X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אורקל
▪  ▪  ▪

כל הכלים להצליח עם שבוע אורקל ה-11
קמפיין שבוע אורקל 2004 יושק בתקציב של $250,000.
בימים הקרובים יעלה לאוויר קמפיין הפרסום של שבוע אורקל ה- 11, בתקציב מדווח של 250,000 דולר. המסר המועבר באמצעות הקמפיין הוא כל הכלים להצליח! קמפיין הפרסום עולה לאוויר במספר ערוצים: דיוור ישיר, אתר אינטרנט ופרסומים באינטרנט ובעיתונות היומית והמקצועית. הקמפיין פונה לקהילת העסקים וטכנולוגית המידע בישראל של חברות וארגונים מובילים במשק הישראלי.
אילן שפיגלמן, מנהל אגף השיווק של Oracle ישראל, מסר כי שבוע אורקל הוא המפגש החברתי-מקצועי הגדול ביותר הנערך בישראל לאנשי מקצוע בתחום המחשוב,והוא נערך כמדי שנה בשיתוף פעולה עם חברת ההדרכה הגדולה בישראל לתחום המחשוב, חברת ג'ון ברייס הדרכה בעלות כוללת של כמיליון דולר.
שפיגלמן אומר שזו השנה הרביעית בה משקיעה Oracle במיתוג הכנס, באמצעות המעצב ברוך נאה ובשילוב קונספט פרסומי חדש באמצעות משרד בורודה-קפלן. המטרה היא לבדל את שבוע הכנסים וליצור נאמנות וזהות מותגית. השנה התפתח המותג למלכת השחמט, הכלי החזק ביותר במשחק השח, המעבירה את המסר ש- Oracle מספקת ללקוחותיה את כל הכלים להצליח בתחרות העסקית העזה של היום.
"באמצעות מיתוג הנמצא בכל ממשק של הלקוח עם שבוע אורקל, אנו משיגים רמת זכירות גבוהה ומטמיעים את המסר בצורה ברורה ומזמינה. ההכרח במיתוג נובע מהצורך לייצר אמון, תחושת אהדה ואטרקטיביות, וזו מביאה לגידול בהרשמה לסמינרים", מציין שפיגלמן.
בפעילות הדיוור הישיר יופצו למעלה מ- 80,000 תקצירי סמינרים ללקוחות, לשותפים ולמשתמשים. במקביל לדיוור, הושק ועוצב מחדש אתר האינטרנט של שבוע אורקל 2004:
www.oracle.com/il/oracleweek. האתר יציג מידע על מגוון הסמינרים, הפעילויות והאירועים השונים שיתקיימו במהלך השבוע ויאפשר רישום מקוון לסמינרים.
מנהל תקשורת שיווקית, Oracle: תומר מירום. מיתוג: ברוך נאה, עיצוב אתר אינטרנט ובאנרים: MNM, מדיה אינטרנט Gspot :, מודעות: בורודה-קפלן, קופירייטר, אסטרטגיה ותקציבאי: גיא בורודה.
אודות Oracle:
Oracle היא הספקית הגדולה בעולם של תוכנות ניהול מידע ארגוניות, עם הכנסה שנתית של 10 מיליארד דולר בשנת הכספים 2004, אשר הסתיימה ב-31 במאי 2004. Oracle העולמית פועלת ביותר מ- 145 מדינות ברחבי העולם, לרבות ישראל. לפרטים נוספים, בקרו באתר Oracle בכתובת: www.oracle.com.
Oracle ישראל הוקמה ב- 1996 ועוסקת בשיווק, מכירה, תמיכה, יישום והדרכת מערכות, בסיסי נתונים, שרתי יישומים, כלי פיתוח, פתרונות ERP, CRM, Business Intelligence, אינטרנט ואינטרה-נט ופתרונות נוספים. במהלך שנות פעילותה בישראל הרחיבה Oracle את מעגל לקוחותיה בלמעלה מ-2,000 חברות. מספר המפתחים בטכנולוגיות Oracle בארץ נמצא במגמת עלייה ומונה כיום למעלה מ- 10,000 איש.

תאריך:  10/10/2004   |   עודכן:  10/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il