X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לאומי קארד
▪  ▪  ▪

לאומי קארד - הראשונה בישראל להציע ללקוחותיה את תקן הקניות המאובטחות באינטרנט של ויזה העולמית Verified by Visa
חברת לאומי קארד הודיעה היום על כוונתה להציע ללקוחותיה את שירות הקניות המאובטח באינטרנט Verified by Visa (3D Secure), המגן על בעלי כרטיסי אשראי ויזה בעת קנייה באינטרנט.
השירות יושק לציבור הלקוחות במהלך הרבעון הקרוב, ובכך תהפוך לאומי קארד לחברה הראשונה בישראל ולאחת מחברות האשראי הראשונות באירופה אשר יישמו את תקן אבטחת התשלומים באינטרנט של ויזה העולמית שהוכרז לאחרונה.
השירות יסופק לחברת לאומי קארד באמצעות חברת סאיוטה (Cyota), מהחברות המובילות בתחום אבטחת התשלומים, כ"שירות אירוח" (hosting), בחוות השרתים של חברת Total System, שהינה מסלקה בנקאית השנייה בגודלה בארה"ב, המנהלת 198 מיליון חשבונות בנק וכרטיסי אשראי.
לאומי קארד הינה חברת כרטיסי האשראי מקבוצת לאומי, אשר בתוך שנה בלבד מיום הקמתה מחזיקה בכ-50% ממחזור הפעילות בכרטיסי ויזה בישראל. בידי לקוחות החברה יש כיום כ-850 אלף כרטיסי ויזה וכ-30 אלף כרטיסי מאסטרקארד.
מנכ"ל לאומי קארד, אריה היילוייל, אומר כי תחום האינטרנט הינו תחום חשוב ומתפתח, ולאומי קארד עושה כל מאמץ להעניק ללקוחותיה ביטחון גם בקניותיהם באינטרנט.
"אנו גאים להיות בין הגופים הפיננסים הראשונים בעולם שפועלים על פי התקן החדש של ויזה העולמית. השירות החדשני יינתן ללקוחותינו כחלק מסל השירותים הרחב שלאומי קארד מציעה כיום באינטרנט. ביצענו תהליך בחירה מדוקדק שבסיכומו נבחרה החברה שהציעה את השירות המתקדם והידידותי ביותר. סאיוטה היא חברה מובילה בעולם בתחום פתרונות אבטחת תשלומים באינטרנט, ובאמצעותה נוכל לספק מגוון רחב של מוצרי אבטחה ללקוחותינו גם בעתיד", אומר היילוייל.
לדברי היילוייל, נתונים של ויזה העולמית וחברות מחקר בינלאומיות מלמדים, כי שוק המסחר האלקטרוני ממשיך לצמוח, למרות המיתון העולמי. על-פי נתוני ויזה העולמית, המחזור החודשי בכרטיסי ויזה בתחום המסחר האלקטרוני הסתכם בדצמבר 2001 ב-3.5 מיליארד דולר, לעומת 1.7 מיליארד דולר בדצמבר 2000. כ-3% מהמחזור בכרטיסי ויזה בעולם מקורו כיום בעסקות שמתבצעות באמצעות האינטרנט.
Verified by Visa הוא תקן חדש של ויזה העולמית, המאפשר ללקוחות ויזה לאשר כל קנייה באינטרנט באמצעות סיסמא סודית אישית. בעת קנייה באתר התומך בתקן, תופיע על המסך קבלה עם פרטי הקנייה, והלקוחות יתבקשו להקליד סיסמא סודית שתאמת את זהותם. הדבר דומה לשימוש בכספומט, המחייב הקשת קוד סודי על מנת למשוך כסף באמצעות כרטיס האשראי.
הלקוחות יוכלו להיכנס לאתר לאומי קארד ולצפות בכל הקבלות עליהן חתמו בעבר, ובכך לוודא כי חויבו כהלכה על הרכישות שביצעו. בין לקוחות סאיוטה המפעילים כיום את המערכת נמנים שניים מהבנקים הגדולים בעולם - בנק אוף אמריקה ו-Bank One. לקוחות שני הבנקים מהווים יחד כ-30% מכלל בעלי כרטיסי ויזה בארה"ב, וסאיוטה נחשבת כיום לספקית המובילה בעולם של שירות Verified by Visa.
"אנו שמחים מאוד על הצטרפותה של לאומי קארד לחוג הלקוחות שלנו", אומר מנכ"ל סאיוטה, נפתלי בנט. "לקוחות לאומי קארד יהיו בין הראשונים בעולם אשר ייהנו מתקן האבטחה החדש של ויזה העולמית, וסאיוטה גאה לקחת חלק במאמץ להפוך את הרשת למקום בטוח ונוח יותר".

תאריך:  13/03/2002   |   עודכן:  13/03/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמרית ניסבאום, יחסי ציבור
- הודעה מטעם P.O.C
- הודעה מטעם ג'מבו; מבצע השקה של חנות הדגל ג'מבו איילון: כ- 100 סלי הקניה הגבוהים ביותר יטוסו למשחק הכדורגל במליאנו של הפועל תל אביב נגד קבוצת הכדורגל מילאן; חבילת הטיסה במתנה בשווי של למעלה מ-500 דולר
נחום דוניצה
- הודעה מטעם TNT
ליית נחשון
- הודעה מטעם כלל ביטוח; כלל ביטוח הקימה פורטל פיננסי שישלב פעילות בנושאי ביטוח, פנסיה, משכנתאות ושוק ההון
גילי שילה, סמנכ"ל
- הודעה מטעם קסטרו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il