קוקה-קולה מעלה קמפיין מקוון בטכנולוגיית וידאו חדשנית, בתקציב של 350,000 ש"ח באמצעות אידיאולוג'יק.
קוקה-קולה העלתה קמפיין אינטרנט לאטרקציית החורף: קוקה-קולה פלאנט, באמצעות שימוש בטכנולוגיית וידאו מתקדמת. הטכנולוגיה החדשנית פותחה על-ידי חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק מקבוצת פובליסיס.
בקמפיין האינטרנט משודר סרטון על מסך מלא (full screen) בטכנולוגיה חדישה של חברת BestTV, המתמחה בדחיסה ושידור של תכני וידאו על גבי האינטרנט.
הסרטון נערך על-ידי אידיאולוג'יק, במיוחד עבור האינטרנט.
קמפיין האינטרנט כולל סרטון המתאר את החוויה הרב חושית המתרחשת בקוקה-קולה פלאנט. הקהל הנכנס לקוקה-קולה פלאנט נחשף למופע מדהים המשלב מוזיקה העוטפת אותו מכל עבר, מופעי הקרנה מרהיבים, מופעי לייזר סביב כל חלל ההתרחשות, אפקטים ייחודיים שעוצבו במיוחד עבור האטרקציה, ומופע במה שנכתב במיוחד עבור המיצג בישראל.
ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק: "הקמפיין לקוקה-קולה פלאנט מציג פורמט חדשני של שידור וידאו מקוון, המעניק ערך מוסף ומשמעותי, ומאפשר לנו להעביר חוויה דרך האינטרנט. אין ספק, כי הטכנולוגיה החדישה מסייעת לנו להעביר מסרים באמצעות ערכים רגשיים".