X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאנט טיים
▪  ▪  ▪



כשכוכבי הוליווד פוגשים את כוכבי הספורט...
אומה תורמן ובראד פיט נבחרו להוביל את מסע הפרסום של יצרנית שעוני הספורט היוקרתיים Tag Heuer לשנת ‏2005.
הכוכבים מצטרפים לשורה של ספורטאים מובילים המככבים במסעות הפרסום של החברה ובכך משלימים את המיזוג בין עולם הספורט ועולם הזוהר.
יבואנית השעונים "פלאנט טיים" הודיעה כי יצרנית שעוני הספורט היוקרתיים Tag Heuer, בחרה בכוכבי הוליווד אומה תורמן ובראד פיט לככב במסע הפרסום הבינלאומי של חברת השעונים לשנת 2005. לצידם נבחר גם הספורטאי חואן פבלו מונטויה, נהג במרוצי פורמולה 1. השלושה מצטרפים לשורה של ספורטאים מובילים ביניהם הטניסאית מריה שראפובה ושחקן הגולף טייגר וודס, אשר מובילים אף הם את מסעות הפרסום של החברה. בכך משלימה חברת טאג הוייר את המיזוג בין עולם הספורט ועולם הזוהר.
תחת הסיסמא "What are you made of?" יככבו השלושה במסע פרסום שמטרתו לשים דגש על סגנון העיצוב העכשווי והנועז של שעוני החברה.
לדברי אלי הולנדר, מנכ"ל "פלאנט טיים": "הקמפיין החדש הינו קמפיין בינלאומי, בו ייעשה שימוש במדינות שונות בעולם ובקרוב ניתן יהיה לראות את הגירסה העברית של הקמפיין גם בארץ".
על-ידי האיחוד והחיבור בין כוכבי הוליווד בעלי תודעת ספורט גבוהה וכוכבי ספורט כריזמטיים, מחזקת חברת טאג הוייר את זהותה כהתגלמות העכשווית של הצלחה, ספורט ואלגנטיות וממזגת בין עולם הספורט ועולם הזוהר.
לדברי ג'ן כריסטוף בבין, מנכ"ל חברת טאג הוייר בשוויצריה: "הבחירה בבראד פיט ואומה תורמן תואמת את ההיסטוריה העשירה וארוכת השנים של החברה בתחום הקולנוע במהלכה ליוו את החברה כוכבי ענק כמו סטיב מקווין, צ'רלטון הסטון, ג'ק למון, בו דרק, ברט ריינולדס ואחרים."
לדברי בראד פיט: "כאספן שעונים נלהב, וחובב מושבע של עיצוב עכשווי וארכיטקטורה, תמיד אהבתי את השעונים והסגנון של חברת טאג הוייר".
אומה תורמן קיבלה את ההצעה ללא היסוס ולדבריה: "קפצתי על ההזדמנות לייצג את טאג הוייר. העולם של טאג הוייר הוא מאד ספורטיבי וגברי אבל הודות לתפקידים שונים אותם גילמתי בקולנוע, בעיקר תפקידי בסרטי "להרוג את ביל" הצלחתי לבטא את הנשיות שלי באמצעות ספורט. אני אוהבת את דמות האישה של טאג הוייר. אישה נשית אך חזקה, אנרגטית, נחושה וחושנית".
מותג השעונים Tag Heuer הינו מותג שעוני הספורט מהיוקרתיים בעולם. המותג מציג סטנדרטים ייחודיים בתעשיית השעונים: עיצובים המתאימים לביצועים ספורטיביים יוצאי דופן, דייקנים, אמינים וחדשניים. השעונים מאופיינים בעיצוב נקי ויוקרתי המתאפיין בשימוש בחומרים חזקים ועמידים בתנאי שטח קשים. שעוני הספורט המקצועיים מגלמים בתוכם את כל ערכי המותג ומתאימים לשימוש בתחומי ספורט תחרותיים כמרוצי מכוניות וצלילה.
את שעוני TAG Heuer משווקת באופן בלעדי בישראל חברת "פלאנט טיים".

תאריך:  13/01/2005   |   עודכן:  13/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il