X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טיפ
▪  ▪  ▪

"מרגול נותנת טיפ"
טיפ החדשה מציגה: "מבחן הקניה החכמה"
קמפיין ראשון מסוגו, בסגנון הריאליטי, המצולם בזמן אמת בכיכובה של מרגלית צנעני.
טיפ תשקיע בקמפיין 3 מיליון ש"ח.
טיפ החדשה, מותג הכביסה של פרוקטר אנד גמבל, עולה בקמפיין פרסום חדש בסגנון הריאליטי, ראשון מסוגו, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, בהשקעה של 3 מיליון ש"ח.
הקמפיין, אותו תוביל הזמרת מרגלית צנעני, מציג את "מבחן הקניה החכמה של טיפ החדשה" - קונפסט חדשני בפרסום במסגרתו צולם קמפיין הפרסום בזמן אמת במטרה להציג את היתרונות של אבקת הכביסה טיפ החדשה, ההופכים אותה לקניה החכמה: ניקיון מושלם במחיר משתלם.
כאמור, המדובר על מבחן בזמן אמת, במסגרתו הגיעה מרגול עם צוות צילום לבתי דירות ברחבי הארץ, ללא הודעה מוקדמת, הפתיעה את בעלותיהן, והציעה להן לבחון את אבקת הכביסה טיפ החדשה בזמן אמת. ממש כמו בתוכניות הריאליטי בטלויזיה, התבקשה בעלת הבית ללכלך חולצה לבנה. החולצה הוכנסה על-ידי בעלת הבית עצמה, למכונה הכביסה עם אבקת הכביסה טיפ החדשה.
כעבור כשעה וחצי, זמן ההמתנה לסיום פעולת מכונת הכביסה, הוציאה בעלת הבית את הכביסה ונוכחה לדעת כי יצאה נקיה להפליא. לבסוף הציגה לה מרגול את המחיר המשתלם של האבקה. הכל צולם ב-LIVE על-מנת להעביר את האמינות והאותנטיות של המפגש שבין מרגול ובעלת הבית.
מרגול למעשה משחקת את עצמה בקמפיין. מחקרים הראו כי מרגול נתפסת בעיני קהל היעד הפוטנציאלי כדמות אמינה ונבונה, המדבר בגובה העיינים, כזו שניתן לבטוח בעצותיה, המתאפיינת באינטליגנטיות טבעית, שלא ניתן "לעבוד עליה", ומתוך כך היא מייצגת את דמות הקונה החכמה הקונה את אבקת הכביסה טיפ החדשה. על מנת להבטיח כי מרגול תוצג באופן הטבעי ביותר, שיתף אותה משרד הפרסום בעיצוב הדמויות ובכתיבת התסריט.
ג'ק לבנט, מנהל השיווק של טיפ בפרוקטר אנד גמבל, מסביר: "בניגוד לאופן הצגת אבקות כביסה, בפרסומות עד כה, שהתאפיינו בהסברת מגוון התהליכים הכימיים, פירוט המרכיבים והדמיות מטעם של תהליך הכביסה, אנו בטיפ בחרנו להראות את התהליך כהווייתו, בשימוש במכונת כביסה פשוטה, בביתו של הלקוח ולא בתנאי מעבדה. הסרטים משקפים אמינות מקסימלית, כאשר גם אנו לא יודעים מה יהיו תוצאות הכביסה או תגובת האנשים אליהם נכנסנו במפתיע הביתה".
קרדיטים:
מנהלת אשכול לקוחות: כומי כרמון
סופרוויזרית: מאיה צוראל
תקציבאית: מירב קרופרו
מנהלת קריאטיב: מירב קורן
צוות קריאטיב: עמוס טהר, ארז רובינשטיין
פלנינג: ליאת קידר
הפקה: רינת סיטון, יפית כדורי
חב' הפקה: גפן
יחסי ציבור: שטרן אריאלי

תאריך:  01/11/2004   |   עודכן:  01/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il