X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סודה קלאב
▪  ▪  ▪

סודה-קלאב מחזקת את הקשר עם לקוחותיה ומשיקה לקראת הקיץ ערוץ שיווקי ומכירתי נוסף: משיקה אתר E- Commerce חדש שיתמוך במותג תדמיתית ומכירתית בהשקעה של 250,000 שקל.
בנוסף, מהווה האתר המציע את מגוון מוצרי סודה-קלאב ובריטה, ערוץ נוסף לתקשורת עם הצרכנים כחלק ממערך שירות הלקוחות של החברה.
www.sodaclub.co.il
גלית שוסהיים מנהלת השיווק שלסודה-קלאב ישראל: "אנו צופים לגידול של כ-10% במכירות כבר בשנה הראשונה מאחר ושילוב תחום ה - E Commerce הנמצא במגמת עלייה והקמת חנות וירטואלית יביאו למיצוי הפוטנציאל בשוק המשקאות הקלים הביתי. בנוסף, באמצעות האתר יחשפו המוצרים לקהלי יעד פוטנציאליים נוספים שלוקחים חלק פעיל בצריכת מוצרים דרך האינטרנט..."
סודה-קלאב החברה המובילה בעולם ובישראל, לייצור ושיווק מכשירים להכנת משקאות מוגזים במגוון טעמים בבית, והמשווקת הבלעדית של מוצרי בריטה בישראל מרחיבה את פעילות אתר האינטרנט שהושק לפני מספר חודשים ומשיקה אתר מסחר אלקטרוני במטרה ליצור ערוץ שיווק ותקשורת נוסף עם לקוחות החברה וקהלי יעד פוטנציאליים.
האתר החדש שהושק בהשקעה של כ- 250,000 שקל, מהווה חנות וירטואלית ומאפשר קנייה של מוצרי החברה און ליין. האתר מהווה נדבך נוסף של מחלקת ה"שיווק הישיר" של סודה-קלאב דרכה משווקים מוצרי החברה ישירות לבית הלקוח, ומהווה אמצעי מכירות נגיש ונוח.
בנוסף, יוצע למכירה באתר, מגוון חסר תקדים של למעלה מ25 סירופים להכנת משקאות תוססים, בטעמים שונים וייחודים כגון: אננס-אשכולית, תפוז-מנגו, טוניק, ג'ינג'ר אייל, תפוח-אפרסק ועוד.
האתר תוכנן באופן ידידותי לגולש, כך שכל אחד יוכל לטעום מעולם התוכן של סודה-קלאב, להתעדכן, לשחק ולקבל מענה מהיר, יעיל ואדיב בכל שאלה שמתעוררת.
התכנים אותם ניתן למצוא באתר הינם: אודות החברה והמותג בארץ ובעולם, קטלוג מוצרים הכולל תמונות ומחירים, מבצעים מיוחדים, סרטוני הדרכה אינטראקטיביים, משחקים, שאלות ותשובות נפוצות בתחום הכנת משקאות תוססים באמצעות מכשירי סודה-קלאב, ועוד.
גלית שוסהיים מנהלת השיווק בחברת סודה-קלאב מסרה כי: "תחום המכירות באינטרנט שצובר תאוצה יחשוף את מוצרי החברה לקהלי יעד נוספים, המהווים קהל יעד פוטנציאלי למוצרי סודה קלאב, ואף יקל על לקוחות הקיימים המעוניינים להזמין את מוצרי החברה ישירות לביתם. פיתוח והקמת האתר, הינו מהלך הכרחי בשל העלייה החדה של צרכנים המשתמשים באינטרנט למטרות צרכניות כגון: חיפוש מידע, בירורים, רכישה וכו".
לדבריה: "אנו צופים כי פתיחת הערוץ השיווקי הנוסף יביא לעלייה של כ-10% במחזור המכירות הן בשל התפתחות תחום המסחר באינטרנט והן בשל הגידול בשוק המשקאות הקלים בייחוד לקראת עונת הקיץ בה חל גידול ניכר בצריכת המשקאות הקלים בישראל".
עוד הוסיפה שוסהיים כי: "מלבד היותו של האתר חנות וירטואלית, מטרתו הינה להוות מרכז מידע לצרכנים בכל הקשור לחברה ולמוצריה וכמו כן ליצור תמיכה תדמיתית במותג.
המוטיבים עליהם הושם דגש בפיתוח האתר כוללים: ייחודיות ומומחיות המוצר, קלות ההכנה, חופש הבחירה - מגוון רחב של טעמים הקולעים לטעמו האישי של כל צרכן, זמינות - מגוון משקאות זמינים בלחיצת כפתור, חיסכון וכדאיות כלכלית".
לדברי שוסהיים: "עיצובו הייחודי של האתר הינו חלק בלתי נפרד ממיצוב המותג, כמוצר תוסס וכיפי, המציע לכל בני המשפחה ליהנות ממגוון של משקאות מוגזים בבית והכל בלחיצת כפתור.
הצבעוניות שנבחרה כרקע לאתר, מתחברת לצבעי הלוגו של חברת סודה-קלאב, ונוספו מוטיבים הקשורים לעולם התוכן בו פועל המוצר".
כתובת האתר של סודה-קלאב ישראל: www.sodaclub.co.il

תאריך:  07/03/2005   |   עודכן:  07/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il