כוח המים של חמי יואב
אתר הבריאות והנופש חמי יואב בקמפיין בהיקף של כ-1.5 מיליון ש"ח.
"חמי יואב" אתר הבריאות והנופש שינה את פניו בשנה האחרונה, האתר היחיד מסוגו במרכז הארץ המבוסס על משאב טבע עם סגולות רפואיות שהוכחו באופן מדעי שופץ ושודרג השבוע הושק מסלול מים חדשני בסטנדרטים בינלאומיים.
השבוע יעלה לאויר קמפין חדש בטלויזיה תחת הכותרת: "כוח המים של חמי יואב", המסר העיקרי בקמפיין העברת תחושת העוצמה של המים התרמו- מינרליים הטבעיים של חמי יואב ויכולת ההשפעה החיובית שלהם על הגוף.
הרציונל מאחורי הקמפין להדגיש את מה שחשוב באמת למי שמגיע למרחצאות מים תרמו - מינרליים - המים עצמם והכוח הטמון בהם: לחזק, לפנק, ולהרגיע. כלומר , הכוח של חמי יואב טמון באיכות הבלתי מתפשרת של המשאב.
ערכי המותג: איכותי, רענן, טהור - כי כשהמים איכותיים אין צורך בתוספות.
קהל היעד: הקו הנקי של הקמפיין נועד לעניין גם קהל יעד צעיר יותר בעל מודעות לשמירה על אורח חיים בריא ועל הסביבה האקולוגית שלו.
הקמפיין יתפרס על פני מספר שבועות בזכייניות ערוץ 2 , ערוץ 9 וערוץ 10 בהיקף של כ-1.5 מיליון ₪ הוא ויכלול סרטוני טלויזיה ומודעות המשך בעיתונות הארצית והמקומית.
משרד הפרסום: לין &לין, קריאטיב : שרי סימנטוב