X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם דן קסידי
▪  ▪  ▪

רשת האופנה דן קסידי משיקה לוגו חדש ועולה בקמפיין פרסום לחורף 2005 בכיכובה של מורן גרוס
משה בן שטרית, מנכ"ל ומבעלי דן קסידי: "לאחר 12 שנים עם הלוגו הקודם החלטנו להתחדש ולהתרענן עם לוגו חדש שישקף את הרוח החדשה והצעירה של הרשת".
הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', כולל מודעות עיתונות ושילוט חוצות, בהיקף של כ-400,000 שקל.
רשת האופנה דן קסידי, אשר הוקמה בשנת 1979 ומציעה אופנה מובילה לנשים, משיקה בימים אלה לוגו חדש, אשר מחליף את הלוגו הקודם של החברה, שהוביל את הקו המסחרי והפרסומי שלה ב-12 השנים האחרונות.
הלוגו החדש עוצב על ידי המעצבת תמר מני ומעצב אותיות נוסף מהמובילים בארץ, אשר עיצבו ובחרו את האותיות באופן מיוחד. במסגרת השינוי, עברה הרשת ללוגו צעיר ורענן יותר הנושא את השם cassidi במקום השם CASSIDI שנכתב במקור באותיות גדולות, תוך הוספת אלמנטים גרפים ועיצובים ברוחה המתחדשת של הרשת.
במקביל לכך, עולה דן קסידי בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לקולקציית חורף 2005 בכיכובה של הדוגמנית-שחקנית מורן גרוס, הממשיכה להוביל את הקו הפרסומי של דן קסידי שנה שנייה ברציפות.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', כולל מודעות עיתונות וכ-1500 שלטי חוצות ומכוונים, בהיקף של כ-400,000 שקל וכן החלפת שילוט בנקודות המכירה של הרשת והצגת הלוגו החדש.
משה בן שטרית, מנכ"ל ומבעלי דן קסידי: "רשת דן קסידי נמצאת בתנופה ופועלת בקניונים מובילים ובמרכזי קניות. לאחר 12 שנים עם הלוגו הקודם החלטנו להשיק לוגו חדש שימחיש את תהליכי ההתחדשות והרעננות שעברה החברה ויוסיף לנו בולטות ונראות בנקודות המכירה ובמדיות הפרסומיות".
בימים אלה מציעה דן קסידי את הקולקציה לחורף 2005. הקולקציה עשירה ומציעה פריטים ייחודיים בעיצוב מקורי. רוב הפריטים בקולקציה מתאימים לכל שעות היום ומשדרים נוחות לצד סגנון. הקולקציה שואבת השראות ממספר מגמות מנוגדות זו לזו, היוצרות בסופו של דבר קולקציה הרמונית. כשם שניגודים משלימים זה את זה, כך נוצר חיבור בין המרכיבים: אורבני לצד רומנטי, מראה רך לצד מחוייט, שיק נוסטלגי לצד הייטקי- ספורטיבי וסגנון דרמטי לצד יומיומי. צבעי העונה יוצאי דופן בעושר ובעוצמה המאפיינים לרוב את עונת החורף: יותר עזים וקונטרסטים, שילובי צבעים קלאסיים כמו אוף ווייט, שחור ובז' לצד צבעים חמים כמו פפריקה, מנדרינה, אקואה, חציל , ורוד בייבי, בורגונדי, לילך.
רשת האופנה דן קסידי מונה כיום 25 סניפים ונמצאת בבעלות משפחת בן שטרית ושרים. הרשת הוקמה בשנת 1979 ופועלת בקניונים ובמרכזי קניות מובילים. דן קסידי פועלת בקונספט של חנויות בוטיק המציעות קולקציות איכותיות, תוך מתן יחס אישי ושירות מיוחד לכל לקוחותיה. מפעל החברה ומשרדי ההנהלה ממוקמים באזור התעשייה של ראשל"צ, בשטח של כ-1,500 מ"ר. החברה מעסיקה 130 עובדים ומפעילה מועדון לקוחות ובו למעלה מ-30,000 חברים.

תאריך:  28/11/2004   |   עודכן:  28/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il