הרכב מנצח לא מחליפים...
מורן גרוס, כוכבת "אהבה מעבר לפינה", ממשיכה להוביל את קמפיין רשת האופנה "דן קסידי" לסתיו-חורף 04/05.
הדוגמנית הבינלאומית,מורן גרוס, כוכבת הסדרה "אהבה מעבר לפינה", שהספיקה לככב בענק על שלטי חוצות ברחבי פריז עם מותג הלבשה תחתונה, תמשיך ותוביל בחורף הקרוב את קמפיין הפרסום של רשת האופנה דן קסידי.
תמורת הקמפיין לעונה הנוכחית תקבל גרוס כ-30,000 $.
מורן גרוס הובילה בהצלחה מרובה את הקמפיין האחרון של דן קסידי, באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', עם הסיסמה : "דן קסידי, לנשים שיודעות מה הן רוצות" וקיבלה תמורתו כ-20,000$.
"דן קסידי" על הבחירה:
בדן קסידי היו מרוצים מאוד מהקמפיין האחרון בכיכובה של מורן גרוס, הקמפיין שעלה באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל, קצר שבחים, בעקבות כך החליטו בדן קסידי להמשיך עם הכוכבת לקמפיין החורף.
לדברי משה בן שטרית, מנכ"ל דן קסידי, "מורן גרוס הינה בחירה מצויינת שהוכיחה את עצמה בקמפיין הקיץ שעשינו, אך טבעי היה שכמי שמשקפת את רוח החברה ואת פניה, נמשיך איתה גם את קמפיין החורף הקרוב".
רשת האופנה דן קסידי מונה כ-25 סניפים ונמצאת בבעלות משפחת בן שטרית ושרים. הרשת הוקמה בשנת 1979 ופועלת בקניונים ובמרכזי קניות מובילים.