בית "בולגרי" מעלה בישראל קמפיין פרסום בהיקף של כ-1.5 מיליון ש"ח המלווה את השקת הבושם החדש לגבר "אקווה"
בית "בולגרי", בית התכשיטים האיטלקי, היוקרתי והמוביל בעולם, יוצא בקמפיין פרסום מיוחד לרגל השקת הבושם החדש לגבר - AQVA בהיקף של 1.5 מיליון שקל.
הקמפיין, בהפקה פרטית של בית בולגרי, יעלה החל מחודש פברואר ויכלול שני סרטוני פרסומת בטלוויזיה של 30 שניות ו-15 שניות, שלטי חוצות, עיתונות יומית, אינסרטים ברשתות הפארם ומודעות בירחוני נשים וגברים ובמגזינים היוקרתיים.
כוכב הקמפיין הוא הדוגמן Oriol Elcado אשר עבד עם צלמים בינ"ל מפורסמים, המבטא במראהו הייחודי את הגבר המשתמש ב-AQVA - גברי עמוק, נמרץ, גדוש בריאות ומלא מרץ, טבעי ומרענן כטל הזריחה, גבר מיושב האוהב את הטבע והים.
הקמפיין, שצולם באי הקסום סרדיניה שבאיטליה, מבטא את האהבה לעולם הטבע והים והנאותיו של הגבר ממנו. הוא נהנה מהחיים וזורם עם קצבם. מכבד את עליונות הטבע ויופיים האציל של גורמיו, ובעיקר אלה הנמצאים בים. הוא מלא עד גדותיו בטבעו שלו ובשאיפתו לגוף ונפש טהורים ובריאים ולעשייה נכונה. גבריותו המושלמת ניכרת בסגנון חיים פשטני במעשיו ואנושיותו ניכרת ברגשותיו.
את הקמפיין צילמו מרט אלס ומרקוס פיגוט. צלמי אופנה מובילים אשר בעבודתם צילמו את מדונה וג'ניפר לופז.