מסע פרסום חדש ל"דומינו'ס פיצה" בהשקעה של כמיליון שקל הפונה לאמהות
מסע הפרסום מציג את תפריט החורף החדש של דומינו'ס פיצה
"סימפוניה של טעמים".
דומינו'ס פיצה משיקה בימים אלה את תפריט החורף המיוחד שלה, ובמרכזו מסע פרסום בהיקף של כמיליון שקל, מבית היוצר של משרד הפרסום ענבר-מרחב ובהפקה ישראלית מקורית, שיעלה החל מיום רביעי הקרוב.
מנכ"ל דומינו'ס פיצה, המונה כיום 22 סניפים, אסף גרינברג, אמר: "תפריט החורף וקמפיין החורף, ממשיכים את האסטרטגיה שקבעה החברה לפני מספר חודשים - "יש פיצה ויש דומינו'ס", ואת המסר - "בדומינ'וס פיצה נותנים לך יותר".
מסע פרסום רחב היקף, שיכלול דיוור ישיר לכמיליון בתי אב, תשדירי רדיו וטלויזיה, שת"פ אינטרנט והגלויה של שלי, יפנה למספר קהלי מטרה ובהם לקוחות ותיקים, לקוחות לא פעילים, וכן לאמהות ובתי עסק.
מסע הפרסום הטלוויזיוני, אשר הופק בישראל, בכיכובם של שני ילדים, בן ובת, העונים שניהם במקרה לשם אופיר, יופנה לאמהות ולילדים - הנמצאים בבית בחודשי החורף הקרים. (רק מעטים יודעים כי הבת היא בתו של מנכ"ל דומינו'ס פיצה, שזו לה הופעת ביכורים טלוויזיונית).
סגיר הסרט מדגיש את יתרון הארוחות המשפחתיות להנאה גדולה ובכסף קטן - רק 55 שקל לכל המשפחה, כולל 4 קלחוני תירס או בקבוק ליטר וחצי של קוקה קולה.
דומינו'ס פיצה: 70-70-70-1700