X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הבצפר
▪  ▪  ▪

הבצפר פותח השתלמות בנושא האינטראקטיב
ממחקרים שנעשו על-ידי BDI עולה כי מסתמנת עליה מרשימה של כ-45% בהיקף תקציבי הפרסום באינטרנט בהשוואה לשנים קודמות. הכנסות הפרסום באינטרנט צפויות להגיע לכ-32 מיליון דולר בשנה הקרובה.
הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פותח בתאריך 17/11 השתלמות מיוחדת בנושא שיווק ופרסום אינטראקטיבי.
ההשתלמות מיועדת לאנשי שיווק ופרסום, המבקשים להרחיב את ידיעותיהם בתחום המדיה האינטראקטיבית ולנצל את הידע למינוף נכון ומדויק של המוצרים אותם הם משווקים.
ורד בטש סמנכ"ל שיווק של הבצפר: "ממחקרים שנעשו על-ידי BDI מסתמנת עליה מרשימה של כ-45% בהיקף תקציבי הפרסום באינטרנט בהשוואה לשנים קודמות. על פי התחזיות, הכנסות הפרסום באינטרנט צפויות להגיע לכ-32 מיליון דולר בשנה הקרובה.
מצאנו שהצורך בהבנת המדיה האינטראקטיבית, היא חובה לצורך מיקסום התועלות. הבצפר מרים את הכפפה ללימוד שימוש מושכל בתחום ולהקניית כלים מקצועיים לעשות זאת באופן מקצועי ויעיל ככל שניתן".
ההשתלמות כוללת ארבעה מפגשים של ארבע שעות אקדמיות במשך חודש ימים (ימי ג'). מנהלים מקצועיים של ההשתלמות: תמיר יולביץ מנכ"ל D-SAY וטימור גורדון מנכ"ל ARC INTERACTIVE.
בין הנושאים שיעלו במהלך ההשתלמות: סקירה היסטורית של האינטרנט ככלי שיווקי, מונחים מרכזיים בפרסום אינטראקטיבי, טכנולוגיות ושיטות לפרסום באינטרנט, שימוש באינטרנט ככלי לחיזוק המותג, הגדלת מכירות והרד-סייל באינטרנט, האינטרנט ככלי קד"מ, שילוב פרסום בתוכן, סקירת מפת המדיה האינטראקטיבית בארץ, תכנון מדיה באינטרנט, שיווק במדיות החדשות (סלולר,טלוויזיה אינטראקטיבית), כלים ושיטות למדידת אפקטיביות של פרסום אינטראקטיבי ועוד.
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני שנתיים על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום. הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מעבר לעובדה שהבצפר מציע מקצועיות ורמת לימודים גבוהה ביותר, מסייע הבצפר לסטודנטים ליהנות מסיכויים גבוהים להתקבל לעבודה, כאשר עד כה שומר הבצפר על ממוצע מעל 50% השמה לעבודה בענף.

תאריך:  10/10/2004   |   עודכן:  10/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il