X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Freescale Semiconductor
▪  ▪  ▪

שילוב שבב ה-MXC, במוצרי צריכה אלקטרוניים שונים, דוגמת נגני MP3, נגני DVD ניידים ומצלמות דיגיטליות, הופך אותם למערכות סלולריות ניידות לכל דבר.
יצרנית ומפתחת השבבים Freescale Semiconductor הכריזה על שבב ה- MXC (Mobile Extreme Convergence), המבוסס על הדור הבא של פלטפורמת ה-DSP, אשר פותחה במרכז הפיתוח של Freescale בישראל. שילובו של השבב במוצרי צריכה אלקטרוניים שונים, דוגמת נגני MP3, נגני DVD ניידים ומצלמות דיגיטליות, הופך אותם למערכות סלולריות ניידות לכל דבר.
השבב, שגודלו כגודל בול דואר, מתוכנן כך שיקטין באופן משמעותי את ההשקעה בפיתוח ובחומרים, הנחוצים לייצור מכשירים ניידים ברמת איכות גבוהה. הפלטפורמה החדשה מסוגלת למעשה להחליף עד 400 רכיבים, הקיימים כיום במוצרי הצריכה האלקטרוניים השונים, כגון מחשב כף-יד ונגני MP3, ולהטמיע בהם יכולות אלחוטיות דוגמת: Wlan, BlueTooth, Zigbee, UWB, WiMax ו-GPS.
"זהו הדור הבא של פלטפורמות מבוססות DSP, אשר פותח במרכז הפיתוח שלנו בארץ", אומר ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל Freescale ישראל, "מדובר בפלטפורמה חדשנית בעלת ביצועים גבוהים, אשר תשתלב בכל מוצרי Freescale מבוססי ה-DSP בעתיד".
מוצרים מבוססי MXC יצרכו פחות משאבי זיכרון, ע"י שימוש בשיטת "זיכרון משותף" (Shared Memory) וניצול אופטימלי של זיכרון ה- Cache. זוהי הפלטפורמה הראשונה, העושה שימוש במודם בעל ליבה אחת (SCM-Single Core Modem) שמשולב במעבד בעל יכולות עיבוד גבוהות - על שבב סיליקון אחד בטכנולוגיית 90 ננו-מטר. יתרונות אלו תורמים לעלייה של 70 אחוזים ביכולות העיבוד ולחיסכון של 50 אחוז בצריכת האנרגיה, לעומת שבבים בעלי ליבה כפולה.
"בצורה חדשנית ומתוחכמת, Freescale חיברה את החומרה, הנחוצה לעיבוד אלחוטי ואת החומרה הנחוצה לעיבוד האפליקציות עצמן, ושילבה אותן בשבב אחד קטן", אמר שמואל ברקן, מנכ"ל משותף ב- Freescale ישראל, "פלטפורמה זו, לא רק שתוריד את עלות הייצור של לקוחותינו ב-30 אחוזים לפחות, אלא היא גם מבטלת את הצורך במעבד אפליקציות בתוך הפלטפורמה".
Freescale Semiconductor Inc
Freescale Semiconductor Inc, חברת בת של מוטורולה אינק., פעילה בשוק המיקרואלקטרוניקה מזה 50 שנה. החברה מפתחת, מייצרת ומוכרת שבבים לתעשיית הרכב, לשוק הצרכני והתעשייתי, ולשווקי הרישות וה-wireless ברחבי העולם. לחברה תכנון, ייצור ומכירות בלמעלה מ-25 מדינות. מכירות Freescale Semiconductor לשנת 2003 עמדו על $4.9 מיליארד דולר.
Freescale Semiconductor Israel Ltd כוללת מרכז תכנון וכן פעילות של שיווק, מכירות ותמיכה טכנית אשר מוכרת את כל מוצרי פריסקייל סמיקונדקטור אינק. בישראל.
Freescale Semiconductor Israel Ltd (בשמה הקודם: מוטורולה סמיקונדקטור ישראל בע"מ) נוסדה בשנת 1982. החברה מתכננת ומפתחת מיגוון של מוצרי VLSI - מעבדים לתקשורת נתונים, מגוון מעבדי אותות דיגיטליים לטלפונים סלולריים ולתשתיות של תקשורת סלולרית ולטלפונית אינטרנט, ומעבדי אפליקציה. מרכז התכנון כולל גם פעילויות נרחבות בתחומי תוכנה, חומרה, תיב"מ (CAD) , מחשוב, בדיקות וניתוח-כשלים. זהו מרכז התכנון הגדול ביותר של פריסקייל סמיקונדקטור אינק. בעולם.
מרכז התכנון מנוהל על-ידי ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל, ורונן שטייר, מנכ"ל. פעילות השיווק, מכירות ותמיכה טכנית מנוהלת על-ידי שמואל ברקן, מנכ"ל משותף.

תאריך:  20/02/2005   |   עודכן:  20/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il