X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
התוכניות לשינוי סדר יום יקרמו עור וגידים בהדרגה, לאורך כמה שנים סוף לסכסוך הרופאים? המצב הביטחוני הרגיש יגבר כלכלה ושווקים: אין מקום לפתרונות זמניים תחזית לשבוע 26.8.11-19.8.11
▪  ▪  ▪
כוכב פלוטו לא יוותר לטייקונים [פלאש 90]

השבוע עלול להיות מאכזב באופיו, נרגיש זאת בעיקר כשנבין שכל מה שחשבנו אינו אפשרי, או אינו קיים. האשליות נפגשות במציאות הריאלית, מה שמוריד אותנו לקרקע. זה לא נעים וגם לא נוח, אבל להיות מעוגן במציאות, זה תמיד טוב יותר מהאלטרנטיבה.
כוכב מרקורי נעצר ושב למסלולו, בתאריך 26.8, אבל קחו נשימה עוד כמה ימים, כדי להימנע מתקלות. בתאריך 23.8 השמש מסיימת את טיולה במזל אריה, הדרמטי, ועוברת למזל בתולה, הצנוע והביקורתי. זו ההזדמנות לנקות את ה"לכלוך" ואת אי-הסדר של החודש האחרון.
השבוע, עד לתאריך 25.8, יהיה חם, תרתי משמע. היזהרו ממשחקים באש, מבנה הכוכבים מדליק שריפות, גורם לכוויות ותאונות, וגם לעיכובים שונים. נסו להתרחק מכל סיטואציה לא רצויה, הזהירות שלכם תמנע מתחים, חיכוכים חסרי פשר ונזקים מיותרים. אפשר לצפות להתרחשויות הקשורות באיתני הטבע, או ברוע של אנשים. בנוסף, האופי האנושי מגיב במרירות לצד חוסר סבלנות בימים האלה. יש נטייה להתפרצויות, גם אלימות, לא משהו בשליטה. הוויטליות תהיה ירודה, נסו להוריד פרופיל, כל פעולה תעייף אתכם יותר מהרגיל. דרך אגב, מבנה הכוכבים בימים אלה דורש זהירות גם בכל הקשור לדברי ערך, יש נטייה לאבד חפצים יקרים.
מולד הירח בתאריך 29.8, מביא איתו תקופה טובה יותר, הזדמנות חיובית לגשר בין מתפלמסים, בקבוצות או בודדים, כאלה הנמצאים בחוסר הסכמה, ויכוחים ומריבות. אולי נשמע על סיום סכסוך הרופאים, או על סיומם של סכסוכים אחרים במשק.
סוף החודש יהיה יצירתי יותר בסגנון החשיבה, רעיונות חדשים מלוא הטנא, כאלה המתדלקים את הדמיון. האינטואיציה תהיה טובה יותר ותעזור לפתח כמה תבניות חשיבה חדשות.
אצלנו: בכתבה שהתפרסמה כאן בתאריך 5.8, נכתב שמדינת ישראל נמצאת במצב ביטחוני רגיש. לצערי, הכוכבים רומזים שהרגישות הזו לא מסתיימת בחודשים הבאים, לפנינו רצועות זמן בהן היא מתעצמת יותר.

השבוע...

19.8 ביחרו לעשות היום את מה שאתם אוהבים. השראה עוטפת כל תחום בחייכם, וההרגשה הטובה ביותר היא תוך בילוי משפחתי, או להישאר בבית וליהנות מהשקט שהוא נותן לכם. הירח בטל משעה 14:48 עד שעה 15:37. היו פתוחים להזדמנות כדי לקבל את מה שאתם מצפים לו. יש סיבה למסיבה.
20.8 יש לכם כוח להשיג את מה שאתם רוצים או צריכים. ההוצאות גבוהות. אתם בונים תוכנית המבטיחה ביטחון כלכלי לאלה היקרים לכם. יש תחושה של מזל או אובדן, כשמדובר על אהבה או כסף. יש נטייה לחסכנות, מה שמקשה עליכם לקדם את התוכניות שאתם רוצים.
21.8 אתם רוצים להיאחז במה שמעניק לכם ביטחון, אבל זה לא חיובי, מאחר שזה מה שעוצר אתכם. אין זרימה, קשה לכם לבטא את דעותיכם, יש מלחמה בין רגש והיגיון, ואתם נשמעים ביקורתיים ועלולים להעיר הערות קריטיות. למעשה קשה לתכנן לטווח ארוך וייתכן גם שאתם מתגוננים, מאחר שמה שאתם רוצים ומה שאתם צריכים באמת, נמצא בקונפליקט מתסכל וגורם לחוסר סיפוק.
22.8 הירח בטל משעה 02:58 עד שעה 03:53 לפנות בוקר. יש מגמה לאובססיה או חשדנות, הדוחפת אתכם לבחון דברים לעומק. נסו להימנע מהתנהגות כפייתית, בעיקר עם הזולת. החשיבה "תקועה" בעבר, בהרגלים ישנים וקשה לעבוד היום בהרמוניה, בגלל מחויבויות והגבלות.
23.8 יש ביכולתכם ליצור יציבות רגשית בתוך המשפחה. נסו לשמור על פרספקטיבה במערכות יחסים ומצבים מביכים ייעלמו לטובת משאלות לב, מה שאינו מבטיח תוצאות ריאליות. יש אפשרות ליצור הסכמה, בעזרת קסם אישי. אתם יודעים איך להשתמש במילים כדי לגרום לאלה שאתם אוהבים תחושה שהם מיוחדים. יש מקום ליצירתיות ורומנטיקה.
24.8 שעות הבוקר תהיינה נכונות ליצירת חזון, אבל אין זה נכון להיכנס לפרטים, מאחר שהדמיון והאשליה חזקים יותר, אלה אינם מאפשרים ראייה ברורה של המטרות והיעדים. אולי עדיף לתת מקום לאינטואיציה. הירח בטל משעה 12:31 עד שעה 13:31. הירח עובר למזל סרטן, הנושא המשפחתי מתחזק, אתם מוכנים לתת ולהעניק לאלה היקרים לכם. הרצון הוא לבלות ביחד בתוך הבית ובחיק המשפחה, בארוחה משותפת, וכל אלה יחד מעניקים לכולם ביטחון רגשי. לקראת הערב, רגשות רדומים מתעוררים ועלולים להשפיע, לא תמיד באופן חיובי.
25.8 יש צורך לאזן בין חלומות לבין מציאות מחייבת. הרצון הטוב מוביל אתכם להשקיע בבית, ליצור קן חם ונאה. עם זאת, היו ערניים, יש כאלה המנסים לטרפד את התוכניות שלכם, אתם מתגוננים רגשית, התגובות מתסכלות, מרירות וביקורתיות, ומשולבות בכעס. יש נטייה לבלבול ולמצבי רוח. הירח בטל משעה 16:03, עד למחרת, יום שישי בשעה 19:09. אתם מרגישים צורך להתבטא, לבטא רגשות, להוציא מהלב.
26.8 הירח הבטל ממשיך עד שעה 19:06 בערב. אינכם בטוחים בגבולות של עצמכם וקשה לדעת במי לבטוח. בשעות הערב האווירה נעימה יותר, הירח עובר למזל אריה, אתם חווים שביעות רצון, עם רצון לתת ולהעניק לאחרים.

כלכלה ושווקים

בינתיים קשה לראות את התנודתיות נעלמת מהשווקים, לכן כדאי לשבת ולהמתין בסבלנות. כוכב מארס במזל סרטן עד לתאריך 19.9. היזהרו מפעולה הנובעת משמועות, פחדים או חששות. בשבוע הבא, בין התאריכים 25.8-24.8 כוכב מארס יגיע לאי-הסכמה עם כוכב סטורן במזל מאזניים. השמש תהיה במולות לנפטון, כבר יום-יומיים לפני כן, וגם אלה אינם עוזרים לתחושת ביטחון בשווקים.
בתאריך 26.8 כוכב מרקורי נעצר וחוזר למסלולו וגם לשינוי המגמה הזה תהיה השפעה. כוכב יופיטר, שנע בין המעלות הראשונות של מזל שור, גרם לשווקים להיות שמחים עד לתאריך 21.7. כוכב יופיטר חוזר על עקבותיו ויגיע למעלות הרלוונטיות בין התאריכים 7.3.12-7.10.11. האם ההזדמנות לחזור ולפזז ב"ירוק" בשווקים הגיונית? אחרי התיקונים יש לכך סבירות גבוהה, אבל שיהיה ברור, חוסר הוודאות הכלכלי יימשך בכל העולם.
סליחה אם אני חוזרת על עצמי, אבל לפי השאלות של הקוראים, התחושה היא שאינכם מבינים או לא רוצים להאמין שאנו בעידן חדש. לרוע המזל, מבנה הכוכבים אורנוס בריבוע לפלוטו אינו יומי או חודשי. ההשפעה תתבטא במאבקי כוח כלכליים לאורך כמה שנים, עד שנת 2015. מצב כוכבים זה דורש סדר חדש בכלכלה וכל זמן שמבנה הכוכבים הזה ישפיע, נהיה עדים לאי-שקט חברתי או למתחים פוליטיים, ודוגמאות לכך ראינו לאחרונה בארה"ב.
כאשר מגיע כוכב בסדר גודל יומי, הוא משפיע מיד, כך התגובה החזקה הייתה בין התאריכים 11.8-7.8, והתוצאה בהלימה. התנודתיות החזקה יוצרת גלים גבוהים בכפר הגלובלי. בשבוע הקרוב, כוכב מארס ממשיך לעורר אי-שקט, בהתנגשות שיש לו עם כוכב סאטורן, שגם הוא יש לו מה לומר ב"חגיגה". אנו בפני ארבע שנים בהן המבנה הזה יפעיל כוחות שוק כלכליים, שישפיעו על "מזג האוויר" הסוער בכל השווקים הבינלאומיים. בינתיים, יש לנו תזמורת בלי מנצח כריזמטי שיכול להוביל את הנגנים בהרמוניה. בכל מדינה יש ניסיון אינדיבידואלי לפתור את הקושי, בעיקר את האבטלה הקשה, שהגיעה בעקבות המיתון והמשבר בארה"ב ובאירופה. לאחרונה ראינו ביוון, ויסקונסין (ארצות הברית) ולונדון, איך הממשלות קיבלו "במתנה" התפרעויות אלימות ברחובות, כתגובה להחלטות כלכליות. האווירה שיוצר הריבוע אורנוס ופלוטו מביאה לאי-שקט סוציאלי/חברתי. היינו עדים לאחרונה לסצנות ראשונות במחזה, כאשר יש ניסיון לרה-ארגון משמעותי של הכלכלה העולמית.
הבעיה שאין כאן מקום לפתרונות זמניים, כמו שנעשה בארה"ב עם תקרת החוב. כוכב פלוטו הוא כוחני, אורנוס רוצה חידוש ושינוי, כך שגם בשנה הבאה נראה שם את הבעיה צצה מחדש. בתאריך 1.6.12 פלוטו ואורנוס יגיעו לדיוק הראשון ואז נבין את כוחם, בלי כחל ושרק. הקושי יהיה גדול יותר כשכוכב סאטורן הצטרף למבנה, מאחר שהוא אינו מקל כלל וכלל.
כשנבנתה המולות בין אורנוס וסאטורן, בשנת 2008, השווקים התרסקו. בנובמבר 2012, סאטורן יהיה במנעד לאורנוס, שחוזר באפריל 2013 ובאוקטובר 2013, וכל אלה כשהתבנית בין אורנוס ופלוטו קיימת. כך שיש להניח שבזמנים האלה צפויות התרסקויות נוספות בשווקים.

מחשבות אסטרולוגיות

כאשר החלה אצלנו מחאת האוהלים בתאריך 14.7.11 כוכב אורנוס היה בריבוע לכוכב ונוס. כך נכנסנו במדינת ישראל לתהליך מתגלגל כזה שרואים אותו כבר משפיע בגוונים שונים בהרבה מקומות על פני הגלובוס.
אבל אי-אפשר להתעלם בתוך כל זה מכוכב פלוטו, הנמצא במנעד לאורנוס. זהו שילוב המציג התמודדות נגד מצב נתון, בכל מקום שאינו משרת את הכמיהה והרצונות של האזרחים, ומביא למאבק, שביסודו נועד ליצור טרנספורמציה. המקור הגדול למתחים האלה הוא חוסר איזון, המחפש דרך להשתחרר דרך מערכות וזרמים מסובכים, שבנו את מערכות העושר העולמי, כשיש הון שצריך לשמור על "בריאותו", על-מנת שלא להתרסק. אלא שכוכב פלוטו הרעב, העובר במזל גדי, מסמל ממסד ואינו מוותר לכל חברה או טייקון שלא צברו את הונם בהגינות. מאידך-גיסא, זה הכוכב המצביע על מעמדות בחברה הכלכלית.
אורנוס במזל טלה לעומתו, נמצא בקרב על עצמאות ושינויים בלי לוותר, גם אם זה נעשה בסגנון בוטה. קשה לראות סדר חברתי חדש לפני שמבנה הכוכבים הזה יסתיים. כך שהמחאה במדינת ישראל בהווה, לא תביא פתרונות אינסטנט. התוכניות לשינוי סדר יום יקרמו עור וגידים בהדרגה, לאורך כמה שנים. אבל עם אורנוס/פלוטו, החברה, בכל מקום בעולם, תעבור שינוי משמעותי ועמוק. במהלך שנת 2010, נכתב כאן במדור, כמה וכמה פעמים, החברה בעולם תעבור מהפך, חברתי/סוציאלי, תרבותי, כלכלי ופוליטי. אז זה נשמע לרוב הקוראים כפרפראזה. אבל זה לא, זה גם לא וירטואלי או מינורי. לרוב האנשים יש קושי לקבל שינוי. אבל התנגדות לא תועיל. אנחנו כולנו, גם ברמה האישית, נמצאים בתוך גלגל של יצירתיות, המשתתפת בהתפתחות האנושית ומכניסה אותנו לפרק חדש של שינויים, כדי להגיע לעידן החדש.
"קוצים דוקרניים נושאים לעיתים שושנים נאות" (אובידיוס).

תאריך:  19/08/2011   |   עודכן:  19/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תוכנית ויסקונסין
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן פרסיקו
מעריב יפצה בעשרות אלפי שקלים בני זוג מפרדסיה, בשל פרסום ידיעה שגויה ודיבתית. "מחומר הראיות עולה באופן פוזיטיבי כי הפרסום לא היה אמת", קבע השופט
אופיר בר-זהר, שני מזרחי
יומיים לאחר התפוצצות פרשת צנעני, בתעשיית הטלוויזיה ממתינים להמשך ההתפתחויות ותוהים לגבי השלכותיה - האם "כוכב נולד", אחד המותגים הטלוויזיוניים החזקים בישראל, עשוי לספוג מכה שיתקשה להתאושש ממנה? קשת: "שופט יחיד אינו יכול לשנות את התוצאות. התוכנית מתבססת באופן מכריע על קולות הצופים ולא על דירוג השופטים"
מיכאל טוכפלד
הרפורמה ברשות השידור כבר עמדה על קו הזינוק, אלא שאז קמו האוהלים. מינויים חדשים ברשות זוכים להאשמות בפוליטיזציה ולטענות על התערבות של לשכת ראש הממשלה. ברשות טוענים שהמינויים מקצועיים ובכלל, האם לא היה זה השמאל שאחז במיקרופון בכוח עד עתה?
פזית רבינא
השמועות על מותו - או חיסולו - של שר ההגנה הסורי עלי חביב אומנם הוזמו, אך ברור שאסד מתקשה לשמר את נאמנות החיילים. הוא מנסה לשמר את נאמנות האליטה הכלכלית, ולכן מינה שר הגנה נוצרי, אלא שלא בטוח שזה מה שיעצור את ההתקוממות מלהגיע לדמשק ולחאלב, הלב הפועם של המשטר
אייל קליין
החלטות שהתקבלו בפגישת מרקל-סרקוזי מתקבלות בגוש האירו, אך ורק בהסכמת כל המדינות החברות. יש לצפות כי גרמניה וצרפת ינסו להפעיל מכבש לחצים על-מנת להניע את התהליך. ההערכה שלנו היא שהחלטות משמעותיות באירופה יתקבלו רק עם הגב לקיר, וכפי הנראה כיום אנחנו עוד לא שם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il