X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לוג-און
▪  ▪  ▪

חברת לוג-און תוכנה בע"מ, ספקית מובילה של פתרונות בסיסי נתונים ואבטחה הודיעה, כי קיבלה מחברת צ'קפוינט - החברה המובילה בפיתוח פתרונות לאבטחת אינטרנט אישור OPSEC (Open Platform Security) עבור .SQL-Guard 2.0 אישור ה-OPSEC ללוג-און, מאפשר את שילוב SQL-Guard 2.0 בתוכנת VPN FireWall-1 של צ'קפוינט ובכך אספקת הגנה מורחבת לבסיסי נתונים.
SQL-Guard הינו חלוץ מוצרי התוכנה המספק שכבת אבטחה נוספת על המידע רב הערך המאוחסן בבסיסי הנתונים הארגוניים. הפתרון החדשני של לוג-און חוסם שאילתות SQL המגיעות ממקור חיצוני בלתי מורשה, ומונע את הגעתן לבסיס הנתונים. שיגור פקודות SQL הינו אחת הדרכים הפשוטות והנפוצות בהן משתמשים האקרים, גנבי מידע וגורמים נוספים המסכנים את המידע הרגיש הקיים בארגון.
"אנו גאים על כך ש-SQL-Guard קיבל את אישור ה-OPSEC", אמר אמנון קינן, מנהל החטיבה העסקית של SQL-Guard בלוג-און. "האישור לשילובה של תוכנת SQL-Guard בפתרונות המתקדמים של צ'קפוינט יאפשר ללקוחות להרחיב את ארכיטקטורת אבטחת המידע שלהם עם SQL-Guard, ולפתוח את בסיסי הנתונים באירגונם באופן מאובטח למגוון רחב של גורמים בעולם המסחר האלקטרוני והאינטרא-נט".
"אנו שמחים על הצטרפותה של SQL-Guard לשורת הפתרונות אשר קיבלו אישור OPSEC", אמר אופש פאטל, מנהל קישרי OPSEC בצ'ק פוינט. "השילוב של SQL-Guard עם VPN-1/FireWall-1 של צ'קפוינט יעניק ללקוחות פתרון אבטחת מידע ייחודי, וביטחון בכך ששאילתות בלתי מורשות לא יגיעו לבסיסי המידע ב-back end".
אודות SQL-Guard 2.0
SQL-Guard, המותאם לתקן OPSEC CVP, הינו פתרון אבטחת המידע הראשון המרחיב את טכנולוגיית סינון התוכן לתחום של בקרת גישה לשרתי בסיסי נתונים, באמצעות ניתוח וסינון של Net8 ושל פקודות SQL. יישום SQL-Guard מאפשר לבדל בין רמת הגישה של משתמשים פנימיים לבין זו של משתמשים חיצוניים. בזכות ניטור הדוק וניהול של פעילויות בדרכן לבסיס הנתונים, SQL-Guard ממלא את התפקיד הקריטי של הגנה על בסיסי נתונים בארגון מפני האקרים.
תוכנת SQL-Guard 2.0.1 תומכת ב-FireWall-1 V4 במערכות ההפעלה Windows וב-Oracle 8i.
אודות רשיון OPSEC של צ'קפוינט
(OPSEC Open Platform for Security) הינו תקן האבטחה הפתוח של צ'ק פוינט. עם למעלה מ-300 שותפים, OPSEC מבטיח ללקוחות את הבחירה הנרחבת ביותר באפליקציות המשולבות ובפלטפורמות היישום הטובות בעולם עבורם, התומכות בארכיטקטורת האבטחה (Secure Virtual Network Architecture) של צ'קפוינט. מוצרים הנושאים את חותמת הרישוי של OPSEC נבדקו במטרה להבטיח אינטגרציה והתאמה למוצרי צ'קפוינט . למידע מלא על תוכנית ההתקשרות עם OPSEC, כולל רשימות של שותפים ומוצרים, ערכת הפיתוח (software development kit) הניתנת ללא תשלום, וסקירה של מוצרים שזכו לרשיון OPSEC ניתן לבקר באתר: www.opsec.com
אודות לוג-און
חברת לוג-און תוכנה, אשר נוסדה בשנת 1983, מתמחה באספקת פתרונות ויישומים טכנולוגיים מלאים, המותאמים לצורכי לקוחותיה. ללוג-און מגוון תחומי התמחות וביניהם אבטחת מידע, בסיסי נתונים, שיפור ביצועים ופתרונות למערכות סלולריות.
לוג-און מעסיקה כיום כ-180 מהנדסים ומפתחי תוכנה. על לקוחות החברה נמנים ארגונים ממשלתיים, בנקים, יחידות בצה"ל, חברות היי-טק מובילות ועוד.
מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה: www.log-on.com

תאריך:  19/03/2002   |   עודכן:  19/03/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il