X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דיסקונט
▪  ▪  ▪


דיסקונט משיק סניף ייחודי לסטודנטים - "דיסקונט קמפוס"
"דיסקונט קמפוס" בקמפוס האוניברסיטה עברית בהר הצופים בירושלים, הוא סניף הבנק הראשון המעוצב בהתאם לסגנון החיים בקמפוס ומותאם לצרכי הסטודנטים וחברי הסגל.
"דיסקונט קמפוס", סניף קונספט ייחודי לסטודנטים ולחברי סגל, נחנך היום בקמפוס הר הצופים בירושלים. "דיסקונט קמפוס" מהווה שלב נוסף בהתאמת מערך הסניפים לאסטרטגיה השיווקית והעסקית של בנק דיסקונט.
הסניף ממוקם במרכז הקמפוס, בפורום, ונועד לשרת את אוכלוסיית הסטודנטים וחברי הסגל בקמפוס.
ישראל דוד, סמנכ"ל, ר' החטיבה לשיווק ותכנון אסטרטגי: "הניסיון המצטבר שלנו עם סניפי הקונספט מלמד אותנו שזאת הדרך- ללמוד את הקהילה, ללמוד את הסביבה, ללמוד מהם הצרכים ולפתח מערכי שירות ומוצרים הולמים. ולכן כל סניף קונספט הוא סניף ייחודי לעצמו. אין ספק שהסניף הבא שנפתח יהיה אחר מקודמיו בעיצוב, בתפיסת השירות ואפילו במוצרים הבנקאיים".
סניף "דיסקונט קמפוס" בהר הצופים הוקם בעקבות ההצלחה שהשיגו סניפי הקונספט של "דיסקונט ביתי" בראש העין, במודיעין ו"דיסקונט בדרך שלך" בקניון אבנת בפ"ת.
גם ב"דיסקונט קמפוס", הותאם הסניף לאופי המיוחד של קמפוס בהר הצופים. מאחר והאוכלוסייה בקמפוס היא ברובה של סטודנטים וחברי סגל, הותאמו שעות הפעילות לנוחות הלקוחות והסניף יפעל בין השעות 08:00-16:00 כל ימי השבוע למעט יום ו' וערבי חג. אוכלוסיה זו מאופיינת בכך שצורכת שירותים בנקאים מהירים וזמינים שאותם נוח לקבל במקום הלימודים ובמעורבות של קשר אישי עם בנקאי.
"דיסקונט קמפוס" הר הצופים, יציע ללקוחות מגוון שירותים ומוצרים ייחודיים כגון: מוצרי אשראי אטרקטיביים שיוצעו לחברי הסגל של האוניברסיטה העברית, הם גם יוזמנו להשתתף ב"ערבי השקעה" שבהם יסקרו בכירים בבנק מהלכים בשוק ההון, ינתחו מגמות ויציעו תחזיות. בנוסף, מוצעים שירותים בנקאים מתמחים בערוצי תקשורת מגוונים: עמדות אינטרנט, חיבור ישיר לטלבנק דיסקונט המעניק שירות טלפוני 24 שעות ביממה, שירותי משוב וכו'. הלקוחות יוכלו לבצע שימוש באופן עצמאי או בליווי ותמיכת צוות הבנקאים וחלק מהפעילות גם מעבר לשעות הפעילות הסניף.
מאפיין יחודי ב"דיסקונט קמפוס" בהר הצופים הוא עיצוב הסניף. הסניף עוצב ע"י סטודנטים ולמען סטודנטים. הבנק יזם תחרות בקרב הסטודנטים והציע להם להשתתף בפרוייקט לתכנון סניף הסטודנטים הראשון מסוגו בארץ. התחרות התמקדה בתכנון קונספטואלי ומתן רעיונות לעיצוב הסניף.
בתחרות זכתה נטע שדה, (24), סטודנטית שנה ד' מהמח' לעיצוב תעשייתי מהאקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל. הזכייה מזכה את שדה בפרס כספי בסך 12 א' ₪, שיוענק לה במעמד החגיגי של פתיחת הסניף בנוכחות מנכ"ל הבנק גיורא עופר ונשיא אקדמיה בצלאל, ארנון צוקרמן.
מספרת הסטודנטית הזוכה בתחרות, נטע שדה: "נעניתי ליוזמת בנק דיסקונט והשתתפתי בתחרות. הרעיון הכללי היה לעצב סניף שמחד יתאים לאוכלוסייה שאותה הוא משרת ומאידך יצור חוויה חדשה של ביקור בסניף בנק. השתמשתי בגווני הלוגו של הבנק ירוק ולבן, בשילוב של מתכת ונירוסטה בסגנון מינימליסטי וקוים נקיים ככל האפשר. היה לי חשוב לבטא את השוני של הסניף בכל צורה אפשרית - אפילו את אריחי הרצפות ביקשתי לחתוך באופן שיבטא את התנועה...." כמעצבת צעירה, אני שמחה מאד על ההזדמנות שניתנה לי מבנק דיסקונט ואני מקווה שפרי יצירתי יקבל ערך פונקציונאלי וממשי אשר יהיה בשימוש לאורך זמן".
מוסיף עזרי טרזי, מנחה הפרויקט וראש המחלקה לעיצוב תעשייתי דאז, כיום ראש התכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי ב"בצלאל": "בבנק דיסקונט היו מאד פתוחים לרעיונות שהצענו לעיצוב הקונספט הייחודי של הסניף שבו - סטודנטים מעצבים עבור סטודנטים- לאחר מיון קפדני בחרנו יחד ברעיון של נטע שביטא היטב את צפיות קהל היעד ויש בו ניצול מקסימאלי של הזמן המועט העומד לרשות הסטודנטים. בשיתוף פעולה פורה עם אדריכלית הבנק הגענו, לדעתי, לתוצאה הטובה ביותר".
"דיסקונט קמפוס" יעניק ללקוחות הקמפוס חוויה בנקאית שונה. הסניף, ממוקם בחלל המצוי בתנועה ותואם לדינאמיות של החיים בקמפוס. בכניסה לסניף ב"אזור המפגש" מקדמים את הלקוחות עובדי הסניף, שהינם סטודנטים ובוגרי האוניברסיטה אף הם ומנהלת הסניף, דנה מזור, דיסקונטאית, בוגרת קמפוס הר הצופים. צוות "דיסקונט קמפוס" עבר הכשרה ייחודית שנועדה לאפשר להם להעניק שירות יוצא דופן ומותאם לקהל היעד ולאווירה הדינאמית המאפיינת את הקמפוס.
פינה בסניף מיועדת לתצוגות מתחלפות של יצירות סטודנטים מבצלאל תוך מתן קרדיט לסטודנטים שיציגו את יצירותיהם. כמו כן, בסניף ימוקמו עמדות ייחודיות לפלייסטיישן אשר עונות על צורך נוסף של הסטודנטים בקמפוס, להנעים את שעות הפנאי.
הלקוחות החדשים שיצטרפו יזכו במכלול ההטבות המוצעות בימים אלה ללקוחות חדשים בדיסקונט: שנה ראשונה ללא עמלות וטיפול במעבר חשבונם מבנק אחר לדיסקונט. ואלו שגם יעבירו הכנסה קבועה מעל 4,000 ₪ יזכו לפטור מלא מעמלת דיסקונט Fix לשנתיים.
בנוסף, בנק דיסקונט משתף פעולה עם אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה העברית (לא רק בקמפוס הר הצופים אלא גם ביתר הקמפוסים של האוניברסיטה) ומעניק כרטיס אגודה המשולב עם כרטיס אשראי ייחודי לסטודנטים ואנשי הסגל. כרטיס זה מקנה שורה של הטבות והנחות וביניהן ברשת אקדמון - רשת החנויות המפעילה סניפים בתוך הקמפוס.
מדגיש גיורא עופר, מנכ"ל בנק דיסקונט: "דיסקונט ממשיך בתנופת העשייה כאשר לנגד עיניו הלקוח וצרכיו. אנו חוקרים, לומדים ומיישמים מערכי שירות בהתאמה לצרכי הלקוח במקום ובדרך הנוחה לו. הסטודנטים ואנשי הסגל בקמפוס הר הצופים, יוכלו ליהנות החל מהיום משירות חוויתי יוצא דופן במערכת הבנקאית".

תאריך:  19/01/2005   |   עודכן:  19/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il