הגרמנים במקום הראשון ברכישת תוכנת התרגום בבילון ב-2004
האם ניתן להסיק על תהליך האמריקניזציה העובר על גרמניה על סמך תוצאות מכירות של חברת בבילון הישראלית? יתכן וכן: מניתוח של מכירות התוכנה באמצעות האינטרנט, שערכו אנשי השיווק של החברה עולה, כי בשנה החולפת רכשו הגרמנים רישיונות לשימוש בתוכנת התרגום יותר מתושבי כל מדינה אחרת בעולם.
15 אחוזים מכלל מכירת הרשיונות היו לתושבי גרמניה.
לשם השוואה, בשלישיה הפותחת של רישיונות ההפעלה החדשים ששווקו השנה נמצאת גם ארה"ב.
בחינת התפלגות מכירת רשיונות ההפעלה על פי אזורים מלמדת כי תושבי מרכז אירופה הינם צרכני התוכנה הגדולים ביותר, ואחריהם תושבי מערב אירופה. רק לבסוף ניתן למצוא את המכירות במזרח התיכון.
בבילון הישראלית הוקמה בשנת 1997 סביב פיתוח של כלי וירטואלי לתרגום ומידע. כיום מציעה התוכנה מילונים ב-13 שפות המתעדכנים כל העת. תוכנת בבילון משווקת ב - 215 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. לחברה יש כיום למעלה מ-26 מיליון משתמשים רשומים, אליהם מתווספים מדי חודש כ-300,000 משתמשים חדשים.
אודות בבילון
תוכנת Babylon-Pro מספקת גישה קלה ומהירה למילונים ומידע, בקליק אחד של העכבר.
פתרון אחזור המידע של בבילון לארגונים מציע גישה בלחיצת כפתור למידע הפנים ארגוני: טרמינולוגיה פנים ארגונית ומידע ממערכות המידע הקיימות בארגון
(ERP CRM, HR, Enterprise Portal ומערכות ניהול מסמכים).
לחברה יש כיום למעלה מ-26 מיליון משתמשים רשומים, אליהם מתווספים מדי חודש כ-300,000 משתמשים חדשים. בשנה שעברה חתמה החברה על עסקאות עם מובילים בתחום התעשייה דוגמת:
3M, AEG, Aventis, BASF, Coca-Cola, Comverse, Daimler Chrysler, Deutsche Bank, Ericsson, Ernst & Young , Ford, France Telecom, Fujitsu Siemens, Gillette/Braun, IBM, Lufthansa, Motorola, Nike, Nestle, Oracle, Petrobras, Pfizer, Philips, SAP, UBS, UPS, Xerox ורבים אחרים.
למידע נוסף - בקרו באתר הבית של בבילון, בכתובת:
[קישור]