רשת GOLF&CO תקיים "פסטיבל" הודו בסניפים לרגל ייבוא ליין חדש בעיצוב ובסגנון הודיים.
חב' "סופר פוש" תפיק את קמפיין הקד"מ של "פסטיבל הודו" במסגרתו צוותים של דיילים, רקדניות, שחקנים ונגנים, כולם בלבש מסורתי ומיוחד, יופיעו בסניפי הרשת. עלות קמפיין הקד"מ כ-250,000 שקל.
רשת GOLF&CO החלה לשווק ליין חדש בעיצוב ובסגנון הודיים כגון רהיטים, שטיחים, כריות, תכשיטים ועוד. במסגרת הליין החדש, תקיים הרשת פסטיבל הודו שיתקיים במהלך כל חודש נובמבר.
חב' "סופר פוש" תפיק את קמפיין הקד"מ לפסטיבל הודו בסניפי הרשת, במסגרתו צוות דיילות ודיילים לבוש בתלבושות מסורתיות מיוחדות ורקדניות שירקדו לצלילי מוסיקה הודית יסתובבו במרכזי הקניות ויספרו לאנשים על הליין החדש ויזמינו אותם לסניפי הרשת.
עלות קמפיין הקד"מ - 250,000 שקל.
הפסטיבל יערך בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ ויכלול דיילות שיעמדו בכניסה לסניפים שיקבלו את הלקוחות, טעימות של אוכל הודי ממסעדת טנדורי, עמדות צ'אי הודי, הופעות של רקדנים הודי בליווי מוסיקלי ושחקן שייצור אינטראקציה משעשעת עם הקהל.