X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נטוויז'ן
▪  ▪  ▪


יעלה לאוויר בחודש הקרוב בערוץ 333 ב-HOT באמצעות אתר הסחר האלקטרוני NETACTION בהשקעה של למעלה ממיליון דולר.
חברת נטוויז'ן, ספקית האינטרנט הגדולה והוותיקה בישראל עומדת לעלות לאוויר בעוד פחות מחודש עם ערוץ הסחר האלקטרוני על גבי פלטפורמת טלוויזיה אינטראקטיבית (T- Retail) הראשון בישראל. אתמול, יום רביעי ה-16.2.05, סוכם סופית כי הערוץ ישודר באפיק 333 בממיר הדיגיטלי בHOT. נטוויז'ן תהייה הראשונה להפעיל ערוץ T-RETAIL בישראל.
לדברי אלון שטדלר מנכל נטאקשן "פעילות ה-T-RETAIL של נטוויז'ן, תתבסס על מומחיותה המוכחת של נטוויז'ן בתחום הסחר האלקטרוני, שירות הלקוחות ומובילותה הטכנולוגית של נטאקשן בתחומי פעילותה השונים. ערוץ המסחר הטלוויזיוני שיושק החודש יאפשר לצופים לקנות מוצרים באמצעות שלט הטלוויזיה ולהתמודד במכירות פומביות בזמן אמת. הערוץ הטלוויזיוני יהיה מתואם עם אתר נטאקשן באינטרנט. ככל הידוע לנו, ערוץ זה הינו הראשון מסוגו בעולם המאפשר קניית מוצרים בשיטות המסחר במכירות פומביות ומכרזים. הערוץ יפעל 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביום ויציע בכל זמן נתון כ- 1000 מוצרים ב-15 קטגוריות מרכזיות,החל ממזון מהיר, דרך מוצרי אלקטרוניקה ועד לרכבים ודירות".
לדברי שטדלר נתוני המסחר בטלוויזיה אינטראקטיבית בעולם, מראים עלייה מתמדת ופעילות ערה בתחום כך למשל 40% מהגולשים הפעילים בתחום הסחר האלקטרוני באתרי האינטרנט באנגליה גם מבקרים מדי שבוע בערוץ הסחר האלקטרוני הטלווזיוני, ו-44% מהגולשים המבצעים עסקאות סחר אלקטרוני מבקרים מדי שבוע בערוץ "אקו סטאר" האמריקני.
לדברי טלי נחושתן, סמנכ"ל שיווק נטוויז'ן "נטוויז'ן רואה עצמה באופן מסורתי חלוצה בכל תחומי הפעילות האלקטרונית האינטראקטיבית. כשם שהיינו ספק האינטרנט הראשון בישראל וכשם שאנו מובילים בתחום פתרונות פס רחב בישראל, ובתחום הקמעונאי המקוון (סחר אלקטרוני-E-RETAIL) עם אתר נטאקשן, אנו רואים עצמנו חלוצים גם בהחדרת ה-T-RETAIL לישראל. בהקמת המיזם השקיעה נטוויז'ן למעלה ממיליון דולר".

תאריך:  20/02/2005   |   עודכן:  20/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il