X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
חלון הזדמנויות להסכמים ולהסכמות בתחום הפוליטי הבינלאומי וגם במישורים הכלכליים החשיבה הכלכלית של ראשי גרמניה וצרפת - בפשיטת רגל התנהגות חכמה לממשלות בעת מחאות חברתיות מה יעלה בגורל הסכם השלום עם מצרים? מצב הרסני בקרב חמאסטן? תחזית אסטרולוגית לשבוע 2.9.11-26.8.11
▪  ▪  ▪
חיילי ארגון החמאס בעזה [צילום: פלאש 90]

כוכב מרקורי מסיים את נסיגתו ויתחיל לחזור על עקבותיו בימים הבאים, אך השבוע עדיין אינו מאפשר להתפתחויות לזרום בטבעיות, לכן ההמלצה היא להמתין עד תחילת ספטמבר להתפתחויות חדשות אם זה בנוגע ליוזמות שלכם, או אם אתם מצפים לתשובות שמתעכבות. ההתבהרות תגיע. אחרי שבוע שהיה מעייף במיוחד אפשר להרים את הראש, לנסות להתחיל מהתחלה או להמשיך מהמקום בו נשארתם "תקועים".
מולד ירח בתאריך 29.8 יביא איתו תקופה טובה יותר, הזדמנות חיובית לגשר בין מתפלמסים, בקבוצות או בבודדים, כאלה הנמצאים בחוסר הסכמה, ויכוחים ומריבות.
בשבוע שעבר נכתב כאן: "אולי נשמע כאן על סיום סכסוך הרופאים, או סכסוכים אחרים במשק". במהלך הימים האחרונים תהליך הגישור צבר תאוצה, ושמענו גם שהטיוטא סוכמה ובשעות שהטור הזה נכתב, סיפרו לנו שההסכם נחתם בשעה טובה.
בהסכם עם כוכב מרקורי בנסיגה, יש יותר מסבירות גבוהה לשינויים בכמה סעיפים בהמשך. התקופה שבין התאריכים 2.9-29.8 היא חלון הזדמנויות להסכמים והסכמות בתחום הפוליטי הבינלאומי.
סוף החודש יהיה יצירתי יותר בסגנון החשיבה, רעיונות חדשים מלוא הטנא, כאלה המתדלקים את הדמיון. האינטואיציה תהיה טובה יותר ותעזור לפתח כמה תבניות חשיבה חדשות. הימים האחרונים של חודש אוגוסט יצירתיים גם לאלה העוסקים בעיצוב, בשלל תחומים. כוכב יופיטר משנה מגמה בתאריך 30.8, במזל שור. היו ערניים, מאחר שאתם מאבדים שליטה וההוצאות שלכם מתנפחות בחוסר אחריות. מגמה זו מתמשכת עד סוף חודש דצמבר 2011 וזהירות נדרשת גם באותן מדינות ברחבי העולם, הרוצות להיטיב עם האזרחים ועלולות להיכנס להתחייבויות, כשאין להן מקורות מימון בהלימה. חוסר האחריות הזה ישפיע בעתיד ויביא לתוצאות הפוכות מאלו שקיוו להן.
מבנה הכוכבים עד לתאריך 18.9, מצביע על הפסדים פתאומיים או אובדן כספי, גם אישי וגם בחברות גדולות. רצועת הזמן הזו יכולה להשפיע על מוניטין אישי בעבודה, הורדה בדרגה או פגיעה בשם מקצועי וחברתי. חלק מכם, שחשבו שיש להם חבר/חברה טובים ונאמנים, עלולים לחשוף שאלה שבטחו בהם פועלים מאחורי גבם, בכוונה לפגוע בהם.
בשבוע שעבר נכתב כאן בעקבות מבנה הכוכבים, ש"אפשר לצפות התרחשויות הקשורות באיתני הטבע". בשבוע האחרון שמענו על רעידות אדמה בכמה וכמה מקומות בעולם, כולל רעידת האדמה במערב ארה"ב. אנחנו עדיין בימים בהם הטבע יכול להשמיע את קולו. גם תופעות של מזג האוויר יכולות להפתיע בכמה מקומות בעולם.

אצלנו

הסכם השלום עם מצרים, המכונה הסכמי "קאמפ דייוויד", שנחתם בתאריך 26.3.1979, נמצא בהווה בסימני שאלה, בעיקר עם השפעתו של כוכב נפטון, המעיד על חוסר-ודאות. אבל נפטון אינו "חותך", אלא נוטה למרוח מצבים, להשאיר אשליות ואופטימיות, שלא תמיד יש להן בסיס, והשפעתו תימשך עד חודש דצמבר 2011.
במהלך שנת 2012 נכנס לתמונה כוכב פלוטו על ציר 4-10, ונפטון/פלוטו על 4-10 מחזקים שוב את ההסכם ומחזירים את היכולת לבנות אמון הדדי. בחודשים הקרובים ערוצי ההידברות הם מאחורי הקלעים, כשהכוכבים הם על ציר 6-12, בניסיון גם למצוא דרכי חשיבה אחרות לפתרון המצב. מחודש ינואר 2012 והלאה, שוב ערוצי התקשורת יהיו פתוחים, עם הכוכבים על ציר 3-9.
גם המפה המשותפת שלנו מחזקת את התמונה של חוסר-הוודאות, תחושה שאולי אין אמון הדדי, ומאידך-גיסא, בהמשך, עם הכוכבים על ציר 4-10, חיזוק הקשר והתמיכה ההדדיים.
עם הפלשתינים בצד המזרחי שלנו, כלומר אלה שבהנהגת אבו מאזן, כוכב מארס המקודם במפת הקומפוזייט נמצא במעלה הרביעית במזל סרטן. כוכב פלוטו יגיע למולות במהלך ספטמבר-אוקטובר הקרוב ומאבקי הכוח יתחזקו. אלא שיהיה מעניין לראות מה יתפתח בחודש נובמבר, כאשר הירח במפה המקודמת יהיה במבנה הרמוני עם השמש. האם תהיה הידברות?
עם הפלשתינים בצד המערבי-דרומי, אלה שאנו קוראים להם חמאסטן (המפה שאני משתמשת היא של הרגע בו השתלט החמאס על עזה, בתאריך 14.6.2007), מאבקי הכוח לא מסתיימים. בטווח של חודש, בערך מאמצע ספטמבר עד אמצע אוקטובר, יש מפגש מאתגר בין כוכב מארס והירח במפה המשותפת. כיוון שלא פעם מבנה כוכבים משפיע גם לפני המפגש המדויק, ייתכן שהמפגש הזה כבר משפיע ואת אופיו חווינו ועדיין מרגישים במהלך חודש אוגוסט.
הירח המקודם של חמאסטן נמצא תחת לחץ של כוכב סאטורן בהורוסקופ של מדינת ישראל. הירח מסמל את העם בכל מפה לאומית, כלומר החוויה שלהם קשה מאוד ומצב הרוח שפוף במיוחד. כוכב אורנוס המקודם של מדינת ישראל עומד להיפגש עם השמש המקודמת של חמאסטן, מצב הרסני במיוחד להם, כך שניתן להבין שבתקופה הקרובה לא יהיה שקט.
"אם אתה בטוח שאתה מבין את כל מה שמתרחש, אתה באמת מבולבל ללא תקנה" [וולטייר פ. מונדיל].

הצדק החברתי

כאשר מביטים על ההיסטוריה האסטרולוגית, רואים את מחזור הכוכבים שבו המניפסט הקומוניסטי של קארל מרקס מאתגר את החשיבה הכלכלית בעולם.
למעשה, השילוב של הכוכבים סאטורן ונפטון היה זה שהשפיע על מבנה החשיבה של הפוליטיקה החברתית. ראינו את צמד הכוכבים הזה בשנים 1953-1952, ובפעם האחרונה ראינו אותם בשנת 1989, עם נפילת חומת ברלין והתפרקות ברית המועצות. מבנה כוכבים זה לא חוזר לפני שנת 2026, כשאלה יהיו במזל טלה, היוזם והפועל כדי לבצע. נהיה עדים אז להתפתחות של הפוליטיקה הסוציאליסטית/חברתית, בדרך חדשה.
שנת 2008 הייתה נקודת מפנה בה ראינו כיצד הכלכלה נופלת על ברכיה וממשלות מתעוררות לנוכח העובדה שהשיטה הפיננסית הקיימת אינה עונה לצרכיהם של האזרחים. ההבדלים הכלכליים, שיצרו מעמדות בתוך האוכלוסיה, היו הסיבה למהפכות בצרפת ובאנגליה.
עתה, עם הכוכבים אורנוס ופלוטו, המאתגרים זה את זה, כשאחד מהם הוא מורד והשני מסמל את שלטון העשירים, הם מהווים מרכיב דרמטי בתהליכים המתפתחים לקראת העתיד. החוכמה של כל ממשלה, בכל מדינה, תהיה לנהל מו"מ שישנה את המציאות בכאב מינימלי ובשיתוף פעולה מקסימלי. אולי הלקח שאותו אפשר ללמוד עתה בהווה יוכל למנוע מהפכות בעתיד.

השבוע...

26.8 הירח בטל ממשיך עד שעה 19:06 בערב. אינכם בטוחים בגבולות של עצמכם וקשה לדעת במי לבטוח. הירח עובר למזל אריה, האווירה נעימה יותר ואתם חווים שביעות רצון, עם רצון לתת ולהעניק לאחרים.
27.8 החלטות לא צפויות שקיבלתם לפני כמה ימים גורמות לאכזבה. אין יציבות בפעילות שלכם היום, התחושה העיקרית היא שאין לכם שליטה על המתרחש והרצון הוא לפרוץ את המעצורים, להשתחרר ולעשות את הדברים בדרך שלכם. לקראת שעות הערב, אתם מונעים על-ידי רגשות ומבטאים את עצמכם בחום ואהבה, פותחים את שערי הלב וכך משפיעים על הסובבים אתכם.
28.8 קשרים קרובים מעניקים לכם סיפוק וגם השהייה בבית נוחה יותר היום. יש לכם צורך לתקן מצב, לתקן שגיאות, וכל אלה מעניקים לכם כוח ואמונה ביכולת שלכם לטפס למעלה, בלי קשר למתרחש במציאות חייכם. הירח בטל משעה 20:10 עד שעה 21:13 בלילה. הרעיונות יצירתיים, אבל אל תתנו לאשליות להנחות אתכם.
29.8 הלוגיקה חוזרת למערכת השיקולים. בנושא העבודה, ההתייחסות לפרטים ושיטות תופסת מקום חשוב בסדר היום. אתם מקרינים חום, ביטחון וחברות. האחרים מעריכים את המחוות הקטנות מצידכם, אבל למעשה הכל אצלכם משולב היום בעין ביקורתית, הבוחנת מה עומד לפניה ובדרך הזו אתם לוקחים אחריות על מה שיש. לקראת הערב נשבר לכם מהרוטינה, ואתם יוצאים לפסק זמן.
30.8 הירח בטל היום משעה 01:13 עד שעה 21:25. נדיבות הלב שלכם מביאה תוצאות נחמדות לכל מה שעשיתם עד כה. אתם מנסים להעריך את שווי הפרויקט אליו אתם רוצים להיכנס ומוצאים את עצמכם במבוכה. הירח עובר למזל מאזניים, ואתם מנסים למצוא את הזמן בין חופש והתחייבויות. זה לא פשוט.
31.8 מאבקי כוח או ניסיון להשתלט על מצבים, מתדלקים את הרגשות. הרצון שלכם הוא להתמקד, להגיע ללב עניין בו אתם עוסקים. המחשבה עלולה להיות אובססיבית והרהורים כפייתיים משפיעים על בהירות. היו פתוחים למצוא דרך לגשר ולהגיע להסכמות הדדיות. זה הזמן לכבד את ההתחייבויות שלכם בכל המישורים, כולל במערכות יחסים.
1.9 אתם דואגים בגלל בן זוג או שותף, אבל אין ביכולתכם לעזור לו. אם יש הזדמנות לשיחות או למו"מ, זיכרו שהטון הוא יותר ביקורתי. אם אתם רוצים להיות נחמדים, שיחבבו אתכם, הימנעו מחטטנות. לקראת שעות אחר-הצהריים המאוחרות האינטואיציה תעזור לכם להתחבר והמציאות תהיה נעימה יותר. הירח בטל משעה 20:33 עד שעה 21:48. הרגשות צובעים את האווירה ולא בגוון הרצוי.
2.9 יש לכם הזדמנות לתקן את כל מה שהלך בכיוון השלילי לאחרונה. אתם אוספים את עצמכם, מבטאים את שלל המיומנויות שלכם, שומרים על משמעת עצמית ומשלימים משימות. היום אתם מרגישים שקיימת נתינה הדדית, אתם מבינים כמה אנשים נאמנים לכם והקשרים מתחזקים בהלימה. התמיכה האמוציונלית מחזקת אתכם.

כלכלה ושווקים

הפגישה החפוזה לפני כשבועיים, בין אנגלה מרקל, קנצלר גרמניה, ונשיא צרפת, ניקולא סרקוזי, נועדה להחזיר את השליטה על משבר החוב באירופה. המפגש היה מאכזב, בלשון המעטה. הרצון שלהם הוא לתקן את הפעילות בשווקים ברחבי העולם, במטרה ליצור מצב מאוזן יותר. אלא שאי-אפשר ליצור כל תוצאה שיש בה רווח מוחשי בזמנים האלה.
המפגש ביניהם, שנועד לסיעור מוחות, גרר נזק מעל ומעבר, ולמעשה אפשר לומר בציניות שהם הוכיחו שהמחשבה שלהם, גם היא, נמצאת בפשיטת רגל. למעשה, הם חסרי אונים במאמץ שלהם לעצור את משבר החוב המרעיד את אירופה. הם עשו שגיאה כשהוכיחו לעולם כולו שהם אינם מבינים את המציאות הכלכלית הנוכחית והמשבר החזק שגורם למחשבה שלילית מתמשכת המשפיעה על השווקים.
גם אם יש ימים טובים וירוקים, השבר והתסבוכת עמוקים בכל כלכלת העולם, והשווקים אינם יכולים להתעלם מכך. במילים אחרות, המוזיקה הנשמעת היא לא זו שרוצים לשמוע. השווקים מתאימים רק לאלה שיש להם כוח נפשי חזק וזמן להתמודד עם מסחר קצר טווח, יומי, או תוך יומי, מאחר שנדרשת כאן מלחמה מנטאלית, כדי להבין את ההזדמנויות לטווח הקצר.
כוכב מרקורי נעצר בתאריך 26.8, משנה את מצב הרוח הפסיכולוגי. בהמשך, בתאריך 30.8, כוכב יופיטר נעצר ומשנה מגמה. למעשה, מנקודת מבט אסטרולוגית, הכוכבים שיצרו את המהומה מתרחקים, כך שהתמונה תיראה נינוחה יותר.
מולד הירח בתאריך 29.8 נמצא במבנה חיובי עם הוונוס. הימים שבין התאריכים 2.9-29.8 הם טובים פיננסית ומהווים חלון הזדמנויות טוב לרווחים ולמימוש רווחים. אלו ימים טובים גם להסכמים והסכמות במישורים כלכליים.
הזהב, הצהוב והנוצץ, הגיע לשיאים חדשים ומיד היו כאלה שהחליטו לממש רווחים, וזה טבעי. הירידה היא לזמן קצר ונותנת חלון הזדמנויות לאלה שרוצים גם לעלות על הרכבת.

תאריך:  26/08/2011   |   עודכן:  26/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
הם איבדו, אומנם, את יכולת השימוש בידיהם, לאחר שנכותם נגרמה מתאונה, מפציעה, או ממחלה, ובכל זאת לא הרימו ידיים. יד הגורל היא שבידי כולם עלה לפתח דרך מקורית ומיומנת משלהם כדי לבטא ולממש את כישורם היצירתי ולהתגבר בכך על מר-גורלם. לקראת השנה החדשה הם יוצאים אל הקהל הרחב בקטלוג יצירתי של פרי-מכחולם, המכיל שפע של לוחות, יומנים, איגרות וכלי-בית שימושיים
אלי אלון
שטח בסיס מש"א (מרכז שיקום אחזקה) בית דגן הפך למזבלה של פסולת בניין ושברי גגות אזבסט. במקום קיימים במשך שנים מפגעים אקולוגיים וסביבתיים חמורים והטיפול להסרתם מתעכב
ראובן לייב
במרוצת השנה האחרונה היא התייקרה עד להחריד. הפרנק השווייצרי, הנוסק כל הזמן אל על, מבריח לא רק את התיירים הישראלים, אלא גם את אלה האירופים, שנהגו לבקר במדינה באורח תדיר והמדירים עכשיו יותר ויותר את רגליהם ממנה
איתמר לוין
תוכנית העבודה החמש-שנתית של רשות המיסים, אשר גובשה בימי כהונתו של בנימין נתניהו כשר האוצר, מבטאת בצורה הטובה ביותר את מדיניותו: הפחתת מיסים ישירים כאמצעי להגברת הצמיחה. הבעיה העיקרית הייתה עם מי שאין בתוכנית - התייחסות להכבדת נטל המיסים העקיפים, שנועדו לממן את הפחתת המיסים הישירים
עליס בליטנטל
בטקס אינטימי, צנוע ולא ארוך ומייגע כמו טקסים אחרים, חולקו פרסי הבמה להצגות לילדים ולנוער 2011 בתיאטרון גבעתיים    האווירה החמה והמשפחתית באולם נבעה בעיקר מהאהבה שגורמת לשחקנים וליוצרים צעירים ומוכשרים לעשות את מלאכת הקודש הזו, שתעמיד דור חדש וצעיר של אוהבי תיאטרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il