X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק דיסקונט
▪  ▪  ▪

החל ממחר יצא הבנק בקמפיין פרסומי הפונה ללקוחותיו יצואנים ויבואנים בתחום סחר החוץ.
בנק דיסקונט, בכל שנות פעילותו, מייחס חשיבות רבה לנושא סחר החוץ. הפעילות הענפה בתחום זה הקנתה לו מוניטין רב בארץ ובעולם. הבנק מעמיד לרשות היצואנים והיבואנים הישראלים מערך של אנשי מקצוע מהמובילים בבנקאות, אמצעים ממוחשבים מהמתקדמים בתחום, רשת ענפה של שלוחות, סניפים וקשרים עם למעלה מ-2,000 בנקים קורספונדנטים בחו"ל.
ניסים אלג'ם, סמנכ"ל, ראש החטיבה לבנקאות מסחרית: "בנק דיסקונט פועל כל העת להתאים את השירותים לצרכי הלקוחות, בשילוב מקצועיות ויחס אישי. לפעילות בסחר חוץ נדרשת מיומנות מקצועית גבוהה ובנק דיסקונט רכש מוניטין רב בתחום. בפעילות שתחל מחר אנו נוביל במתן פתרונות ייחודיים מתוך כוונה להיטיב עם לקוחתנו הקיימים והפוטנציאלים".
במסגרת הקמפיין, מציע הבנק שורה של הטבות ושירותים ייחודיים אשר יעניקו ללקוחות העוסקים בסחר חוץ מענה מושלם לצרכיהם:
· התחייבות לביצוע עסקה "מהיום להיום" - בנק דיסקונט הוא הראשון המבטיח ללקוחותיו ביצוע עסקאות באותו יום עסקים עם קבלת ההוראות המתאימות עד השעה 13:00.
· אישור מהבנק לספק בחו"ל על ביצוע ההעברה - הבנק מתחייב לשלוח לספק בחו"ל אישור בפקס על ביצוע העברת התשלום בגין העסקה. דיסקונט מציע את השירות בחינם ועונה על צורך של לקוחות אשר מבקשים להציג אישור זה כדי לאפשר ביצוע משלוחי היבוא.
· שירות אישי ומקצועי עד ללקוח - דיסקונט מציע שירות ייחודי שבו מומחי סחר החוץ מתחייבים להגיע לבית העסק או לבית הלקוח תוך 24 שעות מרגע הפנייה ולהעניק יעוץ, מידע, הדרכה, הכוונה וכל סיוע המתבקש בתחום זה.
· כל שירותי סחר חוץ במוקם אחד - הבנק מעניק את מגוון השירותים בתחום סחר החוץ בנקודת מכירה אחת, בשיטת "One Stop Shop", המאוישת כאמור על-ידי בנקאי מומחה בתחום סחר חוץ. בשירותים אלה נכללים שירותי יבוא ויצוא על כל מגוון הפעילות הנלווית כגון: אשראי דוקומנטארי, דוקומנטים לגוביינא וחשבון פתוח, מימונים לטווח קצר וארוך, עסקאות עתידיות וגידור סיכונים.
· קישור באתר האינטרנט של בנק דיסקונט - באתר האינטרנט של בנק דיסקונט ניתן לקבל מידע מקצועי והדרכות בנושאי סחר החוץ השונים, בנוסף לאפשרות למילוי בקשות לפתיחת אשראי דוקומנטארי, יבוא באופן ממוחשב על גבי טפסים המצויים באתר הבנק שכתובתו www.discoutbank.co.il:
בנוסף לשירותים וההטבות הייחודיות אגף סחר החוץ של בנק דיסקונט הינו היחיד במערכת הפיננסית בארץ אשר תרגם לעברית את הפרסומים הרשמיים של ה-I.C.C בנושא הכללים האחידים בסחר הבינלאומי, לשכת המסחר הבינלאומית. ה-I.C.C, היא הקובעת את הכללים הבינלאומיים בסחר הבינלאומי המחייבים לפעול על פיהם. בתרגומים אלה נעזרים שאר הבנקים בארץ וכן מוסדות אקדמאים ובמערכת המשפט בישראל תוך מתן קרדיט לבנק דיסקונט.
אבי צוקר, ראש אגף סחר חוץ בבנק דיסקונט: "אנו חדורי מוטיבציה ליישם פתרונות במקצועיות ולהציע חדשנות בשירות במטרה לפתח ולקדם את הסחר הבינלאומי ולחזק את הקשר האישי עם לקוחותינו"
הקמפיין הפרסומי יחל מחר ויכלול שלטי חוצות, תשדירי רדיו ופרסום באינטרנט.

תאריך:  13/02/2005   |   עודכן:  13/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il