X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תמי 4
▪  ▪  ▪

חב' ישראלית זכתה בפרויקט להתקנת ברים למים מטוהרים במועדון ובאצטדיון אלופת הליגה האנגלית "צלסי".
חב' "תמי 4" מקיבוץ נתיב הל''ה שהינה יצרנית מטהרי המים וברים למים הגדולה בישראל זכתה בפרוייקט היוקרתי באנגליה להתקנת ברים למים מטוהרים במועדון הכדורגל של אלופת הליגה האנגלית "צלסי" ובאצטדיון הקבוצה ("סטמפורד ברידג'). החברה התקינה 15 ברים למים מטוהרים בשווי של כ-50 אלף שקל.
מר דני טרגן מנכ"ל חברת "תמי 4" מציין שלאור העובדה שקבוצת "צלסי" ממוקמת היום במקום ה-1 בליגת הכדורגל האנגלית שהיא ליגת הכדורגל היוקרתית באירופה, החברה רואה בזכייה בפרויקט זה כרטיס כניסה משמעותי לענף הכדורגל באנגליה וצופה להתקין גם במועדוני כדורגל נוספים באנגליה מתקני תמי בר. זהו הפרויקט השני הגדול בענף הספורט בו החברה זוכה, החברה זכתה גם במכרז להתקנת 85 מטהרי מים בחדרי השחקנים, המאמנים וההנהלה באצטדיון "וימבלדון" שליד לונדון.
מר טרגן מציין, שבעקבות קבלת הפרויקט היוקרתי החברה תבדוק אפשרות להתקשרויות עם קבוצות כדורגל נוספות בליגה האנגלית שהינה ליגת הכדורגל המפורסמת ביותר באירופה. זהו הפרויקט השני הגדול בענף הספורט בו החברה זוכה, החברה זכתה גם במכרז להתקנת 85 מטהרי מים בחדר השחקנים, המאמנים וההנהלה באצטדיון "וימבלדון" שליד לונדון- שווי העסקה כ-500 אלף שקל.
חברת "תמי 4" זכתה במספר מכרזים גדולים ויוקרתיים באנגליה, בניהם מכרז להתקנת מכשירי "תמי בר" בכ-200 הסניפים של רשת חנויות הספרים הגדולה באנגליה, רשת "ווטרסטון" בשווי של כ-1 מיליון דולר, החברה הרחיבה את פעילותיה בשוק האנגלי והשקיעה עוד כ-2 מיליון שקל בהתקנת מערכת תקשורת מחשוב וגייסה כ-25 עובדים בתחומי השיווק, הפצה והתקנה.
מר טרגן מציין, שלחברה בסיס של כ-20,000 לקוחות בשוק האנגלי והתוכנית העסקית צופה היקף פעילות שנתית של כ-15 מיליון ליש"ט לשנה תוך 3 שנים. בין הלקוחות הגדולים של "תמי 4" בשוק האנגלי: חברת "בריטיש איירוויס", חב' "פטרול אינגלנד", ארמון המלכה, "סיטי בנק" ועוד.
גם בישראל החברה היא ספונסרית מובילה של קבוצת "מכבי ת"א" בכדורסל וחתמה לאחרונה על המשך הסכם חסות עם קבוצת "מכבי ת"א" בכדורסל בהיקף של כ-1,200,000 ₪. זוהי השנה השלישית שחב' "תמי 4" נותנת חסות למכבי ת"א ותספק לקבוצה כ-50 אלף בקבוקי מים במסגרת ההסכם תשווק חב' "תמי 4" מוצרי פרסום שונים כגון: חולצות, צעיפים, כובעים, דגלים ובקבוקי מים רב שימושיים עם הלוגו של "תמי 4" ו"מכבי ת"א" ללקוחות החברה ולמנויים.

תאריך:  02/02/2005   |   עודכן:  02/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il