מנהלי שיווק ופרסום: זהירות! זה "מדבק"
כלי מחקרי חדש המופץ בישראל על ידי אדקיט, מטיל אור על הפרסום/שיווק ה"מדבק". החבילה שתגיע אל מנויים פעם ברבעון, תכלול מגזין כרומו של 96 עמודים ותקליטור DVD. בין הנושאים המכוסים ב"מדבק" - שיווק ויראלי, חסויות, קידום מכירות בתוך חנויות, מיתוג תוכן, שיווק גרילה, בלוגים, שימושי Web אינטראקטיביים, מיצבים, שיווק נסיוני, עיצובי מוצר ייחודיים ושתפ"ים.
ספקית שירותי המידע אדקיט, החלה בהפצת שירות מחקרי שוק חדש וראשון מסוגו, אשר יקל על מנהלי השיווק והפרסום להתמודד עם הבנת השיווק והפרסום הלא-מסורתיים. דו"ח "מדבק" (Contagious) המופץ בישראל במקביל להפצה ברחבי העולם, מציג את המגמות החמות ביותר ואת הרעיונות השיווקיים הלא שגרתיים והמצליחים ביותר בעולם.
דו"ח "מדבק", הנערך על ידי פול קמפ-רוברטסון, המנהל הקריאטיבי לשעבר של Leo Burnett Worldwide, יגיע אל המנויים פעם ברבעון, ויכלול מגזין כרומו של 96 עמודים ותקליטור DVD. בין הנושאים המכוסים ב"מדבק" - שיווק ויראלי, חסויות, קידום מכירות בתוך חנויות, מיתוג תוכן, שיווק גרילה, בלוגים, שימושי Web אינטראקטיביים, מיצבים, שיווק נסיוני, עיצובי מוצר ייחודיים, שתפ"ים וכד'.
"'עד היום לא היה כלי שעוזר להעריך ולהבין את היוזמות והמהלכים השיווקיים החדשניים ביותר", אומר חזי לביא, מנכ"ל חברת אדקיט. "'מדבק' נוגע בעיקר ברעיונות השיווקיים המיוחדים והחריגים היוצרים דיאלוג בין מותגים ובין האנשים הקונים אותם. המטרה של המוצר החדש לסקור את התמונה ה'גדולה' מעיצוב המוצרים לחדשנות המקוונת, ממשחקי וידאו ככלי שיווקי ועד תכנים מערכתיים".
הגליון הראשון של "מדבק" כולל בין השאר סקירות קמפיינים שיווקיים של נייקי ומקדונלד, ראיונות עם אלחנדרו לופז, יו"ר Beacon Communications, ג'והן הארלו מ-Naked וסטיבן קרואה מסוני אריקסון. "מדבק", המיועד לקהיליה הגלובלית ומגיע מלונדון, באדיבות אדקיט, יוצא לאור על ידי חברת מחקרי השוק הגלובלית "אקסטרים". "החומר שב'מדבק' מגדיר מחדש את מושג השיווק", אומר לביא. "המחקר מזהה את הרעיונות הטובים מסוגם בעולם ואת החשיבה פורצת הגבולות. הוא חושף בפני המנויים את המנגנונים שמאחורי הקמפיינים השיווקיים האפקטיביים ביותר בעולם כיום".
אדקיט
אדקיט היא החברה המובילה בישראל לשירותי מידע תחרותי ומחקרי שוק בינלאומיים. החברה שהוקמה בארה"ב ופועלת בישראל מאז 1989 מספקת ללקוחותיה מחקרי שוק, מאגרים ממוחשבים של מידע שיווקי ועסקי, שירות של מעקב אחר פרסומות מהעולם, שירותי מעקב אחר מוצרי צריכה חדשים ושירותי מיקור חוץ של מידענות ומודיעין עסקי תחרותי. בין לקוחות החברה בישראל נמנים מרבית הגופים המובילים במשק בכל ענפי התעשייה, מסחר, פיננסים, מחקר ופרסום.