X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וואלה!
▪  ▪  ▪

כ- 250,000 דפים נצפים ביום בקהילות וואלה! IOL המהווים גידול של כ- %50 בהשוואה לשנה שעברה.
עשרות אלפי משתמשים יחודיים(UNIQUE USERS)
חצי שנה אחרי המיזוג קהילות וואלה! ו- IOL משגשות: כ- 190 קהילות מקצועיות ומקיפות מנוהלות בתחומים רבים ומגוונים, קהילות רפואיות בניהול מומחים, אירועים חיים, ורשת מועדונים שוקקת.
מערכת הקהילות של וואלה! פורחת ומשגשגת במהירות מדהימה ומצביעה על קצב גידול של כ-%50 כלומר, 250,000 דפים נצפים ביום!! . לאחר שנפגעה ממהלך המיזוג בין וואלה! ו IOL, ולאחר שנאלצה לאחד מספר קהילות ואף לצמצם ולסגור אחרות, תמונת המצב העכשווית מעודדת מאד:
כ-190 קהילות פעילות בכל תחומי החיים: מקהילת אופניים שוקקת, דרך קהילת דתיים-חילוניים ( שבה מתרחש דיאלוג אמיתי בין הצדדים), קהילת ספרים (שבה ממש קוראים את הספרים ומשתפים בביקורת עליהם) ועד לקהילת סקס אחר. קהילות רפואיות בניהול מומחים בשיתוף המרכז הרפואי תל אביב (איכילוב) ורשימת קהילות בתחומי תרבות, בידור, מזג-אוויר ומיסטיקה.
מערכת הקהילות מתנהלת כיום באופן סדיר ואף מעודדת פתיחת קהילות חדשות: השבוע יעלו לאוויר קהילת ספורט ימי בניהולו של עמית ענבר, שתעסוק בגלישת רוח בעיקר, וקהילת אמנות המשחק בניהולו של שרון אלכסנדר, שתעסוק בשאלות בנושא משחק בתיאטרון ובקולנוע ושהמשתתפים בה הנם שחקנים מקצועיים ומתחילים.
לדברי סמנכ"ל התוכן של וואלה!, עופר שני, "למרות הפגיעה שנוצרה לאחרונה בדימוי של כדאיות הפעלת קהילות באינטרנט - התחום משגשג והיקף השימוש בהן עולה באופן עקבי. בכל רגע נתון יש לכל אדם בעולם הזה כמה עניינים עליהם הוא היה רוצה להתייעץ עם מומחה - מאלרגיה או בעיה רפואית כלשהי, איך מכינים קפה במקינטה, מה יהיה מזג-האויר לקראת חופשת הסקי בשוויץ ועד לאיפה אפשר למצוא גיטרות משומשות בתל אביב.
טובי המומחים לוקחים חלק בקהילות וואלה! IOL - וכל התשובות- רק במרחק קליק. השירות של קהילות מומחים הוא דבר מדהים שיכול לשנות לכולנו את איכות החיים בכמה רמות".
בוואלה! מתארחות מדי שבוע דמויות מרכזיות מתחומי האקטואליה, הספורט והתרבות. שני מוסיף: "אנו משתדלים לארח דמויות שיש לציבור עניין בהן באותה נקודה בזמן. עמיר פרץ התארח אצלנו בתקופת השביתות האחרונה וכמות הגולשים הייתה אדירה. הסופר אתגר קרת התארח בשבוע הספר ופרופ' רות גביזון בשבוע זכויות האדם. אנחנו נמסד את האקשן הזה ובכל שבוע תתארח דמות שתייצר עניין וציפייה אצל הגולשים ותענה לשאלותיהם".
זירה חדשה בוואלה! היא המועדונים. המועדונים הם למעשה קהילות השייכות לציבור. כל אחד יכול לפתוח לעצמו מועדון שיעסוק באיזה תחום שיבחר. מנהל המועדון מקבל הרשאות ניהול ומחיקת הודעות. שני מוסיף כי "הפתיעה אותנו הפופולריות של השירות הזה. אנשים פותחים מועדונים בתחומים "איזוטריים" ופשוט מבלים שם שעות. לדוגמא, יש לנו מועדון בתחום מזג האוויר שמייצר מעל ל- 200 הודעות ביום. זה אחד המקומות הבודדים היום באינטרנט הישראלי שאפשר לראות 'חלקות אלוהים קטנות' של משתמשים".

תאריך:  21/02/2002   |   עודכן:  21/02/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ורדי מיטל
-הודעה מטעם המכון האקדמי טכנולוגי חולון; לבוגרי בית הספר יוענק תואר ראשון B.Sc בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה
מירי אהרון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם ביטוח סהר-ציון
אילנית מלכיאור, מרכזת פרויקט הרוח הישראלית
בכנס שהיה ביום ראשון (17.2.02) חולקו סיכות לחברות החדשות שהצטרפו; מטרת הקבוצה לתרום לפרוייקטים חברתיים וחינוכיים בחברה הישראלית עם דגש על קידום נשים בחיים הציבוריים ובכלל
דוניצה תקשורת שיווקית
- הודעה מטעם ביטוח פניקס
מיכל זילבר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם כלנית היי-טק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il