X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כמיליארד דולר הושקעו בפרויקט התשתית המורכב של פתיחת הטרמינל, בו הצפי של רשות שדות התעופה הוא כי כ-10 מיליון נוסעים יכנסו לישראל ויצאו מידי שנה; השר שטרית: זהו יום חג, זהו השער של המדינה... אני מקווה שרק צדיקים יבואו לכאן
▪  ▪  ▪


הטיסה הראשונה יוצאת לדרך

טקס גזירת הסרט

   מירב לוי
בעוד שבועיים הפתיחה הגדולה של טרמינל 3

   רנית נחום-הלוי
ח"כ טיבי עתר לבג"צ: השילוט בטרמינל החדש - גם בערבית

   יפעת גדות
המראה ראשונה מטרמינל 3 תתבצע ב-2 לחודש נובמבר

   עמליה גלזר, יחסי ציבור
עוברים לטרמינל 3...

תנו כפיים נתב"ג 2000
ענבל אביב
קשה להאמין אבל יש תאריך סופי - 2.11.04 - בשעה 13:00 בצהריים צפוייה לצאת טיסה מסחרית ראשונה מהטרמינל החדש בנמל התעופה בן גוריון; לתאריך התחייבו אמש מנהל רשות שדות התעופה ושר התחבורה בערב "תודה" לעובדי הרשות
לרשימה המלאה

נתב"ג 2000 המכונה טרמינל 3 - הטרמינל החדש של נמל התעופה הבינלאומי של ישראל נפתח הבוקר (ג', 2.11.04). הטיסה הראשונה המריאה בשעה 13:20 - טיסה 007 של אל-על לניו יורק.
כמיליארד דולר הושקעו בפרויקט התשתית המורכב של פתיחת הטרמינל, בו הצפי של רשות שדות התעופה הוא כי כ-10 מיליון נוסעים יעברו בטרמינל מידי שנה.
שר התחבורה מאיר שטרית, סייר היום במתחם הטרמינל החדש בליווי בכירים ברשות שדות התעופה וקיבל הסבר קצר על המבנה, השכלולים הטכנולוגיים והבידוק הביטחוני. במהלך הסיור ציין השר, כי שלטי ההכוונה בטרמינל ייכתבו בשלוש שפות - עברית, ערבית ואנגלית.
במהלך הסיור נשאל השר שטרית לגבי הטענות על ההשפעה הסביבתית של הנמל על תושבי האזור. לדברי השר, "עשינו הכל על-מנת למגן... האנשים אשר קנו דירות בשכונות החדשות באור יהודה למשל ידעו שנמל התעופה לא הולך להיעלם. מדובר בטענות סרק", לדבריו, שעות הטיסה מאושרות עם העיריות של יישובי הסביבה. בהקשר זה אמר מזכיר רשות שדות התעופה, כי "הרשות רוצה לעזור לכל האנשים שנפגעו... אנו טוענים כי בעוד 3 שנים הערך של הנכסים יעלה ולא יירד"
במסיבת העיתונאים שנערכה לרגל פתיחת הטרמינל, אמר שר התחבורה, מאיר שטרית, כי "זהו יום חג, זהו השער של המדינה... אני מקווה שרק צדיקים יבואו לכאן".
השר הודה ליו"ר ועד העובדים של רשות שדות התעופה, פנחס עידן וציין, כי שמח להגיע להסכמות בנוגע ליחסי העבודה ולהביא את הסכסוך לכלל סיום. "צריך לברך על המוגמר למרות העיכוב, קל לבקר אך קשה לפתור את הבעיות", אמר שטרית.
בהמשך הוא עוד אמר: "אני מקווה שייפתח שדה תעופה בינלאומי גם באילת, שיוציא את שדה התעופה מהעיר ובמקביל נשלים את פיתוח הרכבת לאילת. הדבר יביא לפיתוח הנגב והפריפרייה של ישראל".
שר התחבורה אמר ל-Nfc, כי ההשקעה העצומה בטרמינל 3 תחזיר עצמה מבחינה כספית. לרשות שדות התעופה נשאר חוב של 315 מיליון ש"ח. לדברי צבי שלום, יו"ר מועצת המנהלים של רשות שדות התעופה, ההלוואות האמריקניות שנלקחו לטובת בניית הטרמינל יוחזרו בטווח של 30 שנה ואילו ההלוואות לבנקים הישראלים תוך 10 שנים. אנו מצפים להכנסות רבות מכניסות התיירים וכמובן ממתחם הסחר".
חברת אל-על, החברה הלאומית של ישראל, השקיעה בטרמינל החדש 7 מיליון דולר. מידי שבוע ימריאו כ-300 טיסות של החברה וצופים שיעברו בטרמינל כ-3 מיליון נוסעי אל-על בשנה.
אל-על השקיעה בתכנון ועיצוב של מתחמים ייחודיים, בין היתר מתחם בידוק מחלקות יוקרה, קופת אל על, טרקלין "המלך דוד", וחדר המתנה לילדים בלתי מלווים.
מנכ"ל אל-על, עמוס שפירא אמר בטקס הרמת הכוסית לקראת המראת הטיסה הראשונה: "עבורנו הייתה זו הזדמנות להעניק לנוסעינו שירותים בלעדיים ברמה בינלאומית וערך מוסף משמעותי לחוויית הטיסה הכוללת שירותי קרקע ייחודים לנוסעי התיירים ולנוסעים העסקיים.
"המעבר לבית החדש יאפשר לנו להרחיב ולחזק את הקשר עם נוסעי אל-על. אנו באל על מקווים שהטרמינל החדש יסמן תקווה חדשה לתיירות אשר תלך ותגבר ולתנועה גוברת של ישראליים היוצאים לעסקים ולנופש", הוסיף שפירא.

תאריך:  02/11/2004   |   עודכן:  02/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
זאת, בתגובה לפרסומים מצד הנהלת הבנק על "עודף" כוח האדם במערך של הבנק
נועם שרביט
היועמ"ש דיבר בכנס שדרות והציע: "על החברה להירתם למלחמה בשחיתות"; "מהפיכה תרבותית מחייבת הירתמות של נבחרי הציבור עצמם, אנשי רוח, תקשורת, חינוך ואקדמיה; שיבח את הנגבי ומנכ"ל משרדו שהשעו עצמם
יפעת גדות
העניין הרב בתערוכה ובכנס טלקום 2004 נוצר היות וישראל נחשבת למובילה בעולם בתחום התקשורת הכלל והתקשורת הניידת בפרט; מספר חברות יעוץ איטלקיות וצרפתיות מובילות מגיעות
מיכאל דבורין
על כך הכריזו אתמול רשויות המס ברוסיה; עם ההכרזה מגיע סך החובות הכולל של תאגיד הנפט לכדי 17.5 מיליארד דולר; בעקבות ההכרזה צנחו מניות "יוקוס" ב-11.8 אחוזים
אורלי ממן
חברת ההשקעות ארגוקווסט תובעת 350 מיליון דולר מהבנק בגין הונאה, הטעיה ואי כיבוד חוזים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il