לראשונה בישראל בקטגוריית הפיצות הקפואות:
"שלושת האופים" של Neto נכנסת לתחום מוצרי מזון "לייט" ונמצאת בשלבים אחרונים בפיתוח סדרת פיצות לייט.
הסדרה החדשה שתשווק תחת המותג "שלושת האופים" מציעה פיצות מופחתות קלוריות ומופחתות שומן/
היקף ההשקעה בפיתוח מוערך בלמעלה מ-1 מיליון שקל.
רון סגל מנהל השיווק ב"Neto" מסר כי: סדרת מוצרי פיצה לייט של "שלושת האופים" תכיל 33% פחות מכמות השומן ומכמות הקלוריות בפיצה רגילה וכי בפיתוח הושם דגש מיוחד על שמירת הטעם והאיכות של הפיצה מחד, ומאידך הפחתה משמעותית של ערכי השומן והקלוריות..."
שלושת האופים של Neto מיישמת בימים אלה את השלבים האחרונים בפיתוח סדרת פיצות חדשה מופחתת שומן ומופחתת קלוריות שתעלה בקרוב על המדפים תחת המותג "שלושת האופים". פיתוח סדרת פיצה לייט ארך כשנה והושקעו בו למעלה ממיליון שקל.
מדובר בפיתוח ראשון מסוגו בקטגוריית הפיצות הקפואות, כחלק ממדיניות Neto לפתח ולייצר מוצרי מזון המותאמים לצרכיו ולטעמו של הצרכן הישראלי בכל רגע נתון ולהוביל מהלכים בהתאמה למגמות השולטות בתחום המזון בעולם.
סדרת הפיצות החדשה תכלול פיצות משפחתיות ופיצות אישיות והינה צעד ראשון בכניסתה של החברה לתחום המוצרים מופחתי השומן והקלוריות, תחום אותו מתכננת החברה לפתח ולחזק בעתיד.
לדברי רון סגל מנהל השיווק בNeto: "פיצה לייט של "שלושת האופים" תכיל 33% פחות מכמות השומן ומכמות הקלוריות בפיצה רגילה. בפיתוח הושם דגש מיוחד על שמירת הטעם והאיכות של הפיצה וזאת למרות ההפחתה המשמעותית בערכי השומן והקלוריות של הפיצה".
לדבריו:" שלושת האופים כאחד ממותגי מוצרי המאפה הקפואים החזקים בישראל, מוביל מהלך ראשון מסוגו בקטגוריה, תוך התאמה מוחלטת למגמות בעולם המזון, כשהמגמה המובילה הינה צריכת מזון בריא יותר".
עוד הוסיף סגל כי: "שוק הפיצות הקפואות נהנה משיעורי גידול מרשימים בשנים האחרונות כך שחיזוק תחום הפיצות ככלל, תוך זיהוי המגמה והפוטנציאל שבפיתוח סדרת מוצרי פיצות לייט קפואות ופנייה לפלח שוק חדש וניכר של צרכנים שוחרי הבריאות ושומרי המשקל, תחזק את המותג תוך הגדלת נתח השוק".
לדברי סגל: "ממחקרים שערכה שלושת האופים עולה כי מסתמנת עלייה חדה בקרב הצרכנים שבודקים את הערך התזונתי של המזון על המדף, וכי העובדה שהמוצר מופחת שומן וקלוריות מהווה פרמטר חשוב בקנייה".
תהליך הפיתוח של סדרת מוצרי פיצה לייט של "שלושת האופים" צפוי להסתיים בתחילת שנת 2005 עם השקת המוצרים.
על-פי נתוני נילסן של יוני שנת 2004 היקף שוק הפיצות הקפואות מוערך בכ-120 מיליון שקל ונמצא בשיעורי גידול שנתיים של כ-14%, השוק מוערך בכ-4,500 טון. ברבעון האחרון מעדנות מחזיקה בכ-60%, שלושת האופים בכ-20% וזוגלובק ב-11% .
"Neto" מייצרת ומשווקת את המותגים "טיבון ויל", "דלי דג", "שלושת האופים", ארוחות נודלס "מגי'ק" ועוד.