חברת "פלג-ניל", יבואנית "ספידו" בישראל תכפיל את הצע בגדי-הים האופנתיים לקיץ 2005, לעומת עונה קודמת וזאת לאור ההצלחה מעונה קודמת.
כזכור, בקיץ 2004 נכנסה "ספידו" לראשונה, לתחום בגדי-הים האופנתיים, מהלך שהתבסס על הסלוגן שלהם: "ניצחנו בבריכה עכשיו ננצח גם בחוף!" והצליח מעל המצופה והביא עימו ביקוש רב לדגמים נוספים.
אילן בן-דרור, מנכ"ל ובעלים של "פלג-ניל" מוסר כי "זיהינו פוטנציאל אדיר בשוק בגדי-הים האופנתיים בישראל ומכיוון שלספידו יש את המותג החזק והמוביל בעולם, את הבדים האיכותיים ואת המעצבים המובילים, החלטנו להיכנס לשוק זה ולהביא את הבשורה גם לישראל".
עוד הוסיף בן-דרור כי "לאור הצלחת ההחדרה הראשונה והביקוש הגבוה, החלטנו להכפיל את יבוא בגדי-הים האופנתיים לקיץ 2005 תוך בחירת דגמים המתאימים לטעמה ולצרכיה של האשה הישראלית".
בנוסף, רשת חנויות "ספידו" תתרחב עד סוף השנה ותפתח עוד שלושה סניפים חדשים בקונספט דומה לחנויות המותג בכל העולם ובארץ בעלות כוללת של כמיליון ש"ח.
לצורך צילומי קולקציית בגדי-הים האופנתיים לקיץ 2005 הגיעה הדוגמנית אנה באומן במיוחד מהולנד והיא תוביל את הקטלוג, מודעות פרסום בעיתונות ומערך יחסי הציבור (לב תקשורת).
"ספידו" הינו המותג המוביל בתחום בגדי-ים ספורטיביים לנשים ולגברים והוא מאמץ שחיינים מובילים בישראל ובעולם.