X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אבנט
▪  ▪  ▪

אבנט תקשורת התקינה בבזק מערכת לייעול ההדרכה, ניהול הידע ושירות הלקוחות
היקף הפרוייקט הוא מאה אלף שקל.
10 אוקט', 2004. אבנט תקשורת, מקבוצת רד-בינת, התקינה בבזק מערכת ממוחשבת לייעול ההדרכה, ניהול הידע ושירות הלקוחות. היקף העסקה מוערך במאה אלף שקל. המערכת של חברת NetIQ שהותקנה ביחידות שונות בבזק מבוססת על מוצר חדש בשם "Webtrends Reporting Center" שהשתלב בשינוי הארגוני שחל בשיטות העבודה של בזק.
המערכת החדשה שהותקנה על-ידי אבנט מאפשרת לקבל סטטיסטיקות מדויקות ומפורטות יותר עבור מערך ההדרכה בבזק. הדבר מאפשר לדעת באיזו תכיפות ולמשך כמה זמן, צופים העובדים או נציגי השירות של החברה, בסרטוני וידיאו שהוכנו על ידי מחלקת ההדרכה וכך, לדעת את מידת היעילות של סרטי הדרכה אלה. המערכת מאפשרת לקבל מידע על פעילותו של משתמש באתר web מסוים, גם הוא, חלק ממערך ההדרכה.
בכל הקשור לניהול ידע בבזק, ה-"Webtrends Reporting Center" מאפשר את לקבל מידע על ריכוז של פעילות ב"קהילות ידע" בבזק. אלה הם תחומי ידע שפעילות החברה מתחלקת אליהם ובראשם - מנהלי ידע. המערכת מאפשרת לקבל דיווח על מידת הפעילות באתרים של הקהילות הללו, ומכך להסיק לגבי מידת יעילותן וההצדקה, בעצם, לקיומן במערך ניהול הידע של החברה.
"באמצעות אפליקציה של web במערכת זו, מתאפשרת צפייה בחשבונות טלפון של לקוחות ובפירוט שיחות. שינוי זה יוצר תחרות אפקטיבית יותר בין מוקדי שירות 199 של בזק" אומר קובי פיליפובסקי, אחראי על תשתיות אינטרנט בבזק. "המערכת שהותקנה כחלק משינוי שיטות העבודה אצלנו, מאפשרת לנו לדעת יותר על מערך המודרכים שלנו, לדעת איך לשפר אותו ואיך להשתמש בו בדרכים שתחסוכנה הרבה זמן וכסף. בנוסף, כחלק מהתכנון של שדרוגים עתידיים עבור לקוחותינו, מאפשר לנו ה - Webtrends Reporting Center, את ההיערכות המתאימה בכל נושא האינטרנט והאינטרא-נט, בצורה של ייעול שיטות העבודה. המצב החדש מקדם את המשך פעילותנו בבזק באופן שמאוד משמעותי עבורנו ומייעל את עבודתנו בשטח, הלכה למעשה".
אודות אבנט
חברת אבנט תקשורת, מקבוצת רד-בינת, מובילה בישראל בפעילות הפצה של מוצרי מחשוב, תכנה, תקשורת, גיבוי ואבטחת מידע. אבנט תקשורת פועלת כמפיץ בעל ערכים מוספים בתחומים הטכניים והשיווקיים, תוך שימוש במערך משווקי משנה. בין החברות המיוצגות בארץ על ידי אבנט נמנות: מיקרוסופט, סיסקו, נורטל, סימנטק, CA, IBM, Veritas, Fortinet, Adic וחברות מובילות אחרות. אתר האינטרנט של אבנט: www.abnet.co.il

תאריך:  10/10/2004   |   עודכן:  10/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il