X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סמסונג
▪  ▪  ▪

סמסונג סלולר תשיק בישראל 20 דגמים חדשים ב-2005 תשיק, בין השאר, מכשירים מהדור השלישי ומכשירים התומכים בטכנולוגיית I MODE של סלקום
סמסונג סלולר הודיעה, כי תשיק 20 מכשירים חדשים בישראל בשנת 2005 וכי בכוונתה להחזיק נתח של 40% משוק מכשירי הסלולר בארץ. עם המכשירים שיושקו נמנים מכשירי דור שלישי בטכונולגיית EVDO ברשת פלאפון, בטכנולוגיית UTMS ברשת סלקום ואורנג', ומכשירים התומכים בטכנולוגית I MODE בחברת סלקום.
במקביל להשקת מכשירי דור 3, תמשיך סמסונג בהשקת מכשירים צבעוניים עם מצלמה, בטכנולוגית GPRS ו-X1, המיועדים לפלח השוק הבינוני והנמוך.
לדברי אורלי דקל, סמנכ"ל השיווק של סמסונג סלולר, החברה צופה, כי המגמות שיובילו את שוק הסלולר הישראלי בשנת 2005 הן העמקת החדירה של טכנולוגיית דור השלישי איכותי, המציע יישומים מתקדמים כשרותי וידיאו ומוסיקה. נוסף על כך צופה החברה עליה בביקוש למכשירי מצלמה איכותיים 1-5 מגה פיקסל.
סמסונג בעולם משיקה: 80 מכשירים חדשים ב-2005; נתח השוק ממשיך לצמוח על חשבון המתחרות.
לאחרונה הודיעה סמסונג העולמית כי בשנת 2005 תשיק 80 מכשירי סלולר חדשים, וכי היא צופה שתהיה גם השנה מבין היצרניות המובילות בעולם במספר הדגמים שהיא צפויה להשיק. בעולם צפויים להימכר 630 מיליון מכשירים בשנת 2005, רובם מכשירים התומכים בטכנולוגית GPRS, ו-X1, המיועדים לפלח השוק הבינוני והנמוך. כמו כן, צפויה סמסונג למכור מכשירי סלולר מצלמה ברזולציה שנעה בין אחד מגה פיקסל לחמישה מגה פיקסל. לפני כשבועיים הכריזה סמסונג אלקטרוניקס, כי הקדימה את מועד ההשקה של טלפון-מצלמה באיכות של 5 מיליון פיקסלים, וכי היא צופה כי הפיתוח של טלפון המצלמה ברזולוציה זו יגביר את התחרותיות של תעשיית הסלולר.
סמסונג העולמית סיימה את הרבעון השלישי של 2004 עם נתח שוק של 13.54%, לעומת 10.8% ברבעון השלישי של 2003, בעוד נתח השוק של מוטורולה נפל ל-13.9% ברבעון השלישי של 2004 לעומת 14.5% ברבעון המקביל אשתקד. נתח השוק העולמי של נוקיה ירד מ-34.8% ל-30.6%, לפי חברת מחקר השווקים סטראטג'י אנליטיקס מבוסטון.
לדברי ניל מוסטון, חוקר בחברת "סטראטג'י אנליטיקס", צמצום הפער נובע מכך שסמסונג הצליחה לנצל את המגמות של מעבר לצגי צבע, טלפונים עם מצלמות ועיצוב צדפה. היא גם נהנתה מכך שמפעילי רשתות סלולר חוששים, כי אם נוקיה תגיע לנתח שוק שמעל ל-35% היא תהפוך חזקה מידיי.
בכירי האנליסטים בעולם מציינים כי בעוד נוקיה הצליחה להחזיר לעצמה חלק מנתח השוק באמצעות הפחתת מחירים, מוטורולה התמקדה מאוד למצוא ערך בשוק; זאת בעוד שסמסונג כבר עשתה שני דברים אלה, והיא כנראה תעקוף את מוטורולה במהלך השנה הבאה, הן בשולי הרווח והן בכמות הטלפונים הנמכרים.

תאריך:  08/11/2004   |   עודכן:  08/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il