X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היריד מתקיים בחסות שגרירות ארה"ב; ביריד ישתתפו 20 אוניברסיטאות מובילות בארה"ב; המשתתפים יקבלו מידע מעודכן אודות לימודים גבוהים מנציגי האוניברסיטאות
▪  ▪  ▪

המחלקה המסחרית של שגרירות ארה"ב בתל אביב מציעה לסטודנטים מישראל ייעוץ והכוונה לקראית לימודים בארה"ב. יריד הלימודים השנתי - "Study USA 2004 Fair" יתקיים בשבוע הבא (א', 17.10.04), בשגרירות ארה"ב.
המשתתפים ביריד יקבלו מידע מעודכן אודות לימודים גבוהים מנציגים של אוניברסיטאות מובילות בארה"ב ומומחים של המחלקות המסחר, קשרי החוץ והקונסול בשגרירות ארה"ב. כמו כן יוכלו המשתתפים להתייעץ עם נציגי קרן פולברייט (Fulbright), קרן החינוך ארה"ב-ישראל, אשר פועלת מטעם ממשלת ארה"ב להענקת סיוע וייעוץ בהרשמה ללימודים אקדמאים באוניברסיטאות בארה"ב.
בנוסף נציגים מוסמכים מטעם השלוחה של פרינסטון רוויו (Princeton Review) בישראל ייערכו הרצאות בנושא מבחני הכניסה ללימודים גבוהים בארה"ב, בהן SAT (הבחינה המקבילה לפסיכומטרי הישראלי), GMAT (מבחן הקבלה ללימודי תואר שני במינהל עסקים) ו- TOEFL (בחינת אנגלית לסטודנטים זרים).
ביריד ישתתפו 20 אוניברסיטאות מובילות מארה"ב בינהן: Southern New Hampshire University ,Santa Monica College ,Wartburg College ,St. Joseph’s university. נציגים מאוניברסיטאות Clark University ו-Northampton community college יעמדו לרשות המשתתפים ויענו במקום על שאלות המתעניינים ו-California state university Chico, תקיים שיחת ועידה עם נציגי האוניברסיטה.
ד"ר הלפרין, היועץ הפדגוגי של פרינסטון רוויו ישראל התייחס לתהליך הקבלה לאוניברסיטאות בארה"ב ואמר כי "התהליך ארוך ומורכב, החל מבחירת תוכנית הלימוד ועד לקבלה לסלול הלימודים, לכן מומלץ להתחיל את התהליך 12 עד 18 חודשים לפני תחילת הלימודים".
הלפרין הוסיף: "הכנס יאפשר למתענינים לקבל פרטים רבים על תוכניות הלימודים, תנאי הקבלה והדרכים השונות שניתן לקדם את הבקשה ללימודים, והכל על-מנת לעלות את סיכוי הקבלה לתוכנית הרצויה".
יצוין כי שגרירות ארה"ב מבקשת מהמשתתפים ביריד להגיע עם תעודה מזהה וללא מכשירים אלקטרונים.

תאריך:  13/10/2004   |   עודכן:  13/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הקמפיין יעלה לאוויר מחר, תחת הסיסמא: "התרומה שלך יכולה להציל חיים!"; יום ההתרמה יערך ב-18.10.04; האגודה תעלה קמפיין נוסף בארה"ב באמצעות הערוץ הישראלי
אלונה קורן
הסיבה: ועדת בכר ממליצה לאפשר לבנקים להפיץ בסניפיהם מוצרי ביטוח חיים ופנסיה
הדר פרבר
אמר בראיון לפיננשל טיימס, כי חלומו להקים מדינה פלשתינית עצמאית - התפוגג; ההזדמנות שלו לשלוט בפלשתין תהיה גדולה יותר, אם בראשה של ישראל היה עומד השר האוצר, בנימין נתניהו; לדבריו, ניסתה ישראל למנוע העברת מידע על פיגוע אפשרי בסיני כדי לשים רגל לנסיונה של מצרים לחדש את תהליך השלום
גלית יצחק
האות יינתן לבני הזוג גאבלק על הצלת אולה שרי; את האות והמדליה בשם הזוג גאבלק תקבל בתם, אוה בילאצ'יק-גאבלק
הדר פרבר
"הציבור יפסיד" כך קוראים בוועדה להגנה על עיתונאים בארה"ב; כתב מגזין טיים האמריקני, מאט קופר מסרב לחשוף את מקור המידע שלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il