X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "מאמא עוף"
▪  ▪  ▪

"כל אמא צריכה מאמא"
"מאמא עוף" יוצאת בקמפיין תדמיתי חדש להצגת מוצרי החברה כפתרון אידיאלי לצרכי האם הישראלית.
והפעם - המאמא אסתריקה משוכפלת כדי לעמוד בריבוי המשימות היומיומיות.
בהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח.
"מאמא עוף" תנובה מעלה קמפיין תדמיתי חדש להצגת מוצרי החברה, המהווים פתרון לאם הישראלית בתמרון בין משימות היומיום. הקמפיין, תחת הסיסמא "כל אמא צריכה מאמא" הינו בהשקעה של כ-.52 מיליון שקל.
הקמפיין החדש, בהפקת משרד הפרסום גיתם/BBDO, מציג את האופן בו מסייעת "מאמא עוף" לאם הישראלית בהתנהלותה השוטפת, ומקלה עליה את ההתמודדות היומיומית עם עומס המשימות בהציעה פתרונות לארוחה איכותית, טעימה ומהירה להכנה. הקמפיין נולד בעקבות היעד שהציבה לעצמה "מאמא עוף" לטפח את ערך האמהות (Caring), וראייתה את האם הישראלית במרכז תפיסת עולמה.
במסגרת הקמפיין מוצגת דמותה של המאמא אסתריקה, המבצעת את משימותיה השונות כאמא, רעיה ואשת קריירה- איסוף הילדה מחוג הבלט, סיוע לבנה בהכנת שיעורי הבית, הכנת ארוחה, ניהול קריירה ומתן תשומת לב לבעל. ההתמודדות עם עומס המטלות מתאפשרת לאחר שדמותה משתכפלת למספר "אסתריקות", כאשר כל מלאכה מבוצעת על-ידי דמות אסתריקה משוכפלת נוספת.
הקמפיין מציג בהומור ובקריצה את הדינאמיקה הנוצרת בין המאמות השונות בביצוע התפקידים השונים. בסיום הסרטון נראית אסתריקה המקורית מגישה לשולחן, מוצרי עוף מעוררי תאבון מבית "מאמא עוף". בכך מציגה אסתריקה את פתרון המחץ שלה לארוחה לכלל המשפחה המורחבת בפשטות, במהירות וללא מאמץ. בשלב זה מתיישבות כולן לארוחה משותפת סביב השולחן עם הילדים ומפרגנות לאסתריקה ברגע של אחווה- תחת המסר "את בסך הכל בן אדם אחד- מזל שיש "מאמא עוף", כי כל אמא צריכה מאמא!".
""מאמא עוף", כמותג מוביל, מודעת לצרכי האם הישראלית אשר מתמודדת עם מספר רב של משימות וזקוקה לפתרונות מזון שיהיו מחד טעימים ואיכותיים, ומנגד מהירים וקלים להכנה", מסרה מיכל גלבוע, מנהלת השיווק של "מאמא עוף". "החברה הציבה לעצמה כיעד להקל על האם הישראלית רבת העיסוקים, ותכננה את מוצריה תוך התאמה ישירה לצרכיה, באופן שיאפשר לה השקעת זמן רב יותר בבני משפחתה ובעצמה ובמקביל לפנק אותם בארוחות טעימות ואיכותיות, מסר המומחש היטב בקמפיין הנוכחי".
את תפקיד אסתריקה מגלמת השחקנית כרמית מסילתי, אמא בעצמה, סופר-וומן שבו זמנית מגדלת את בנה בן השנה, מלמדת משחק ומקפידה על כושר יומי.
הקמפיין יימשך כ-3 שבועות. הקמפיין צולם בטכניקת צילום חדשנית המכונה Motion Control, הייחודית ליצירת דמויות משוכפלות כדוגמת דמותה של אסתריקה בקמפיין הנוכחי. צילומי הסרטים נערכו ברומניה ונפרסו על פני יומיים.
קרדיטים:
תנובה:
אלי בן לולו - מנכ"ל "מאמא עוף"
מיכל גלבוע - מנהלת שיווק "מאמא עוף"
גלית לדר-שני - מנהלת מותג "מאמא עוף"
גיתם/ BBDO:
סמנכ"ל קריאטיב - אסי שביט, מנהל קריאטיב - זאב רביד, ארט - יגאל חזן, קופי- לורה רוזנפלד, מנהלת מח' הפקת TV - שירלי זלצמן, מפיקת TV - ליאת משה, סמנכ"ל לקוחות - ערן גרינברג, מנהל לקוחות - אורן שדה, תקציבאית בכירה - דיתה רן, תקציבאית - מירב אוחיון, במאית- נירית ירון, חב' הפקה- ראבל, מפיק- דרור נימצוביץ, צלם - אבי קרפיק, צלם סטילס- ראובן קפוצ'ינסקי

תאריך:  26/12/2004   |   עודכן:  26/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il