X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מירס
▪  ▪  ▪

חברת מירס מפעילת רשת "אמיגו" יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף להעמקת אחיזתה בשוק הסלולרי:
מרחיבה את מגוון המכשירים באמצעות השקת מכשיר סלולרי מתקדם מתוצרת "מוטורולה", ומבדלת את עצמה לראשונה ע"י הבלטת תכונת ה"ווקי טוקי" הסלולרי הייחודית לה.
המכשיר יושק תחת השם "אמיגו 4X4" ויהפוך למכשיר הדגל שיוביל את המכירות ברשת אמיגו בחודשים הקרובים
המהלך ילווה בפעילויות תקשורתיות מעל ומתחת לקו בהיקף של כמיליון דולר
הרשת הסלולרית "אמיגו" פותחת את הרבעון השני לשנת 2002 במהלך שיווקי רחב היקף, במטרה להעמיק את אחיזתה בשוק הסלולרי. זאת באמצעות השקת מכשיר מתקדם מתוצרת "מוטורולה", אשר יושק תחת השם "אמיגו 4X4". המהלך, בהיקף של כמיליון דולר, ילווה בפעילויות תקשורתיות מעל ומתחת לקו.
בבסיס המהלך השיווקי יעמוד "אמיגו 4X4" (מכשיר סלולרי מתקדם מתוצרת מוטורולה מדגם i90). מדובר במכשיר פליפ עתיר ביצועים, קומפקטי ובעל עיצוב חדשני. בסקרים שנערכו בקרב הציבור עולה, כי ה- "אמיגו 4X4" נתפש איכותי ומשתייך לקטגוריה העליונה של ציוד הקצה המתקדם של מוטורולה, גם בהשוואה לדגמי "מוטורולה" המתקדמים אצל שאר החברות הסלולריות.
חידוש ראשוני בשוק הסלולרי, אשר נבחר להוביל את המהלך השיווקי, הוא הבלטת תכונת ה"ווקי טוקי" כערך מבדל לרשת אמיגו. במחקרים שערכה החברה עולה כי ה"ווקי טוקי" נתפש כתכונה מבדלת וחשובה. זאת בעיקר בשל נוחות ופשטות השימוש, החסכון (מקצר את זמן השיחה בכשני שליש) זמינות (לרשת כיסוי ארצי) וההידרדרות בתחושת הביטחון האישי, אשר מבליטה את הצורך בקשר נוח ומיידי.
למכשיר ה- "אמיגו 4X4" יתרונות בלעדיים: 2 מספרי טלפון עם אפשרות לתכנות צלילים שונים, ווקי טוקי סלולרי לניהול שיחות אישיות וקבוצתיות, אינטרנט online, ואפשרות להורדת משחקי java. בנוסף כולל המכשיר: 2 מסכי תצוגה, ספיקרפון לניהול שיחות "בלי ידיים", טייפ מנהלים דיגיטלי, אפשרות לשליחת הודעות SMS בעברית לרשתות אמיגו, פלאפון וסלקום ועוד שלל פונקציות מתקדמות.
במהלך שיווקי זה תמשיך הרשת הסלולרית "אמיגו" להעמיק את אחיזתה הדומיננטית במגזר העסקי. על פי נתוני החברה, פלחי שוק אלה, כוללים מאות אלפי מנויים, אשר מרביתם נמנים על לקוחותיה של הרשת הסלולרית אמיגו, ושביעות רצונם מהשירות, הטכנולוגיה והמחיר - גבוהה. בחברה מציינים, כי למהלך מטרה נוספת והיא יצירת רלוונטיות גם למגזר הפרטי (משפחה וחברים) תוך הדגשת תכונותיו של המכשיר המאפשרות ללקוח שימוש יעיל ומהנה במכשיר בשעות העבודה ובשעות הפנאי.
ממחקרים אשר ביצעה החברה בקרב סגמנטים שונים במגזר העסקי עולה, כי המכשיר "אמיגו 4X4 " זכה לאהדה הגבוהה ביותר במגזר בהשוואה למכשירים מובילים אחרים בשאר חברות הסלולר.
משה בר-צבי, סמנכ"ל השיווק במירס, ציין היום כי האסטרטגיה השיווקית המנחה מהלך זה היא המשך גיוס מנויים איכותיים, במטרה לשמור על רמת הכנסות ממוצעת גבוהה למנוי (ARPU), למרות מגמת השחיקה בהכנסות המאפיינת את השוק הסלולרי בתקופה האחרונה.
עוד הוסיף בר-צבי, כי השקת המכשיר החדש המאופיין בעיצוב אופנתי וחדשני מגוונת את סדרת המכשירים ברשת אמיגו המציעה את מיטב הטכנולוגיה הסלולרית הקיימת כיום בישראל ובראשה תכונת הווקי-טוקי הסלולרי. לדבריו, הווקי-טוקי הסלולרי מהווה ערוץ תקשורת המשלב בין עבודה, עסקים ופנאי בצורה הזולה והיעילה ביותר.
הקמפיין הפרסומי:
המהלך השיווקי ילווה בקמפיין פרסומי רחב היקף בעלות כוללת של כמיליון דולר. הקמפיין יימשך כחודשיים (מרץ-אפריל) ויכלול אמצעי מדיה מעל ומתחת לקו.
את הקמפיין יוביל סרטון טלוויזיה תדמיתי אשר יבליט את ערכיה של רשת אמיגו עם השקתו של מכשיר האמיגו 4X4. עולם המושגים אשר ילווה את הקמפיין יהיה עולם ה- 4X4, כלומר, עולם של ג'יפים אשר משקף איכות, אמינות, פנאי וחוויה, אופנתיות, עיצוב וטכנולוגיה מתקדמת.
את הקמפיין יוביל משרד הפרסום "אדלר חומסקי". הצוות אשר יצר את הקמפיין ומוביל אותו: מנהלת לקוחות - עדנה מאור; סופרוויזרית- עירית שרמן; תקציבאית - מיה תדמור; מנהל קריאטיב - אורי לברון; קריאטיב דירקטור- נמרוד כתר; ארט- אסתי שקדי; קופי- דיוויד פלברג ועינת אקר; הפקה- עומר הפקות; במאי- רן כרמלי; מפיקת משרד- מיכל קולדוני;

תאריך:  20/02/2002   |   עודכן:  20/02/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיר יאהרון, יחסי ציבור
0 הודעה מטעם קריאו
רונית ויינר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מוטורולה ישראל
עמליה גלזר, משנה למנכ"ל
- הודעה מטעם אל על
יפעת רובינשטיין
הודעה מטעם סנסור; סנסור מתחילה את הפסח עם הרבה חשמל באוויר
כלנית שלמור בע"מ
- הודעה מטעם מקדונלד'ס ובלוקבסטר;
מקדונלד'ס בשיתוף בלוקבסטר משיקה החל מהשבוע מוצר קונספט חדש הכולל ארוחה עם סרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il