ב-3 העונות הבאות.
יעל גולדמן תקבל 50 אלף דולר לעונה
יעל גולדמן, נבחרה להוביל את רשת אופנת "בוניטה" ב - 3 העונות הבאות ותקבל 50,000 דולר לעונה.
הקמפיין הראשון של "בוניטה" וגולדמן לקיץ 2005 יצולם בימים הקרובים ב"אחוזת גאיה " - ספא מפואר בשבי ציון, באווירת טרופית אקזוטית. הקמפיין יצולם על ידי הצלם רון קדמי.
הקמפיין יכלול קטלוג מהודר בפורמט מיוחד שיציג את אופנת הקיץ של "בוניטה" שיחולק כאינסרט בעיתוני הנשים ובנקודות המכירה, שילוט חוצות ומודעות בעתונות ועוד. עלות הקמפיין כולו תעמוד על 3 מליון ₪.
"יעל בעלת יופי רענן וטבעי , תוססת וסקסית ויחד עם זאת משדרת איכותיות וחושניות. היא מיצגת בעיננו את הדור השלישי - של נשים המצליחות לשלב נשיות עם מצליחנות . "אנו ב'בוניטה' מאמינים ", אומרת פרידה ראובני, הבעלים והמעצבת הראשית של 'בוניטה', "כי לנשים באשר הן יהיה קל מאוד להתחבר אליה"
יעל גולדמן, (27), מדורגת בעשירייה הראשונה של הדוגמניות הישראליות. בעולם היא נחשבת כדוגמנית מצליחה, הובילה קמפיינים עולמיים ביניהם : ה. שטרן, רנגלר, ויקטוריה סיקריט ועוד…
את הקריירה הטלוזיונית שלה החלה לפני שנה כמנחה בתוכנית הנוער הפופולרית - 'אקזיט' שזכתה בפרס 'תוכנית המקור לנוער הטובה ביותר'.
בימים אלו עובדת יעל על תוכנית טלוויזיה משלה.
יעל נבחרה להוביל את קמפיין בוניטה לאחר מיונים ואודישינים קפדניים של מבחר דוגמניות מובילות כגון: שלי חזן, עדי נוימן, מלי לוי, אילנית לוי, לינור אברג'יל, קארין מגריזו ועוד.
רשת 'בוניטה' בבעלות נחמן ופרידה ראובני שהיא גם המעצבת הראשית של הרשת , הוקמה בשנת 1999 ומגלגלת מחזור כספי של כ- 50 מיליון ש"ח.
אופנת בוניטה פועלת כרשת של בוטיקים המייצרת מידי עונה אוספים קטנים המתחלפים מידי כמה שבועות . הקולקציות הן "כחול לבן", מיוצרות בישראל, תוך מתן פתרונות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי. אופנת "בוניטה" מיועדת לנשים צעירות בגילאי 25 - 45 . כיום מונה הרשת 25 חנויות בפרישה ארצית .
לפרטים נוספים: גלאי תקשורת 5619468 צוקי 052-2422756