה הצורב זעק לשמים נוכח העובדה שהפיליפינית המסתתרת בעלת השם המושאל וירג'יניה אותרה בקלות רבה ע"י העיתונאית כרמלה מנשה שראיינה אותה ב"קול ישראל".
מאוחר יותר אותרה העובדת הנעדרת בכבדות יותר גם ע"י אסף אוזן כתב חדשות ערוץ 10 והובאה לאולפן לראיון שבו הוסתרו פניה.
לאחר התייעצויות בחלונות הגבוהים ובדלתות הביטחוניות הוחלט להכין תוכנית מבצעית משולבת במטרה לחשוף את מקום מסתורה של העובדת שבה ייטלו חלק כוחות הביטחון, כוחות מיוחדים וכוחות מובחרים מסיבות ידועות הוחלט למדר את שר הביטחון אהוד ברק ולא לדווח לו על המבצע הסודי כדי שלא יפעיל סיכול ממוקד של המבצע.
במקביל הוחלט גם לא לקבל מנילי רעייתו של שר הביטחון את מספר הטלפון הסלולארי של ורג'יניה וגם לא לברר אצלה את כתובתה על-מנת שלא תחשוף חלילה את פרטי המבצע.
טיוטא של פקודת המבצע הושלכה כרגיל לסל האשפה של משרדי רשות ההגירה והגיעה ל" קיפוד" בדרך חשאית שהוטל עליה איפול לבקשתי ע"י בית המשפט לתביעות בינוניות.
להלן עיקריה של תוכנית המבצע המשולב, שבו אמורות ליטול חלק בימים הקרובים כמה יחידות תחת פיקודו של שר הפנים אלי ישי שאמור לפעול בליווי צמוד של הרמטכ"ל, המפכ"ל, ראש המוסד, ראש השב"כ, ראש אגף מודיעין של צה"ל ומנהל רשות המיסים:
א. יחידת סר"ה (סיירת רשות ההגירה) תמקם סביב מגדלי אקירוב בתל אביב, מקום מגוריו של שר הביטחון, ואנשיה יבחנו כל תנועה חשודה של פיליפינית זרה חדשה ויעקבו אחרי נילי לכל מקום שתלך או תשב כולל המספרה שלה בכיכר המדינה.
ב. שוטרי היס"מ (יחידות סיור מיוחדות) מחופשים יתערבו בקרב אנשי הקהילה הפיליפינית לצורך איסוף מידע חיוני ויציבו מארב בכנסייה של הקהילה הם ביפו למקרה שוירג'יניה תבוא להתפלל.
ג. יחידת המודיעין הס"ח (האזנות סתר חוקיות) הידועה גם כיחידת 8888 תאזין לשיחותיהם של שר הביטחון, רעייתו, העיתונאים שראיינו אותה ועיתונאים אחרים שמנסים לאתר אותה.
ד. יחידת תס"ם (תצפית סודית מיוחדת) תתמקם ליד בנין השגרירות הפיליפינית בתל אביב תצלם את כל הנכנסים ויוצאים למקרה שוירג'יניה תבוא לבקש סיוע למרות שאין צילום שלה ולא ידוע בכלל כיצד היא נראית.
ה. יחידת קס"ם (קשר סודי עם מקובלים ואנשי מסתורין) תאסוף מידע מכל העוסקים בנבואה ובכשפים באמצעות קלפים, טלפתיה, קפה, תה, לימונדה, כפות ידיים ורגליים עיניים, ציפורניים ושינים בניסיון לאתר את מקום המסתור של וירג'יניה.
ו. יחידת כס"ח (כבאי סיור חיצוניים) יציבו סולמות ליד כל אולפני הטלוויזיה והרדיו וינקו את השמשות במשרדי מערכות העיתונים למקרה שוירג'יניה תגיע לראיון נוסף.
ז. יחידת מס"ך (מתנדבי סיור כשירים) ישוטטו בשווקים בתל אביב רבתי כדי ללכוד את וירג'יניה אם וכאשר תבוא לקנות מלפפונים, פלפלים, בצלים ותפוזים. בגלל מצבה הכספי הדחוק אין חשש שתקנה עגבניות.
בשולי פקודת המבצע נאמר כי מד"א, זק"א ובתי החולים במרכז הארץ יעברו למצב כוננות על למקרה של התפרעויות בקרב הקהילה הפיליפינית אם חלילה וירג'יניה תאותר ותיעצר.
אם המבצע ייכשל ולא ניתן יהיה למרבה הבושה לחקור את וירג'יניה, אמורה לפעולה סיירת מטכ"ל ויוטל עליה לחטוף כמה עובדים פיליפינים ליד התחנה המרכזית בתל אביב.
החטופים ישוחררו משביים רק אחרי שוירג'יניה תסגיר את עצמה ותתמסר לשלטונות ההגירה.
הערה לסיום: ל"קיפוד" יש הצעה חסכונית פשוטה ויעילה לאיתורה המיידי של וירג'יניה ללא צורך במבצע ביטחוני מורכב ומסוכן: עובדי רשות ההגירה יתחזו לצוות טלוויזיה פיליפיני שהגיע, כביכול, במיוחד ארצה, יתקשרו אל כרמלה מנשה ויבקשו ממנה באנגלית מתגלגלת לעשות להם טובה מקצועית לגלות את כתובתה של וירג'יניה ואת מספר הטלפון הסולולארי שלה על-מנת לראיין אותה. לפי כל הסימנים כרמלה לא תסרב וכך יוכלו כל הכוחות לחזור לבסיסיהם שלמים, בריאים, לא עייפים ומרוצים.

"יהיה טוב, יהיה טוב כן" [צילום: פלאש 90]
תאריך:  23/10/2010   |   עודכן:  24/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף אורן
השיר מצטייר כפשוט וקל להבנה, כי הוא קצר, וכל מילותיו מובנות. להרגשת פשטותו תורם הרגע הקונקרטי שהוליד אותו - "אדם מקיץ משינה ורואה מול חלונו עץ אגס מלבלב". יפי התמונה מפתה לקבוע כי מדובר בשיר טבע, המהלל את עונת האביב כעונה הצובעת את הממשות במראות משמחים ובצבעים עזים, לשמחת לבו של האדם
מרדכי קידר
יאסר אלזעאתרה, עיתונאי פלשתיני היושב בירדן, אינו היחיד הקורא להתכונן לאינתיפאדה שלישית, והשאלה היא, האם יצליחו הוא וחבריו לשנות את האווירה ברחובות יו"ש שתביא את הציבור הפלשתיני לוותר על הכלכלה הפורחת ועל השקט היחסי למען ניסיון להשגת הישגים פוליטיים שאין הפלשתינים מצליחים להשיג באמצעות המו"מ
רפי ישראלי
אם רבין עצמו נקעה נפשו ממעשיו של שותפו ערפאת, עד כדי שהרהר בתועלת שבהמשכת התהליך, ואם היה מתנגד לוויתוריו של ברק בירושלים, ממה נובע אם כן ביטחונם של המבטיחים, כי לולא הרצח הייתה אוסלו עולה יפה? אם על ויתוריו היותר גדולים של ברק קיבלנו עוד אינתיפאדה, מניין הטענה כי בעוד מעט ויתורים היינו מגיעים לשלום?
אליקים העצני
את יום הזיכרון לרצח יצחק רבין ז"ל הפך "מחנה השלום" ליום הזעם והשנאה נגד יהודים אחרים    ערוץ 7 הזמין את הציבור להביע דעות על נסיבות הרצח וזהות הרוצח, "תיאוריות קונספירציה"    היוזמה משכה אליה אש מכל הקנים של התקשורת העוינת
יורם הר-לב
למה את אומרת שאנחנו מגזימים עם הערצת רבין ושזה לא מתאים לאנשים חילונים וליברלים, ומתאים יותר לחרדים?    הוא קדוש כי הוא חתם על ההסכמים שהביאו שלום לישראל, כמו הסכמי אוסלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il